Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hienot tai muuten vaan huomionarvoiset pelikannet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dj Vuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Aika yllättävät pelaajavalinnat tuossa FIFA Street 3:sen kannessa ! ..

..toki Ronaldinho nyt on sitä peruskauraa jonka olettaisi näiissa kansissa paistattelevan vuodesta toiseen.. Gennaro Gattuso jo paljon yllättävämpi. Oli kuitenkin sellainen höyrykone & täryjyrä asennepelaaja, eikä mikään taitoniekka vailla vertaa joka sylkee maaleja tuon tuostakin tai jotain show kikkoja esittelee..

..sitten Peter Crouch tuo ”hontelon luiseva kirahvi”, joka oli todellakin siten jo tasoa kulttipelaaja jos mikä.

Pelin mukana tuli muuten oikea jalkapallo kans, joka oli todella erikoinen väritykseltään. Tuo karikatyyrimäinen piirrosjutska visuaalisesti niin kannessa kuin itse pelissäkin oli kivaa vaihtelua kun noi sarjan muut futailut kadulla olivat kuitenkin huomattavasti realistisemman oloisilla graffoilla toteutettu.

Tuossa uudemmassa FIFA Street.. on mm. Boltonissa maalivahtina Jussi Jääskeläinen :)

Kevin DeBruyne ois kyllä saanut olla jossain kannessa, olis sen ehdottomasti ansainnut.. siis ei jumankeuta mikä syöttörepertuaari ja pelisilmä syötöille belgialaiselta löytyy !
20240306_065417.jpg

Muutin ketjun otsikkoa, koska tuntui, että tänne on nyt laitettu aika paljon muitakin kuin niitä absoluuttisesti komeimpia kansia.

Myös nuo ihmisten kuvat omista peleistä on huomattavasti kiinostavampi kuin nämä netistä linkatut kuvat
En ole jaksanut aina räpsiä noista kuvia.. noista mitä olen tänne laitellut niin kyllä kaikki löytyypi, että sitä kautta niistä saisin kuvat, näpsäkämpi ja helpompi ottaa netistä kun alkaa kuvailemaan.

Mut voin mä olla toki laittamatta noita tästä lähtien, jos se on yleinen toive ? Voin myös napsia sit samalla kaikki noi mun tähän ketjuun laittamat pois samalla.

Viimeksi muokattu:
En ole jaksanut aina räpsiä noista kuvia.. noista mitä olen tänne laitellut niin kyllä kaikki löytyypi, että sitä kautta niistä saisin kuvat, näpsäkämpi ja helpompi ottaa netistä kun alkaa kuvailemaan.

Mut voin mä olla toki laittamatta noita tästä lähtien, jos se on yleinen toive ? Voin myös napsia sit samalla kaikki noi mun tähän ketjuun laittamat pois samalla.
Ei aina tarvitse noin vakavasti ottaa palautetta vastaa ja aina tunnut heittävän vastalauseena tuon että "voin olla laittamatta tänne mitään" jos joku vähänkään palautetta antaa.

Ei kukaan ole kieltämässä tänne postailua, mutta toiveena vaan, että kuvat ei olisi netistä kaivettuja.

Viimeksi muokattu:
Tämä on kyl tosi makea :) todellinen yllättäjä ja itse pelikin siinä vielä kaupan päälle tuntuu suht kiinnostavalta tapaukselta.. näköjään sitä voi melkeinpä mistä vain aiheesta, aivan arkisesta aiheestakin luoda vallan makoisan näköisen kannen…
Gylt.jpg
Google Stadia oli katastrofi, mutta tämä peli pelastui sen keskeltä – ilmestyy viimein muille alustoille
https://muropaketti.com/pelit/peliu...-keskelta-ilmestyy-viimein-muille-alustoille/

Jotenkin en oikein ihan hirmuisesti lämpene tuolle Alan Wake Collector’s Edition (PC) kannelle, ei se toivoton tapaus ole ja menettelee kyllä että on sitä heikompiakin esityksiä mutta mun mielestä toi juliste joka mukana tulee niin sekin melkeinpä parempi, olikohan toi sitten se peruskansi sille pelille ?

Kuitenkin meikän unelma kansi tälle pelille olis seuraavanlainen ! Alareunaan kunnon vanhan ajan kirjoituskone .. siitä sitten nousee se papaeri ja paperissa lukis Alan Wake.. joko ihan musteella tai sitten sillain valohehkuna kyseinen nimi..

..sitten ylhäältä osottais taskulamppu joka valasis tosiaan sen paperin, samoin myös kirjoituskoneelta ne kirjaimet hohkais joita tarvitaan tuon kyseisen nimen kirjoittamiseen.

Siin sitä olis meikäläisen unelma kansi kyseiselle pelille :) kun tuollaisen vision olisivat toteuttaneet.

Liitetiedostot

• 20240312_195414.jpg
    20240312_195414.jpg
    789 KB · Lukukerrat: 5
  • 20240312_195441.jpg
    20240312_195441.jpg
    913,7 KB · Lukukerrat: 5
Alkuperäinen SH2 jotenkin niin yksinkertainen mut mielestäni yksi parhaimpia, eihän tämä remaken oma huono ole, mut pakkohan sitä oli kääntää läpyskää ihan jo nostalgian vuoksi ja hyvä idea tekijöiltä.

SH2.JPG

Ylös Bottom