Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hiukkasen palautetta

Hyvä julkaisulista

Olen erittäin kiitollinen tuosta julkaisulistasa :)
se tulee tarpeseen ainut huono puoli vaan on että se on hieman piilossa
kiitos listasta
ps.jaksattehan päivittää sitä usein;)
 
Yritetään ainakin. Tietysti usein ajatukset on jossain muualla kuin siinä, esim. seuraavan arvostelupelin pelaamisessa tai kirjoittamisessa, että tuo saattaa unohtua.

Lisäksi itseäkin harmittaa pelien epämääräinen ilmestyminen Suomessa, ettei itsekään voi olla aina täysin varma listan paikkaansapitävyydestä.
 
ööö...kiitos ensinnäkin aivan mahtavista sivuista...olen itse innokas xboxaaja, ja olen todella kiitollinen että tällaiset sivut ovat olemassa, ja että onnistuin löytämään nämä. sitä vain, että olisiko mitenkään mahdollista, että jos teillä on mahdollisuus saada vaikka toptroincsin, anttilan, tai jonkun muun xbox-pelien myyntilistan top 10 (pelkkä konsolipelien top- 10 myynti olisi jo todella mahtavaa)...että mitenkäs ois...oisko mahiksia...? kiitos vielä kerran! *kumarrus*
 
hitman rulaa

:D hitman oli hyvä peli mutta hitman kaksi tulee olemaan vielä parempi sen takaan.uusia aseita ,tuplasti pidempi ja kaikkea muuta mukavaa.grafiiikat ovat varmasti xboxilla pc:en rinnalla huippuluokkaa.luultavasti ps2 ja game cuben versioista ei saada yhtä päätä huimaavia.koska yksinkertaisesti niiden tehot ei riitä! terveisin:xbox fani:p
 
Re: hitman rulaa

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan prencer
:D hitman oli hyvä peli mutta hitman kaksi tulee olemaan vielä parempi sen takaan.uusia aseita ,tuplasti pidempi ja kaikkea muuta mukavaa.grafiiikat ovat varmasti xboxilla pc:en rinnalla huippuluokkaa.luultavasti ps2 ja game cuben versioista ei saada yhtä päätä huimaavia.koska yksinkertaisesti niiden tehot ei riitä! terveisin:xbox fani:p
Olet ääliö.
 
Lisää palautetta taas, en vain halua tehdä (taas) uutta aihetta:

Arvostelujen jälkeen voisi olla PeliPlaneetasta tuttu kohta, johon voi kirjoittaa omat pienet arvostelut pelistä, ja antaa pelille pisteet, jotka omasta mielestään itse sopii sille.

Keskustelu alueilla ei varmaan hirveän moni tänne kävijöiden arvosteluja halua, niin jospa tehtäisi sitten tuollainen kohta sinne Xboxfinin arvostelujen jälkeen?

Tulisko mitää?
 
mielestäni vallan mainio idea, tosin tähän ei varsinaisesti voi xboxfinin poppoo vaikuttaa, muuten kuin viemällä viestiä eteenpäin webdesignerille...

tosin tässäkin on huonoja kokemuksia, esim jotkut antoivat halolle 4 pistettä (minimi) ja perusteluna/arvosteluna luki vain "GameCube ROXX" eli ei noihinkaan hirveesti kannata uskoa, mutta kyllä ne "oikeat" arvostelut tunnistaa heti. Pistetään muistiin, tosin ei luvata vielä mitään.
 
Jaa, itse en oikein koskaan lämmennyt näille omien pisteiden antamiseen pelille. Sillä joka paikassa missä tämä on mahdollista, on myös näitä sankareita, jotka antavat minimipisteet pelille koska se ei tule omalle koneelle, tai niitä mitkä pelaavat peliä yhden illan ja heittävät 10 ainoana perustelunaan "tosi magee, r0xr0x!". Mielestäni nuo syövät koko homman, vaikka sinne muut ihan järkevästi kirjoittaisivatkin. Onko se sitten enää ketään palvelevaa, kysyn vaan? Vaarana on se, että ihmiset tuijottavat niitä pisteitä liikaa, ja kun 100 PS2 tai GG fania ryntää iskemään jollekin oikeasti hyvälle pelille huonot pisteet niin johan keskiarvo putoaa.

Jokaiseen arvosteluun voisi tietysti lisätä linkin: "Keskustelua pelistä: Pelin nimi". Mutta toisaalta peleistä syntyy muutenkin aiheita tänne, eikä niiden luomista ole keneltäkään estetty joten ehkei niinkään tarpeellista.
 
NviperO, juu, tuo on kyllä tosi harmillista.

Myös se on typerää, kun jotkut antavat 20 kertaa peräkkäin jollekkin pelille 0 pistettä (jos maximi on 100) vaan sen takia, että keskiarvo tippuisi. Huoh.

Siinä olisi hyvä olla joku pikkasen katsomassa niitä, että ei oikeen tulisi tollaista typerää juttua. Mutta onhan sekin ihan oikein, että jotkut voivat antaa pelille vaikka 93 pistettä, koska omasta mielestään se oli loistava, mutta sitten joku toinen ei ehkä lämmennytkään pelille, ja antaa sille vain 62 pistettä.

Jos ette saa onnistumaan, niin olisko sitten mitenkään mahdollista saada alue, jonka otsikkona olisi "Omat arvostelut". Sinne sitten voisi kirjoittaa omia arvosteluja, ja muut voisivat antaa niistä palautetta tai mielipiteitä.
 
Joo, toi kuulostaa sen verran tuhoon tuomitulta idealta, että enpä usko meidän lähtevän tollaseen mukaan.

