Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hitman World of Assassination (a.k.a. Hitman 3)

Ensimmäinen kenttä on mahdollista läpäistä huomattavan nopeasti, jos tietää mitä tekee. Ainakin näiden videoiden perusteella.


Näitä on kyllä hauska etsiä. Aikoinaan livegamersin Hitman Absolution skapan haastekentissä oli top 3:ssa muutama suomalainen niistä reilusta puolesta miljoonasta jotka niitä yrittivät. Tälläisen sai mitalisijoista:
IMG_20210125_165932.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Ray Tracing on tulossa. Studion puolelta jo varmisteltiin, että PC ja Xbox Series -konsolit saavat RT päivityksen. Varmaankin ajan kanssa myös PS5 versio tulee tukemaan säteenseurantaa.

Tuo alkuperäinen postaus aiheesta, johon Gamesradarin uutinenkin pohjaa, julkaistiin Xbox Wiressa, joten ymmärrettävästi siinä yhteydessä ei PS5 versiosta hiiskuta. Eiköhän se RT päivitys pleikkarillekkin sieltä tipu, todennäköisesti samaan aikaan.
 
Tuo alkuperäinen postaus aiheesta, johon Gamesradarin uutinenkin pohjaa, julkaistiin Xbox Wiressa, joten ymmärrettävästi siinä yhteydessä ei PS5 versiosta hiiskuta. Eiköhän se RT päivitys pleikkarillekkin sieltä tipu, todennäköisesti samaan aikaan.
Juu, luultavasti. Tuossa Gamesradarin uutisessa puhutaan, että ovat ottaneet yhteyttä kehittäjään ja kyselleet tuon PS5:n RT:n perään. Taisi vielä lukea, että päivittävät artikkelia, kun saavat lisätietoja.
 
Viimeksi muokattu:
Noniin peli läpi ja ei siinä kyllä montaa tuntia mennyt. Viimeinen kenttä oli kyllä täysi pettymys enkä sitä oikeen kentäksi laskekkaan.

Peli oli paljon helpompi kuin aikaisemmat Hitmanit. Sanoisin että kuitenkin kokonaisuudessaan 8/10 peli.
 
Noniin peli läpi ja ei siinä kyllä montaa tuntia mennyt. Viimeinen kenttä oli kyllä täysi pettymys enkä sitä oikeen kentäksi laskekkaan.

Peli oli paljon helpompi kuin aikaisemmat Hitmanit. Sanoisin että kuitenkin kokonaisuudessaan 8/10 peli.
Nyt sitten pääset siihen varsinaiseen juttuun näissä peleissä eli kokeilemaan eri lähestymistapoja kentissä. Siihen sitä aikaa alkaakin sitten palaa ja se on imo tämän koko pelin suola. :)
 
Nyt sitten pääset siihen varsinaiseen juttuun näissä peleissä eli kokeilemaan eri lähestymistapoja kentissä. Siihen sitä aikaa alkaakin sitten palaa ja se on imo tämän koko pelin suola. :)
Juurikin näin, moni varmaan pelaakin tätä peliä vähän väärin (jos näin voi sanoa) että tarkotus vaan tappaa vihut ja seuraava kenttä. Kyllä se suola löytyy noista mission stooreista. Ne kaikki ekana läpi ja vähän samalla vilkuilee mitä challengesta löytyy ku niitäkin tilanteita tulee samalla eteen. Eri stooreilla sama kenttä voi tuntua kahdelta eri kentältä, niin eri paikkoihin ne välillä vie. Hyvä peli.
 
Tuli eilen tämä itsekin läpäistyä. Hieno lopetus trilogialle. 47 oli myös aiempaa enemmän äänessä, mikä oli omissa kirjossa vain plussaa. Ykkösessä edelleen mielestäni 2 trilogian parasta karttaa, (sapienza ja hokkaido) mutta eivät nämä kolmosenkaan huonoja olleet ja se viinitila taitaa olla jopa pronssisijalla. Toky ykkösen kenttiin mahtuu myös sitten niitä huonoimpia. Mutta varsinkin kakkosen kenttiä vaivasi vahvasti se että ne olivat liian isoja ja täynnä erilaisia yhteensopimattomia osia. Tuntui kuin olisi niputettu 3 kenttään samaan. Kakkosen suosikkikenttä itselle olikin se tavallisen tylsä lähiö, mikä tuntui eniten uskottavalle ja oikealle paikalle. Jäi aikanaan ne kaikki sniper missionit tekemättä ja koko esclation puoli meni kanssa vähän itseltä ohi. Ehkäpä niihin sitten paluuta jahka kovin MTG-kuume häviää. Nyt kun kaikki pelit samassa paketissa nii voisi repäistä myös muistin virkistykseksi suit only silent asssassin läpipeluun koko paketille.

