Vähän ”erikoisempi tarina” tällä jutulla meikäläselle.. elikkäs vois mainita kans PC:llä
Final Fantasy VIII kun aikoinaan ilmestyi niin oli aikamoisen erikoista kun tietsikallekin kyseisen pelisarjan peli tuotiin (vaikka yksittäiseksi tapaukseksi sitten jäikin) tuotiin ja oikein Big Box kotelossa !
..
..oli samalla ehkä hitusen erityylinen kansi kuitenkin kuin mihinkä kenties normaalisti tottunut PC.. itse peli tuli sitten viidellä CD-Rom levyllä.. itsellä nuo levyt vielä jäljellä mutta ihmeellisesti erään muuton yhteydessä itse se iso loota joutui johonkin kadotukseen vallan mysteerisesti & käsittämättömästi
damn soikoon, kait joku sen pölli siellä ”rytäkässä”.. tuossa kuvassa kutenkin se kansitaide joka täälläkin oli, tosin onneksi siinä ei ollut tuota PCGamerin hehkutuslätkä-turhaketta ollenkaan..
..siis kaukanahan toi mistään hienoimmasta omasta mielestäni on mutta tuollain jäänyt erityisesti mieleen kuitenkin.
Itse aina enempi tietsikkapelaaja ollut (
MSX, C64, PC:t.. sit
PS2, PS3, PS4 ja Vita) kans ollut tai on vieläkin toki.. kaverilla oli sit Amiga ja PS joten sillain meni ristiin, toki yllättävän vähän nuorena oli kaveripiirissä konsoleita ylipäätään ja vallankin valloilaan ollut NES niin tosi harvalla meikän kavereista joten siihen laitteeeseen ei oikein tullut kosketus pintaa juurikaan.. itselläni ainoa Nintendon laite varmaan on elektroniikkapeli
Donkey Kong Jr.. sitten Xbox 360 voitin arvonnasta niin se kans löytyy laitteena, sille pelejä huikeat kaksi kappaletta..
Fable 2 sekä ekan Boxin peli
Batman Dark Tomorrow.
PS3:ssa on oikein liimattu Viralliset Blackburn Rovers ”tarrat” siihen päälle jossa seuran logo mahtipontisena on) ollut vaikka PS2 piti hankkia jo yksistään
Pro Evolution Soccerin takia !
kun oli tuolloin vielä Pleikkarin yksinoikeus kyseinen pelisarja, kutonen tais sitten tulla jo PC:lle kans).. tulihan sille sitten muitakin erinomaisia kuten
Shadow of the Colossus, Okami, Gran Turismo, Summer Heat Beach Volleyball, God of War, Metal Gear Solid (tosin hassusti niitäkin taisi kaksi ekaa jossain ihmeen välissä myös PC:lle lipsahtaa)..
Ratchet and Clank, Jak & Daxter, Aggressive Inline ja muitakin toki mitkä olivat ikaan kuin täysin uusi juttu monet noista.. Kolmosellakin kans mentiin tyyliin..
Folklore, Puppeteer, Uncharted, Motorstorm, Afrika, Tokyo Jungle, infamous, Heavenly Sword, Red Dead Redemption, MGS 4, Sega Rally.. nelosella
taasen Resogun, The Last of Us, Ghost of Tsushima.. kyllähän noi toi siihen PC:n rinnalle jotain hieman erilaista pelattavaa kun mitä tietsikalla tuppasi pitkälti olemaan.
Toki en ole oikein koskaan kunnolla noihin JRPG juttuihin mukaan päässyt tempautumaan, vaikka sittemmin vaikkapas Persona sarjan pelit tulleet tutuiksi ja olleet ihan kivaa pelattavaa.. jotenkin enempi CRPG on ollut se juttu sit jos niin on ollut ollakseen.
Tuossa kun on toi taustamusa (onko toi nyt sitten ihan theme tälle pelille kans), niin mä kuulen aina kiitos, kiitokset kun se jokin "laulanta" siinä alkaa
Final Fantasy VIII (PC Big box)