Jos syitä haluaa niin:
Ensimmäinen syy: Tämä onkin tullut jo ilmi, eli p3310t. Ne vesittää kaikki ideat, ja tämä kuuluu juuri siihen.

Toinen syy: Tuon koodamisen aiheuttama työ, johon en usko olevan ko. henkilöllä olevan kiinnostustakaan (Ei ole XboxFIN -staffia) tehdä tuota.

Kolmas syy: Se vie niistä syvyyden. Ja en todellakaan ole innostunut tästä, syystä että alamme vaikuttaa liikaa Subidolta. Sinne kun tulee näitä "arvosteluita" niin voisi melkein itkua vääntää, ne kun on tyyliin "Joo, oikein hyvä peli, grafiiiga ok, ännet on tosi hyvät. 9-". Tähänkin mennessä ollaan pysytty asia saittina, niin en todellakaan sulata tuollaista roskaa arvosteluihin.
 
Off-topic

En jaksanut aloittaa uutta aihetta.

Itselläni nähtävästi (en tiedä teistä) tiltittävät nämä XB-finin sivut, koska uusimmat uutiset, mitä löydän ovat pvltä 2.11. Tiedän että uusiakin uutisia on tullut, ja uusia arvosteluja ym...

Onko kukaan muu huomioinut samanlaista erroria. Ja olen kokeillut super freshiä (refresh monta kertaa peräjälkeen taukoamatta puolituntia).
 
Re: Off-topic

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ampharos
En jaksanut aloittaa uutta aihetta.

Itselläni nähtävästi (en tiedä teistä) tiltittävät nämä XB-finin sivut, koska uusimmat uutiset, mitä löydän ovat pvltä 2.11. Tiedän että uusiakin uutisia on tullut, ja uusia arvosteluja ym...

Onko kukaan muu huomioinut samanlaista erroria. Ja olen kokeillut super freshiä (refresh monta kertaa peräjälkeen taukoamatta puolituntia).

Juu, tiedossa on. Serveriongelmat jatkuvat edelleen, korjaantunevat ihan lähiaikoina.
 
Minä vielä marmatan, vaikka uutiset ovat tuleet, niin mm. kuvat niistä tai ainakin uusimmasta (XB Live) puuttuvat. Samaten arvostelulistasta. Mutta tämäkin varmasti korjaantuu.
 
Nonnii, pistetääs ensimmäinne posti tänne Xbox
boardille...

vaihtelin tossa cuben päikseen poksiin pomoni kanssa
ja ihan pelillisten asioiden takia.

mutta ihan näin kun olen vertaillu näitä konsolinetin
sivustoja toisiinsa, niin eipä tässä maristavaa kyllä
ole.

joku tuossa puhui staffin lisäilystä jne. nooh, hyvä idea
sinällään, mutta ei sitä staffia kannata pistää
liian isoksikaan, se on hyvä vaan että jutut tulee
harvemmin, mutta sitten kunnolla, eikä siten, että vedetään
asiaa kiireellä läpi ja siitä tulee sitten täyttä sontaa :)

nojoo, mutta arvostelut on todella vaikeita tehdä.
"do not try this at home" tjsp :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ScorpioN
Nonnii, pistetääs ensimmäinne posti tänne Xbox
boardille...

vaihtelin tossa cuben päikseen poksiin pomoni kanssa
ja ihan pelillisten asioiden takia.

mutta ihan näin kun olen vertaillu näitä konsolinetin
sivustoja toisiinsa, niin eipä tässä maristavaa kyllä
ole.

joku tuossa puhui staffin lisäilystä jne. nooh, hyvä idea
sinällään, mutta ei sitä staffia kannata pistää
liian isoksikaan, se on hyvä vaan että jutut tulee
harvemmin, mutta sitten kunnolla, eikä siten, että vedetään
asiaa kiireellä läpi ja siitä tulee sitten täyttä sontaa :)

nojoo, mutta arvostelut on todella vaikeita tehdä.
"do not try this at home" tjsp :)

Kyllä noita arvosteluita yritetään tehdä niin nopeasti kuin mahdollista, mutta kuitenkin se laatu niissäkin on pääasia (laatu? jotain ruotsia varmaan...) eli ei lähdetä siihen että arvostellaan puoliksi pelattuja pelejä. Ja se pelien läpivetäminen ei olekaan aina mikään helppo homma, kun ei mekään mitään pelijumalia olla :)
 
Tjaah, vielä olisi kysyttävää näiltä Xboxfinin ihmisiltä. Eli onko arvostelu asteikkonne 4-10 vai 0-10? Ei ihmeellisempää.
 
0-10... Käsittääkseni. Ei ole ollut toistaiseksi tarvetta antaa edes alle 7 arvosanoja. Mutta mielestäni käytämme 0-10 skaalaa.
 
http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?s=&threadid=8200


k:
Eli pitäisi päästä laittamaan x-boxiin Divx:t, VDC:t ja DVD-R toimimaan. Mitä suosittelisitte mulle?

Onko palikoita, jotka ei tarvitse kolvausta?


v:
Emme suosi tällaisia aiheita. Asianomaiset voinevat ottaa yhteyttä sinuun ennemmin privaatisti. Lisäksi täällä on jo modi-keskustelu. Ja lisäksi emme tue keskusteluja, joissa loukataan tekijän oikeuslakia (mm. DivXit ja ei ostetut elokuvat lukeutuu tähän joukkoon). Suljettu.



unreal-hawk vois vahan rajoitaa tota ristiretkeansa modeja vastaan koska divxit ei oo laitonta kayttaa
 
Ylös Bottom