Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maagiset
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Välillä kun katsoo niin tekis mieli lopettaa koko harrastus, koska tänne pelimaailmaan on pesiytynyt paskahousuja kautta mikrokyrpäisiä vittupäitä, ne paskiaiset ei kykene jättämään, tätä harrastusta rauhaan. Ottakaa peli pelinä.
Paskahousut ja mikrokyrvät ei jätä peliharrastusta rauhaan ? Mitä sinulle on käynyt ?

Siis nyt olisi kyllä mielenkiintoista tietää, mihin tämä avautuminen oikeastaan liittyy?
Tämä on joku ubisoftin puolesta kannanotto. Leave Britney alone!!
Mä tuossa pelasin Yasukella pari tehtävää ja jotenki oli kyllä kömpelön oloinen tai sitten olen vaan tottunut Naoe hahmolla pelaamaan. Yasuke tuntuu olevan jotenki kömpelöin hahmo koko sarjassa. Huomasin sen siinäkin kun yritin kiivetä niihin tähystyspisteisiin joita on ympäri karttaa (unohdin sen oikean nimen)
Yasuken ei ole tarkoituskaan kiivetä oikeastaan mihinkään. Hänellä mennään aika face to face meiningillä, Samurai kun on.

Välillä kun katsoo niin tekis mieli lopettaa koko harrastus, koska tänne pelimaailmaan on pesiytynyt paskahousuja kautta mikrokyrpäisiä vittupäitä, ne paskiaiset ei kykene jättämään, tätä harrastusta rauhaan. Ottakaa peli pelinä.
Edelleen kiinnostaisi tietää mistä moinen avautuminen? Täällähän ei ole uusinta AC-peliä kukaan kritisoinut kuin puhtaasti joistain pelillisistä ominaisuuksista. Mitään esim. Yasukeen liittyviä typeriä rasistisia kommentteja ei ole kyllä näkynyt.

Pidän aika ikävänä tuon kaltaista avautumista vieläpä sen verran törkeillä ilmaisuilla, että olisi ehkä tosiaan paikallaan, että avaisit asiaa, että miksi tämän foorumin porukalle pitää sanoa, että ottakaa peli pelinä, ja käyttää vieläpä ala-arvoisia nimityksiä tällaisen vihaisen kommentoinnin yhteydessä. Pelinähän täällä on juurikin tuosta uusimmasta AC-pelistä puhuttu.

Itselleni ainakin vaikuttaa erittäin lupaavalta peliltä, enkä alun pohjalta ainakaan löytänyt mitään huonoja tai ärsyttäviä elementtejä pelistä. Toki olen äärimmäisen suuri AC-pelien fani, joten en välttämättä tästä viimeisimmästäkään löydä mitään suurempia vikoja. Ja Yasuke ei kyllä ole minkäänlainen ongelma ainakaan minulle. Enkä ole havainnut hänen olevan täällä minkäänlainen ongelma kenellekään muullekaan.

Edelleen kiinnostaisi tietää mistä moinen avautuminen? Täällähän ei ole uusinta AC-peliä kukaan kritisoinut kuin puhtaasti joistain pelillisistä ominaisuuksista. Mitään esim. Yasukeen liittyviä typeriä rasistisia kommentteja ei ole kyllä näkynyt.

Pidän aika ikävänä tuon kaltaista avautumista vieläpä sen verran törkeillä ilmaisuilla, että olisi ehkä tosiaan paikallaan, että avaisit asiaa, että miksi tämän foorumin porukalle pitää sanoa, että ottakaa peli pelinä, ja käyttää vieläpä ala-arvoisia nimityksiä tällaisen vihaisen kommentoinnin yhteydessä. Pelinähän täällä on juurikin tuosta uusimmasta AC-pelistä puhuttu.

Itselleni ainakin vaikuttaa erittäin lupaavalta peliltä, enkä alun pohjalta ainakaan löytänyt mitään huonoja tai ärsyttäviä elementtejä pelistä. Toki olen äärimmäisen suuri AC-pelien fani, joten en välttämättä tästä viimeisimmästäkään löydä mitään suurempia vikoja. Ja Yasuke ei kyllä ole minkäänlainen ongelma ainakaan minulle. Enkä ole havainnut hänen olevan täällä minkäänlainen ongelma kenellekään muullekaan.
Jos pelien kritisoimisesta on kyse niin menee kyllä melko lapselliseksi kun itse kritisoi eri pelejä eri ketjuissa niin auta armias jos joku arvostelee omaa rakasta pelisarjaa niin elämä on pilalla ja peliharrastus täytyy jättää sen takia.

Minusta tuossa oli Powersliderillä aika ytimekäs kannanotto pelien ympärillä pyörivistä perskärpäsistä, joita nykyään alkaa olla kuin 1980-luvun avokaatopaikoilla.
Miksi se tänne sitten osoitettiin? Ei täällä kyseiseen peliin liittyen ole sellaista keskustelua käyty ollenkaan. Ottakaa peli pelinä ja tuollaista raivonsekaista kommentointia ala-arvoisilla ilmaisuilla. Miten se liittyy nyt kyseiseen peliin ja siitä tällä foorumilla käytyyn keskustelun? Avaisitko sinä vaikka näitä seikkoja, kun mielestäsi kommentti oli ok.

Kontekstin pitäisi kuitenkin jotain kai merkitä, ja nyt en sitä ainakaan itse löydä. Menee aika ala-arvoiseksi muutenkin, jos tuollaisilla ilmaisuilla on ok kirjoitella, ja syytellä yleisesti porukkaa, joka ei ole täällä edes mitään muuta kommentoinut kuin puhtaasti pelillisiä asioita kyseiseen peliin liittyen.

Viimeksi muokattu:
Minusta tuossa oli Powersliderillä aika ytimekäs kannanotto pelien ympärillä pyörivistä perskärpäsistä, joita nykyään alkaa olla kuin 1980-luvun avokaatopaikoilla.
Ytimekäs kannanotto täynnä raivoa yleisesti pelaajiin kohdistettuna ja uhkauksia lopettaa oma peliharrastus täysin randomissa ketjussa ilman mitään kontekstia.

Kerro nyt sinä ihmeessä mistä tässä oli kyse kun tiedät ja oli niin hienoa ja ytimekästä ?

Ylös Bottom