Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hiukkasen palautetta

Kannatan Fetchedin ajatusta.

Koska tulee lisää arvosteluita? Entä mitä pelejä tällä hetkellä on arvostelussa? Kuinka pian mahtanee ilmestyä Time Splitters 2:n arvostelu?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan avanto
Siis täh? Olenko mä tyhmä, vai hoitaako joku laskuri noitten pelien laskemisen?

Laskuri tosiaan laskee hivenen väärin, eikä xboxfinin lista ole ainut. Yritämme tuon bugin varmaan korjata, kunhan designed kerkeisi tuohon syventymään.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fetched
Olis oikeen kiva, jos arvostelun yhteyteen laitettaisiin jonkinlainen kuvagalleria. Vähän niin kuin tähän tapaan.

Arvosteluissa on nuo pikkukuvat ja niitä klikkaamalla aukeaa isompi kuva. Muuta systeemiä emme tule rakentamaan. Myöskään noita kuvia ei tule tuon enempää, kuin mitä arvioissa on nyt ollut.
 
Miksi Ps2finin pelijulkaisulistoilta on kaikki ennen tammikuuta julkaistut pelit kadonneet?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan avanto
Oisko mahdollista saada peliapu/vinkit/huijaukset -osio tänne BBS:ään?

Kyllä varmaankin Peliapu -osio tulee seuraavan BBS:n rakennepäivityksen yhteydessä. Tarvetta sille alkaa ainakin olla vähitellen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NviperO
Kyllä varmaankin Peliapu -osio tulee seuraavan BBS:n rakennepäivityksen yhteydessä. Tarvetta sille alkaa ainakin olla vähitellen.

Ja onkohan mitään hajua koska kyseinen rakennepäivitys tapahtuu?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Koala
Miksi Ps2finin pelijulkaisulistoilta on kaikki ennen tammikuuta julkaistut pelit kadonneet?

Viksuna ajattelin ettei niitä tarvita, kun päivittelin vuoden 2003 alkupuolen julkaisuja.

Ja oli helpompi saada kaikki ajantasalle kun poistin kaikki vanhat :(
 
tuota noin...milloin päivitätte tuon pelijulkaisulistan...? olisi kiva tietää, että onko tuohon Star Wars:KotOR:iin tullut jo varmaa päivämäärää...?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan nixte
tuota noin...milloin päivitätte tuon pelijulkaisulistan...? olisi kiva tietää, että onko tuohon Star Wars:KotOR:iin tullut jo varmaa päivämäärää...?

SW: kotor:n julkaisupäivää ei ole vielä vahvistettu, kuukaudesta puhumattakaan.
 
Kestääkö sen Time Splitters 2:n arvostelun tulo vielä kauan?

Muistaakseni Napero (siis NviperO) sanoi minulla #Xboxfin -kanavalla jo yli kuukausi sittena arvostelevansa kyseisen pelin viikon päästä. Viikko on venynyt aika pitkäksi... :D

En minä muuten whinettäisi arvostelun kestoa, mutta missään ei tunnu olevan juuri Xbox versiosta arvostelua. Joka puolella on vaan Cube ja PlayStation 2 versiosta, mutta Xbox versiossahan saattaa olla pieniä eroja.
 
Nviperolla on nyt kiireitä mm armeijan puolelta, ja en ole kyllä varma, mutta mielestäni hän ei omista cubea tai ps2:sta, saati sitten niistäkin time splitterssiä joten kovin tehokkaasti ei eroja varmaan tule esiin, ne pitää itse poimia sitten tekstistä.
 
Wombut, en nyt niinkään tarkoittanut että vipero toisi ne erot esille.

Ajattelin enemmänkin, että mikäköhän on herra iso herra armeija actionmanin mietteet kontrolleihin, kun olen kuullut että esim. GameCubella olisi paljon sujuvammat kontrollit... Tämän takia minä haikailen sen arvostelun perään.
 
Ylös Bottom