Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hitman: Absolution

Vastaus: Hitman: Absolution [PS3/X360 Hype]

Pelaaja saa itse valita miten suorittaa tehtäviä joten miksi aseita ei saisi muka käyttää

Saa toki. Pelin todellisen idean kannalta räiskiminen on täysin typerää. Tarkoitus kun on olla salamurhaaja niin syö ideaa pois jos lähettää jokaisen vastaantulijan tuonelaan aseet laulaen :p

Aikaisemmissa Hitmaneissa oli sekin että ampumalla ei tehtävien loppuarvosanoiksi tullut mitään hyviä. Peliä toki saa pelata miten haluaa mutta jos räiskiä tykkää niin varmasti siihen paremmin soveltuvia pelejä on markkinoilla muitakin

Edit: Verkkokauppa.com näemmä postittanu pelin tänään
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Hitman: Absolution [PS3/X360 Hype]

[video=youtube;wh3a4stNaf4]https://www.youtube.com/watch?v=wh3a4stNaf4[/video]
 
Vastaus: Hitman: Absolution [PS3/X360 Hype]

Tuli muuten huomattua jännä "easter egg" pelin trophyjen määrässä, eli PS3 versiossa trophyja on tasan 47 kappaletta. X360 versiossa tosin vain 46, koska tuohon on platina laskettu mukaan.
 
Re: Hitman: Absolution [PS3/X360 Hype]

Itse en ole ollenkaan huolissani teoksen laadusta, huomenna pääsee itse sitten pelailemaan.
 
Vastaus: Hitman: Absolution [PS3/X360 Hype]

Huomenna se sitten vihdoin saapuu kauppoihin. Todella mielenkiinnolla alan tätä pelaamaan. Edellisen kerran Hitmania tullu pelattua joskus ps2:lla ja sillonkin tosi vähän. Mutta nyt asiaan tulee muutos:cool:
 
Vastaus: Hitman: Absolution [PS3/X360 Hype]

Hitman Absolution (PC, PS3, Xbox 360) – Dome.fi

Aika tyly tuomio. Ei kyllä pätkääkään vakuuttanut. Vaikka peli muutoin toimisi, niin tuossa arvostelussa kerrottu tapa hoitaa murhat on niin kaukana vanhoista hitmaneista, ettei taida tulla edes alennuksesta tänne kyseistä peliä.

No niin oli. Hauskaa sinänsä, kuinka yksi arvio vaikuttaa porukan ostopäätöksiin. Ei tähän Hitmanfanin tartte pettyä! En siis oikein jaksanut uskoa lukemaani verraten omaan pelikokemukseeni. On noita aiempiakin Hitmaneja tullut koluttua ja onhan tämä nyt helposti paras kokemus tästä pelisarjasta.

Tunnelma kohdillaan, okei, juoni on aika kliseinen mutta niin on koko salatappoideakin peleissä. Tuotantoarvot ovat huikeat, ehkäpä siksikin, koska kehittäjän ei ole tarvinnut tehdä avointa peliympäristöjä vaan on koottu kompakteja ympäristöjä, jotka pursuavat yksityiskohtia ja surmatyön/pakenemisen/piiloutumisen toteutustapoja.

Pelaaminen on yksinkertasesti hauskaa ja monesti hyvällä tavalla inhottavan vaikeaa. En muista, koska olisi ollut näin jännää olla TEKEMÄTTÄ MITÄÄN ja vain odottaa. Eihän tää äksönmiesten peli olekaan, enkä sellaisena aiempien (laadukkaitten) arvioiden perusteella arvioitsijaa pidäkään. Huonona päivänä armoton peli tuntuu, noh, huonolta. Nyt taisi olla ensimmäinen kerta, kun olin Lehtosen kanssa arviossa kritisoiduista asioista eri mieltä. Koin ne positiivisiksi ja pelaamaan kannustaviksi jutuiksi.

Tässä on myös peli, joka laittoi paussille sen toisen salamurhapelin tahkoamisen. Intensiteetti menee liikaa bugaavan kohkaamisen edelle.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Hitman: Absolution [PS3/X360 Hype]

Hitman Absolution (PC, PS3, Xbox 360) – Dome.fi

Aika tyly tuomio. Ei kyllä pätkääkään vakuuttanut. Vaikka peli muutoin toimisi, niin tuossa arvostelussa kerrottu tapa hoitaa murhat on niin kaukana vanhoista hitmaneista, ettei taida tulla edes alennuksesta tänne kyseistä peliä.
No niin oli. Hauskaa sinänsä, kuinka yksi arvio vaikuttaa porukan ostopäätöksiin.

