No menee vähän sivupoluille mutta jo PS3:lla oli sitä että pelistä piti ensin ladata asennustiedosto, josta vasta varsinainen asennus tehtiin ja tarvittiin näin ollen reilusti enemmän tilaa mitä peli oikeasti pelikunnossa vei. Store oli ihan järkyttävän nykivä kyseisellä konsolilla koska oli täynnä puolen ruudun kuvia (kenties hieman liioittelua mutta suunnilleen noin). Sitten se nimimerkin vaihdon vaikeus, joka ei toimi vieläkään. Uupuvat ominaisuudet, joiden pitäisi olla oletuksena ja kun niitä lisättiin PS4:lle, niin taas kuitenkin nollattiin kaikki PS5:n kanssa. Nyt sitten nämä tallennuksien kanssa kikkailut, joissa täytyy melkein pelikohtaisesti tarkistaa onko jotain mitä pitää ottaa huomioon.
Unohdin varmasti jotain ja nämä nyt ne mitä äkkiä tuli mieleen. Ja on MS:lläkin kritisoitavia asioita mutta harvemmin ne itse pelaamista on haitanneet tai hidastaneet kuten ikävän usein Sonylla.
Pitäisi varmaan pitää jotain "vikalistaa" kaikkien konsolien vioista ja puutteista niin voi sitten aina listata

Switch lienee ainoa, josta en oikeasti keksi nyt äkkiseltään mitään. Tai no, ohjain ei välillä ota painalluksia ja joskus niiden ohjaiten konfiguraatioiden kanssa saattaa joutua tappelemaan tai sulkemaan pelin ja tekemään sen päävalikossa eikä pelissä, joten on niitä sielläkin.
MS:llä on sitten sitä "striimlainattua" menoa, joka on sekä hyvää että huonoa. Hyvää sen vuoksi että esim. talletukset yleensä vain maagisesti on siellä missä niitä kaivataan mutta toisaalta niitä ei kauheasti voi itse säilöä mihinkään, mikä on taas todella ärsyttävä juttu.
Ihmettelen kuitenkin jos oikeasti on pelannut kauankin eikä muka keksi mitään kritisoitavaa laitteistaan. Minä keksin joka ikisestä laitteesta mikä talosta löytyy koska mikään niistä ei ole täydellinen ollut.