Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Myös nuo ihmisten kuvat omista peleistä on huomattavasti kiinostavampi kuin nämä netistä linkatut kuvatMuutin ketjun otsikkoa, koska tuntui, että tänne on nyt laitettu aika paljon muitakin kuin niitä absoluuttisesti komeimpia kansia.
En ole jaksanut aina räpsiä noista kuvia.. noista mitä olen tänne laitellut niin kyllä kaikki löytyypi, että sitä kautta niistä saisin kuvat, näpsäkämpi ja helpompi ottaa netistä kun alkaa kuvailemaan.Myös nuo ihmisten kuvat omista peleistä on huomattavasti kiinostavampi kuin nämä netistä linkatut kuvat
Ei aina tarvitse noin vakavasti ottaa palautetta vastaa ja aina tunnut heittävän vastalauseena tuon että "voin olla laittamatta tänne mitään" jos joku vähänkään palautetta antaa.En ole jaksanut aina räpsiä noista kuvia.. noista mitä olen tänne laitellut niin kyllä kaikki löytyypi, että sitä kautta niistä saisin kuvat, näpsäkämpi ja helpompi ottaa netistä kun alkaa kuvailemaan.
Mut voin mä olla toki laittamatta noita tästä lähtien, jos se on yleinen toive ? Voin myös napsia sit samalla kaikki noi mun tähän ketjuun laittamat pois samalla.