Tämän kolmosen loppuun liittyen + avautuminen:
Se juna ei ollut ihan niin kammottava mitä pelkäsin. Sai ainakin "luvan kanssa" räiskiä menemään. Ihan okei lopetus, vaikkei näissä nyt tarina olekaan isossa osassa ollut. Mutta edelleen mielestäni ykkönen oli paras paketti siinä mielessä että se sisälsi 6 ihan oikeata kenttää + tutorial kenttä. Kakkosessa 5 + tutorial ja nyt tässä sitten 5 + 15min putki. Olen ollut 2&3 osaan pettynyt siinä, etteivät yltäneet enään ykkösen tasolle sisällön määrässä. Kolmosessa sanoisin että laatu sitten tasaisin. Toivotaan että saadaan lisurina uusia kenttiä. Kakkosen DLC pankki on aivan loistava.
 
Viimeksi muokattu:
Tämän kolmosen loppuun liittyen + avautuminen:
Se juna ei ollut ihan niin kammottava mitä pelkäsin. Sai ainakin "luvan kanssa" räiskiä menemään. Ihan okei lopetus, vaikkei näissä nyt tarina olekaan isossa osassa ollut. Mutta edelleen mielestäni ykkönen oli paras paketti siinä mielessä että se sisälsi 6 ihan oikeata kenttää + tutorial kenttä. Kakkosessa 5 + tutorial ja nyt tässä sitten 5 + 15min putki. Olen ollut 2&3 osaan pettynyt siinä, etteivät yltäneet enään ykkösen tasolle sisällön määrässä. Kolmosessa sanoisin että laatu sitten tasaisin. Toivotaan että saadaan lisurina uusia kenttiä. Kakkosen DLC pankki on aivan loistava.

Mä en räiskinyt edes siinä vikassa tehtävässä ja jotenkin sain siihenkin kulumaan yli 40 minsaa.
Itselle varsin hyvää vaihtelua kun kaikissa muissa tehtävissä lähdin aina hortoilemaan ympäri kenttää ja katselemaan mitä kivaa löydän joten mulla meni yleensä vähintään 1.5 tuntia joka tehtävässä ja siinä kartanossa se kolme tuntia.

Nyt on myös ykkönen pelattu ja kakkosesta on kolme tehtävää tekemättä ja on nämä erittäin hyviä pelejä olleet ja aina tehtävän lopussa huomaa kuinka monella muullakin tavalla homman olisi voinut hoitaa.
Moneen tehtävään tekisi mieli kyllä palata, mutta tiedä sitten jaksaako kuitenkaan sillä kunhan tuon kakkosen saa vielä loppuun niin mulla on mennyt varmaan likemmäs 30 tuntia näiden parissa
Tuo on aika pitkä aika peleille jossa lähinnä kävellään rauhallisesti ja välillä kolkataan joku ja viedään siltä vaatteet joten alkaa pieni ähky iskemään.

Ilman vr tukea koko peliä ei olisi tullut edes ostettua ja ainoa pelaamani aiempi hitman oli varmaan joko blood money tai absolution.
Joku sellainen kuitenkin joka oli xbox 360:lle live gold pelinä joskus ja siitä tykkäsin, mutta silti hitmanit ei ole koskaan päässeet omalle ostoslistalle.
 
Mä en räiskinyt edes siinä vikassa tehtävässä ja jotenkin sain siihenkin kulumaan yli 40 minsaa.
Itselle varsin hyvää vaihtelua kun kaikissa muissa tehtävissä lähdin aina hortoilemaan ympäri kenttää ja katselemaan mitä kivaa löydän joten mulla meni yleensä vähintään 1.5 tuntia joka tehtävässä ja siinä kartanossa se kolme tuntia.

Nyt on myös ykkönen pelattu ja kakkosesta on kolme tehtävää tekemättä ja on nämä erittäin hyviä pelejä olleet ja aina tehtävän lopussa huomaa kuinka monella muullakin tavalla homman olisi voinut hoitaa.
Moneen tehtävään tekisi mieli kyllä palata, mutta tiedä sitten jaksaako kuitenkaan sillä kunhan tuon kakkosen saa vielä loppuun niin mulla on mennyt varmaan likemmäs 30 tuntia näiden parissa
Tuo on aika pitkä aika peleille jossa lähinnä kävellään rauhallisesti ja välillä kolkataan joku ja viedään siltä vaatteet joten alkaa pieni ähky iskemään.

Ilman vr tukea koko peliä ei olisi tullut edes ostettua ja ainoa pelaamani aiempi hitman oli varmaan joko blood money tai absolution.
Joku sellainen kuitenkin joka oli xbox 360:lle live gold pelinä joskus ja siitä tykkäsin, mutta silti hitmanit ei ole koskaan päässeet omalle ostoslistalle.

