Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hiukkasen palautetta

Arcane

Active Member
Minusta Xboxfinin sivut ovat erittäin hienot, ja lataukset kestävät vähän aikaa.

Huonompi puoli onkin sitten se, että arvostelut tulevat tooooosi myöhään. Nyt vasta tuli SpiderMan arvostelu, vaikka peli ilmestyi kauan sitten, ja nyt olisi jo hyvä aika arvostella Enclave, PoW ynnä muut. Eikö teillä ole tarpeeksi arvostelijoita vai mikä mättää?

Sivujen ulkoasu on nannaa, ja arvosteluissa (ne jotka ovat siis arvosteltu) on selkeästi kerrottu kaikki oleellinen, ja myös itse arvostelut ovat erittäin hyvät.

Eli tälläset on omat mielipiteet.
 
tuolla julkaisu listassa vaikka painaisi syyskuu linkkiä niin sivut avaavatkin elokuun linkin . Sama homma jos painaa esim joulukuu linkkiä niin sivut avaavat elokuun toivottavasti joku sai selvää.
 
Peikko : vika on tiedossa ja korjaus on jo tulossa.

Arcane : Ensinäkin kiitos palautteesta. Muistuttaisin viellä että toistaiseksi emme ole saaneet koskaan peliä meille pelattavaksi ennenkuin se olisi ollut myynnissä kaupoissa, ja toiseksi, koska tästä ei palkkaa saa niin yleensä pelejä pelataan tyyliin "silloin kuin huvittaa/on aikaa" joten joidenkin uusienkin arvosteluiden arvostelut on luettavissa vasta silloin kun moni muukin on pelanut pelin läpi. Kolmanneksi, meillä ei ole kaikkia pelejä joten esimerkiksi tuo spiderman, on hakkiz luultavasti hankkinut sen myöhemmin kuin silloin kuin se julkaistiin.

Suurimmat odotukset aiheuttavat pelit luultavasti arvostellaan nopeiten koska myös ylläpidolla on hinku ostaa sellainen heti, ja luultavimmin pelata sellaista peliä paljon = nopeasti läpi :)

Joskus arvosteltavaksi tulee myös ns. vanhempia pelejä (jos xboxin tapauksessa näin voi jo sanoa)

T:Wombut
 
Ymmärrettävää kyllä, mutta herääkin kysymys, miksi ette hanki muitakin tekemään arvosteluja xboxfiniin?
Xboxfin:ssä on ainakin paljon vähemmän porukkaa kun esim ps2fin:ssä.

Tämähän helpottaisi myös teidän työtä ja XBOXfin etenisi paremmin.

Myös muihin asioihin voisi tietysti hankkia lisää tiiminjäseniä.

Esim. uutisten hakemisiin jne.

Tämä on tosin vain oma mielipiteeni.
 
uutisiahan on netti väärällään, mutta E3 messun jälkeistä krapulaa tunnutaan potevan vielläkin, sillä 90% uutisista joihin netissä törmää ovat aika heikkoa tasoa, ja voin melkeinpä täysin rehellisesti sanoa että xboxfin uutisoi jossei kaikkea niin tärkeimmät uutiset xboxiin liittyen.

lisää tiimiä otettiin juuri, ja arvosteluita yms taustamateriaalia on tulossa enemmän kuin "julkisuuteen" näyttää. Myös tämä taustamateriaali on mielestäni hyvin mielenkiintoista joten suosittelenkin lukemaan xboxfinin tekemiä juttuja, sillä ne on ns. exclusive kamaa ja ei ainakaan pitäisi löytyä muiden sivuilta =)

taustamatskulla tarkoitan esim toptronicsin xbox-tiimin haastattelua kuin housemarquea, näitäkin on tulossa lisää.

Useat sivut ovat myös ns. kesälomalla, ja xboxfin ei ole poikkeus, vaikka uutisia ja joitakin arvosteluja pukkaa, niin tositoimiin palaillaan varmaan kun opiskelut jatkuvat yms. Ja jos nyt joku ei tiedä niin oma poissaoloni on pakollista (army) mutta kun sieltä päästään niin "duunia" jatketaan.

Pitää myös vielä kerran painoittaa sivuston vapaaehtoisia admineja ja painottaa palkattomuutta, etenkin näin lomakaudella Slaisserin ollessa kesäniityillä (?) on työnjako täysin omatahtista eikä kenellekkään ns. määrätä mitään. Itse armeijassa nyt 1kk viettäneenä olen tottunut siihen että minulle sanotaan mitä tehdään ja milloin tehdään =)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wombut
lisää tiimiä otettiin juuri, ja arvosteluita yms taustamateriaalia on tulossa enemmän kuin "julkisuuteen" näyttää.
Silti, vaikka lisää tiimiä otettiinkin mukaan, ei se tarkoita, että sitä olisi riittävästi. Sanoisin, että Xboxfinin kaltaisella sivustolla pitäisi olla vähintään kymmenen kaveria hääräämässä, ellei enemmänkin.
 