Joo, aina naurattaa nää et "sai ihan paskan arvostelun, en osta ees alelaarista". Kyllä itsellä on niin monesti eronnut mielipiteet peleistä verrattuna noihin arvosteluihin, että en oikein pysty antamaan painoarvoa noin paljoa toisten mielipiteille. Että jäisi joku peli sen takia ostamatta.

Varsinkaan kun itse ei suhtaudu kaikkiin peleihin kylmän objektiivisesti. On joitakin pelejä/pelisarjoja missä antaa anteeksi puutteita sen takia kun on fani.
 
Re: Hitman: Absolution [PS3/X360 Hype]

Perhana pari tuntia vielä ennenkub kotiin pääsee alottelemaan. Eihän tässä meinaa pysyä housuissaan. :D
 
Hitman: Absolution [PS3/X360 Hype]

Joo, aina naurattaa nää et "sai ihan paskan arvostelun, en osta ees alelaarista". Kyllä itsellä on niin monesti eronnut mielipiteet peleistä verrattuna noihin arvosteluihin, että en oikein pysty antamaan painoarvoa noin paljoa toisten mielipiteille. Että jäisi joku peli sen takia ostamatta.

Varsinkaan kun itse ei suhtaudu kaikkiin peleihin kylmän objektiivisesti. On joitakin pelejä/pelisarjoja missä antaa anteeksi puutteita sen takia kun on fani.

Kuten sanoin, niin vaikka peli olisi muuten oikeasti hyvä, niin pelimekaniikka ja murhien toteutustapa (Pikkutehtävästä toiseen, eikä alusta loppuun menoa jne. Jutut) jo riittää jättämään pelin hyllyyn. Kaikki vanhan Hitmanin tärkeimmät seikat on pois. En mä ostopäätöksiä tee minkään yhden arvostelun perusteella.

Jos esim F1 pelissä olisi puolet kuskeista ja puolikkaat radat, mutta muuten täydellinen. Peli jäisi hyllyyn. Jos tästä tehtäis arvostelu niin nappaisin arvostelusta kuin arvostelusta tuon ekan lauseen osuuden..loppu on arvostelijan mielipidettä, mutta tiettyjä pelimekaniikkaan ja tapaan tehdä peliä ei arvostelija pysty mielipiteellään vaikuttamaan.
 
Vastaus: Hitman: Absolution [PS3/X360 Hype]

Kuten sanoin, niin vaikka peli olisi muuten oikeasti hyvä, niin pelimekaniikka ja murhien toteutustapa (Pikkutehtävästä toiseen, eikä alusta loppuun menoa jne. Jutut) jo riittää jättämään pelin hyllyyn.

No juu, se voi olla tietty joillekin liikaa että peliä on uudistettu tietyillä osa-alueilla. Mutta kuulemma monenkin Hitman-veteraanin mukaan nuo uudistukset eivät ole niin rajuja/pahoja, mitä moni antaa ymmärtää ja että peli olisi pilalla uudistusten takia.

Itse uskon, että pystyn siitä huolimatta nauttimaan tästä uusimmastakin, vaikka se eroaakin vanhoista. Siitä huolimatta, että itsekin olen kaikkia Hitmaneja pelannut ja niistä pitänyt. Mutta pitää palata asiaan kun on peliä päässyt pelaamaan kunnolla.
 
Vastaus: Hitman: Absolution [PS3/X360 Hype]

On joitakin pelejä/pelisarjoja missä antaa anteeksi puutteita sen takia kun on fani.
Sille fanitukselle varmaan alun perin löytyy kuitenkin jokin syy. Jos pelistä poistetaan tai muuten vain raiskataan ne elementit, joiden takia sitä on ylipäätään alkanut fanittamaan, niin jopa se paksuimmat ja vaaleanpunaisimmat fanilasit omaava tyyppi saattaa alkaa hieman nikotella.
 
Vastaus: Hitman: Absolution [PS3/X360 Hype]

Onko kukaan saanut tota Contracts-osioita toimimaan? Mulla huutelee koko ajan, että server not available tai jotain...
 