Itsellä meni varmaan likimain 5h kaikkiin paitsi vikaan kenttään. Tulee aika paljon save/load spammia ja kokeiltua jo ekalla läpäisyllä useita eri tapoja nuijia kohteet hengiltä. Sitten kun omasta mielestä tsekkaillut kaiken kentässä, nii voi alkaa katsomaan niitä haasteita että onko jotain sellaista mikä pitää vielä kokea. Ei välttämättä tule suit only silent assassin ekalla kerralla, mutta jää aika hyvä käsitys kentästä ja missä on esi tavaroita yms. Ja ihan vaan kiva testailla kaikkea esim. jos nyt menee hälytykset päälle niin onko täällä joku turvahuone yms. mihin se kohde viedään. Sitten kun alkaa oikein syventymään murhaamisen saloihin niin avuksi tulee muistivihko ja sekuntikello :D
 
Itse lähdin muutama päivä sitten Master SaSon (Silent assassin, Suit only) kimppuun. Aloitin Hitman 3 mapit, jotka meni yllättävän sulavasti kahteen päivään. Siitä rohkaistuneena ajattelin vetää koko sarjan alkaen ykkösestä ja nyt on Colorado ja Hokkaido jäljellä.

Hitman 3 on helpotettu SaSo haasteen saantia, sillä enää ei erotella millä vaikeustasolla tuon vetää läpi. Itse haluan kuitenkin haastaa itseni ja välttää tuota save/load spammia. Pitäähän elämässä olla vähän jännitystä ja se tuntuu aina makeammalta kun pitempi stintti menee lopulta juuri niinkuin itse suunnittelit.
 
Tiesittekö muuten että vaikka suoritat kentässä jonkun haasteen ja sitten lataat seivin aikaan ennen tätä haastetta niin se on suoritettuna ja lasketaan yhteen kentän lopussa. Pystyt tappaa kohteet vaikka parilla kolmella tapaa kerrallaan. Ihan kätevää, toi oli mukana jo Hitman 1:n aikaan.
 
Tiesittekö muuten että vaikka suoritat kentässä jonkun haasteen ja sitten lataat seivin aikaan ennen tätä haastetta niin se on suoritettuna ja lasketaan yhteen kentän lopussa. Pystyt tappaa kohteet vaikka parilla kolmella tapaa kerrallaan. Ihan kätevää, toi oli mukana jo Hitman 1:n aikaan.
Tällä tyylillä on itse tullut pelattua jokainen peli. Käyttää jokainen vastaantuleva valeasu päällä vaikka sitä ei käyttäisi etenemiseen, hoidella kohteet mahdollisimman monella tavalla ja lataamalla taas takaisin peliin ja ihan yleisesti tutkimalla ja tekemällä kaikki mahdollinen. Yleensä tulee suoritetuksi about puolet kaikesta jo ensimmäisen loppu-/tilastoruudun aikana.

Pelaako monikin muka tätä niin että tekee yhden asian kerralla loppuun asti eikä yhtään mitään muuta? Varsinkin alussa kun ei ole mitään tietoa mitä voi tehdä niin tekee vähän kaikkea ja lopulta kun on pääsy mahdollisimman vapaasti joka paikkaan niin tekee niin monta "storya" kuin mahdollista. Lataamalla tai alusta ottamalla sitten loput.

Itse en kolmosta ole vielä hankkinut mutta kakkosen lisäreitä pelailen juuri.
 
Itse ainakin suoritan vain yhdellä tavalla tehtävän.
Toki niitä storyja aukeaa useampi ja suunnitelma saattaa vaihtuakin pari kertaa, mutta kun kohteesta lähtee henki niin takaisin edelliseen saveen en enää palaa.
Itsellä ainakin katoaisi puolet koko pelin fiiliksestä jos aina palaisin takaisin ja tappaisin taas eri tyylillä.
 
Itse ainakin suoritan vain yhdellä tavalla tehtävän.
Toki niitä storyja aukeaa useampi ja suunnitelma saattaa vaihtuakin pari kertaa, mutta kun kohteesta lähtee henki niin takaisin edelliseen saveen en enää palaa.
Itsellä ainakin katoaisi puolet koko pelin fiiliksestä jos aina palaisin takaisin ja tappaisin taas eri tyylillä.
Jep, itekkään en noita tappoja viitsi lypsää tuolla tavalla. Tuntuu jotenkin huijaamiselta mutta jotain yksittäisiä haasteita saatan napata savea hyväksikäyttäen aina välillä.

Mutta saman kierroksen aikana tosin pyrin ottamaan noita haasteita useita kerralla jos vain pystyy ja ne saa järkevästi sopimaan sen playthroughn sisään. :)
 
Jep samanlailla pelaan myös ite, yhellä tyylillä kenttä läpi ja seuraavalla kerralla taas uudet storyt ja haasteet. En ite välttis halua että on niin pakonomaista suorittamista että äkkiä vaan ruksia ruutuun. Makuasioista ei voi kiistellä tapoja on monia.
 
Jos tuli tunne että pelistä loppui tekeminen niin ei hätää, IO pitää teidät kiireisenä tämänkin kuukauden.

HITMAN3_Feburary_Roadmap.jpg
 
Ylös Bottom