Älkää nyt ottako adminit tästä hernettä nenäänne jos siihen on aihetta.

Tuntuu siltä, että xboxfin, tai varmasti koko konsolinet team on kaikki kasattu aika tutuista kavereista, olenko oikeassa? Että tunnette toisenne ainakin jotenkin jo vähän pidemmältä ajalta? Meinaan en ole pahemmin huomannut, että joku "ei kaveri porukkaan kuuluva" voisi päästä tiimiinne, tjsp. Eli kaikki kasattu kaveri porukasta vai osa tullut mukaan pitkäaikaisella adminien nuoleskelulla ? Meinaan pointtina on se, että minusta teidän tulisi antaa joillekkin muillekkin tiimin jäsenyys ja mahdollisuus yrittää auttaa xboxfiniä ja omalta osaltaan edistää toimintaa, on varmasti monia muitakin jotka hommia osaisivat. HUOM! tässä en tarkoita itseäni. Osaisin kyllä tosin itsekin varmasti nämä hommat, mutta puhun "muiden puolesta". Ja viesti ei siis todellakaan tarkoita, että olisin xboxfiniin tyytymätön, ei ollenkaan, xboxfin on tehnyt hyvää työtä ja kiitos siitä teille. Tämän yllä olevan asian voisitte silti ehkäpä ottaa huomioon.

Tästä viestistä saattoi tulla vähän off thread juttu ja aiheeton, mutta älkää pahastuko tästä.

Vain omaa mielipidettäni..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hyd3
minusta teidän tulisi antaa joillekkin muillekkin tiimin jäsenyys ja mahdollisuus yrittää auttaa xboxfiniä ja omalta osaltaan edistää toimintaa, on varmasti monia muitakin jotka hommia osaisivat.

Heh. Jos olisin keskisuuren, tai peräti ison sivun ylläpitäjä niin ei voisi kyllä vähempää kiinnostaa ottaa tiimiin ihmisiä ketä en todella hyvin tunne. Itsekkö ottaisit?
 
keiu,

Voisin ottaakkin avustamaan, ei nyt ehkä heti tarvitsisi mitään ftp tunnuksia antaa :D , mutta siis joihinkin pienempiin hommiin ensiksi, jossa tyyppi voisi sitten todistaa osaamisensa. Siis näinhän käy ihan normaali yhtiöissäkin, jos olet yhtiön johtaja sinun on PAKKO ottaa muitakin kuin vain omia tuttuja. :)
Antaa ihmisten todistaa osaamisensa.. :D

+ ja ainahan näin voit oppia tuntemaan tyypin, vaikka hän ei ennestään olisikaan tuttu sinulle.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hyd3

Tuntuu siltä, että xboxfin, tai varmasti koko konsolinet team on kaikki kasattu aika tutuista kavereista, olenko oikeassa? Että tunnette toisenne ainakin jotenkin jo vähän pidemmältä ajalta?

Väärin. Muutamaa poikkeusta lukuunottamatta kukaan ei tuntenut toista ennen tätä konsolifin-projektia. Hyvin on homma kuitenkin ainakin PS2finin osalta sujunut, eikä näissä muissakaan näytä olevan sen kummempia ongelmia ;)

Siihen tarvitaanko lisää jäseniä ylläpitoihin en mene kommentoimaan. Mutta ainakaan arvostelioiksi ei oteta ketään ilman jonkinlaista näytettä siitä, että osaa myös kirjoittaa jotain. Jos halukkuutta arvosteliaksi löytyy kannattaa varmaan kysyä suoraan eri saittien pääpiruilta (Jore, Esama, Slaisser, Loke), mutta sillä varauksella, että lisää porukkaa ei oteta.
 
Uusia jäseniähän ovat minä itse ja Hakkiz. Olikos tuo nyt jotain kesäkuuta kun meidät värvättiin senkin takia kun Wombut lähti armeijaan. 2 korvasi yhden, joten periaatteessa saitin ylläpidon koko kasvoi vain yhdellä siihen saakka kunnes Wombut pääsee Firman palveluksesta takaisin siviiliin.

Itse en ainakaan ollut tavannut ketään tämän tiimin jäsenistä ennenkö pistin jalkani tähän foorumiin ja irkkiin. Luulen jopa pitäväni jonkinmoista ennästystä siinä suuhteessa kuinka nopeasti nyypästä tuli admin. :) En sitten tiedä, että tarvitaanko tiimiin useita uusia jäseniä, mutta eiköhän "isot kihot" pidä mielessä jos jotkut jäsenet ovat foorumi- ja irkkikäytöksellä todistaneet olevansa täällä oikealla asialla eivätkä pelleilemässä (onneksi suurin osa on). Ja kun aika tulee hankkia uusia jäseniä, ovat nämä henkilöt luultavimminkin ensimmäisenä listalla. Ja parannuksiahan pyritään aina tekemään, siksi palautekin on tervetullutta.

