Joo, en ole asiasta sen enempää avautumassa mutta täällä foorumeilla on aika usein tapana kritisoida juurikin heti kun asia vähänkin aiheesta poikkeaa. Itse vieläpä usein olen se, jota ei pieni off topic edes haittaa ja enemmänkin olen ollut se, joka helposti lähtee sivupoluille.Puhu omasta puolestasi. Minulle ainakin on tuonut paljonki iloa ja hyötyäkin kuulla miten porukat noita koneita on saanut ja kyllä se mielestäni konsolin omaan ketjuun kuuluu. Se myös kuuluu vahvasti siihen yleiseen uuden laitteen odotteluun, yhteiseen jännäilyyn ja hehkutteluun mitä se aina on uuden laitteen tullessa markkinoille. En vain voi käsittää miten voi niin paljon haitata, että ketju voi mielummin olla hiljaa, kun keskustella siitä milloin ja miten konsolit tyypeille liikkuu. Ja kun kaiken lisäksi tuo pakettien odottelu keskustelu siirtyy ihan luonnollisesti ”asiaan” sitä mukaa, kun porukka saa konsoleita käsiinsä. Joten sori nyt vaan jos en ihan ymmärrä tuota aivan joutavan päiväistä kitinää ettei tuo keskustelu kuulu tuohon ketjuun. Anna/antakaa ihmisten fiilistellä ja keskustella.
Siinä alkoi kuitenkin olla sivu tai kohta kaksi pelkkää seurantailmoitusta enkä tosiaan ollut ensimmäinen joka tuon huomasi. Vähän sellainen kupla siellä menossa missä konsolin tilaajat mehustelee eikä tajua että jos kiinnostaa se varsinainen aihealue eikä jokaisen jampan henkilökohtainen tilausseuranta, niin se on aika turhaa selailua. Eikä noita aiheita nyt kauhean kätevästi voi tauottaa niin että homma jatkuisi sitten kun seurantaviestit loppuu.
Fiilikset laitteesta ja peleistä taas on täysin asiaan kuuluvaa mutta onko se nyt kauhean oleellista jokaisen tilausta kaikkien seurata yhteisesti?
Näitä keskusteluja tosin on muillakin foorumeilla tasaiseen tahtiin että mikä on kenenkin mielestä asiaan kuuluvaa ja mikä ei. Hyvin vähän on yleensä itseä haitanneet mutta ymmärrän kyllä jos on sellaisiakin, joita tämä voi ärsyttää enemmänkin.