Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Alan Wake on kyllä yksi hienoimmista. Fable 3:n kohdalla tuo keräilyboksin kansi on niiiiiin paljon hienompi kuin normiversion kansi.Komeimmat pelikannet kyllä menee heittämällä useille PS1 peleille, mutta kaksi mieleenjäänyttä kokonaisuutta on kyllä niin komeeta katsottavaa, että oikein silmiä hivelee
Tässä on oma Witcher versio ja Witcher 2 myösTuosta ekasta The Witcheristä ois kyllä saanut tuon ylälaidan Games for Windows jutun olla laittamatta, nimittäin ei muutoin lainkaan hassumman näköinen
Pitäis kyllä itse vähän tuunata toi yläosa tuosta kuntoon oman käden oikeudella ja tuohon päälle kehitellä itse jotain.
Näytä liitetiedosto 14023
-----------------------------------------------------------
Tuolla aiemmin joku tuosta sivuttain jutusta laitteli… niin Gone Home on kans tehty tuo päällisin loota on tehty..
..sisältävä löytyvä matsku onkin sitten jotain hieman jopa erikoista.. tuossa olis sitten itsensä levykotelon kannet..
…lisänä siinä tulee vielä yllättävä juliste.. sekä C-kasetti tarra…
..sitten on suht paksu Desingner’s Notebook.. se onkin sitten oikeasti jätkän itsensä käsialaa kirjoituksen muodossa, ainoastaan tuo kuvassa oleva vasen reuna on tuollain painolla tehty.. kaikki loput on käsialalla josta on haastava saada selvää selvää lääkäriainesta tuolta osin tämän pelin tekijä !
Kolmosen Collectorissa mukana tullut boxi jatkaa vähän samaa linjaa Toki tämähän ei nyt varsinaisesti kansi ole itse pelille vaan "säilytyslaatikko" matskuille..Tässä on oma Witcher versio ja Witcher 2 myös