Muutenkin minkä nyt tuntee ylläpitoa, aika harva tuntuu tuntevan toisia oikeastikin, eikä vain netin kautta. Toki miitit yms. varmaankin parantaisivat tätäkin asiaa, sillä onhan tähänkin kommuuniin muodostumassa hyvä kaveriporukkahenki, niinkuin pitääkin.

Ja vielä sivujen sisällöstä, toki tuo arvosteluiden puute häiritsee allekirjoittanuttakin, mutta aina ei aikaa tunnu löytyvän niiden kirjoittamiseen. Nyt toki näyttää siltä että tulevina viikkoina kerkiää tehdä useitakin arvosteluita ja toivottavasti näin ehdinkin tehdä.
 
Hmm, vielä tälläinen kysymys:

Jos on pelannut läpi pelin, jota ei ole arvosteltu vielä XboxFinissä. Niin voiko tehdä oman arvostelun ja lähettää sen XboxFiniin, niin XboxFin saattaa ehkä jopa pistää arvostelun muiden katsottavaksi? Jos se arvostelu on siis riittävän hyvä. Voiko tälläistä tapahtua? Ajattelin vaan, että jos saan Enclaven tai Ampedin, ja sillonkaan vielä ei ole tullut niist arvostelua kun mä oon pelannut läpi, niin jos sattuisin jonkinmoisen arvostelun siitä kyhäämään??
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hyd3

Älkää nyt ottako adminit tästä hernettä nenäänne jos siihen on aihetta.

Tuntuu siltä, että xboxfin, tai varmasti koko konsolinet team on kaikki kasattu aika tutuista kavereista, olenko oikeassa? Että tunnette toisenne ainakin jotenkin jo vähän pidemmältä ajalta? Meinaan en ole pahemmin huomannut, että joku "ei kaveri porukkaan kuuluva" voisi päästä tiimiinne, tjsp. Eli kaikki kasattu kaveri porukasta vai osa tullut mukaan pitkäaikaisella adminien nuoleskelulla ?

No ei tietenkän suututa.

Tuttua porukkaa? No sen verran että on foorumissa keskusteluita seurattu ja huomattu että heppu on asiallinen. Itse en ole tavannut henkilökohtaisesti ketään koko Konsolinetin-jengistä. Toisaalta tuskin nuoleskelulla pitkälle pötkitään, sillä vain näytetään ettei omaa omia mielipiteitä lainkaan ja onko silloin sopiva henkilö esim. arvostelemaan peliä?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arcane

Jos on pelannut läpi pelin, jota ei ole arvosteltu vielä XboxFinissä. Niin voiko tehdä oman arvostelun ja lähettää sen XboxFiniin, niin XboxFin saattaa ehkä jopa pistää arvostelun muiden katsottavaksi? Jos se arvostelu on siis riittävän hyvä. Voiko tälläistä tapahtua? Ajattelin vaan, että jos saan Enclaven tai Ampedin, ja sillonkaan vielä ei ole tullut niist arvostelua kun mä oon pelannut läpi, niin jos sattuisin jonkinmoisen arvostelun siitä kyhäämään??

Kyllä arvostelun voi lähettää meille ylläpitoon. Se lukaistaan läpi ja mikäli on julkaisukelpoista kamaa niin eiköhän se tuonne sivuille eksy ihmisten ihmeteltäväksi.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slaisser


Kyllä arvostelun voi lähettää meille ylläpitoon. Se lukaistaan läpi ja mikäli on julkaisukelpoista kamaa niin eiköhän se tuonne sivuille eksy ihmisten ihmeteltäväksi.

JEAH! Voisin ehkä sitten pykästä pystyyn jonkun arvostelun, jos satun saamaan jonkun pelin, ja pelaamaan sen läpi ennen kuin sitä on täällä arvosteltu... Se on sit eri asia onko se tarpeeksi hyvä se arvostelu, mutta aikani kuluksi voin aina sellaisen tehdä :)
 
"tuolla julkaisu listassa vaikka painaisi syyskuu linkkiä niin sivut avaavatkin elokuun linkin . Sama homma jos painaa esim joulukuu linkkiä niin sivut avaavat elokuun toivottavasti joku sai selvää." kirjoitin tollain 4.8.2002 jha nyt on 17.8.2002 mutta sama vika on edelleen olis ihan kiva päästä kattomaan muidenkin kuukausien kuin elokuun listoja.
 
Muistaakseni jossain oli joku moderaattori kirjoittanut, että kun painaa julkaisu listan alapuolella olevaa Seuraava -nappia, niin seuraava lista latautuu. Ja olen itsekkin tehnyt näin, ja kyllä se toimii.
 
tuossa halon arvostelussa code lupaa, että pelin moninpelistä tulee lisää juttua, onko sitä vielä?
 
Jaa... ilmeisesti ei. Codella oli varmaankin aikomus tehdä tuo itse, mutta koska Code erosi XboxFINistä jää vain ajan kysymykseksi tekeekö kukaan mitään juttua moninpelistä. Kun noita muitakin hommia riittää niin paljon kuin vain aikaa riittää.
 
Ylös Bottom