Vastaus: Hitman: Absolution [PS3/X360 Hype]

Eidoksella oli ilmeisesti vaikeuksia serveriensä kanssa, mutta tänä aamuna contracts toimi ainakin pc-puolella.

Mitä tulee peliin itseensä, niin ei tämä nyt niiiin kauhea ole. Kentät ovat rajoittuneempia ja intensiivisempiä, mikä johtaa toisaalta siihen että asiat löytää ehkä turhan helposti, mutta optioita on edelleen aika lailla yhtä paljon kuin aikaisemminkin.
 
Vastaus: Hitman: Absolution [PS3/X360 Hype]

Itselleni pelin arvostelu itse pelin ostopäätökseen on vain pieni seikka. Käyn koko pelin kokonaisuuden läpi, mikäli kyseessä on ei-ennakkotilattu peli. Luen pelin arvostelun, katson gameplay videoita selostuksen kanssa ja ilman, koitan etsiä niinkutsuttuja ensivaikutelmia ja mahdollisuuden mukaan testaan pelin demon, minkä jälkeen ostoon tai sitten ei.
Arvostelijoita ja heidän tapojaan on kuitenkin niin paljon, kukaan ei voi arvostella peliä niin hyvin kuin sinä itse. Nämä ovat kuitenkin niin mielipideasioita.

Peli houkuttelee suuresti, mutta pirkules kun on noita vanhojakin pelejä vielä pelaamatta. AC 3 vielä pahasti vaiheessa, kun koukutuin MOHiin, sitten pitäisi vielä PS Plussan pelitarjonta käydä läpi. Mistä näitä pelejä oikein tulee?? :D

Itse olen pelannut PS2:lla Hitman 2: Silent Assassinia, mikä oli kyllä itselleni yksi konsolin parhaita pelejä. HD kokoelma menee kyllä hankintaan. Hyvin mahdollista, että joko tämä tai Black Ops 2 on seuraava fyysinen pleikkaripelini minkä tulen hankkimaan.
 
Vastaus: Hitman: Absolution [PS3/X360 Hype]

Itse olen pelannut PS2:lla Hitman 2: Silent Assassinia, mikä oli kyllä itselleni yksi konsolin parhaita pelejä. HD kokoelma menee kyllä hankintaan. Hyvin mahdollista, että joko tämä tai Black Ops 2 on seuraava fyysinen pleikkaripelini minkä tulen hankkimaan.

Hyvä, HD-kokoelma on tosiaan tulossa. En ollut huomannut tälläistä ollenkaan ja jo vähän harmitti kun en ole noita aiempia osia pelannut, kun en ole omistanut kuin PS3:n.
Eilen ehdin ottaa vain pika-tyypit ja pelata ensimmäisen kappaleen. Ainut mikä häiritsi selkeästi, oli kun vihut huomasivat ja alkoivat huutelemaan, että mikäs mies sinä oikein olet, niin en päässyt tilanteesta mitenkään ilman, että piti ottaa ase esiin ja ammuskeluksi meni. Ilmeisesti sillä vaisto-jutulla voi heitellä tavaroita hämäykseksi tai sulautua joukkoon, mutta mitäs teet kun kaveri äkkää sut ahtaassa eteisessä eikä voi kuin yrittää kävellä muina miehinä pois mutta kaveri vain seuraa ja huutelee perään:p
 
Vastaus: Hitman: Absolution [PS3/X360 Hype]

Hyvä, HD-kokoelma on tosiaan tulossa. En ollut huomannut tälläistä ollenkaan ja jo vähän harmitti kun en ole noita aiempia osia pelannut, kun en ole omistanut kuin PS3:n.p

Juu kaikki muut aiemmat Hitmanit on tuossa HD Collectionissa paitsi ensimmäinen, Codename 47. Tosin kolmas peli, Contracts sisältää muutaman ykkösen tehtävän remakena.

Voisi itsekin Absolutionin jälkeen pelata PC:llä ekan Hitmanin läpi ja sitten HD Collectionin pariin. :cool:

Ne ketkä Absolutionia ovat jo pelanneet, niin onko tuolle ilmestynyt jo päivitys? Luin, että julkaisupäivänä olisi pitänyt tulla ensimmäinen.
 
Ylös Bottom