Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Siis peliin pitää ladata 80 gigaa tavaraa jo asennuksessa? Mitä ihmettä :O
Olen kyllä tietoinen day one -patcheista ja muusta mutta että heti kättelyssä semmoinen helposti yhden pelin verran kamaa pelkästään netistä. Onko siellä levyllä yhtään mitään?
Taitaa tuo levy olla pelkkää lisenssin varmistusta varten. Itse peli sitten ladataan netistä. Tähän nämä pelien levyversiotkin alkaa ikävä kyllä mennä mennä, että levy on vaan pelin omistusoikeuden tarkastusta varten.Siis peliin pitää ladata 80 gigaa tavaraa jo asennuksessa? Mitä ihmettä :O
Olen kyllä tietoinen day one -patcheista ja muusta mutta että heti kättelyssä semmoinen helposti yhden pelin verran kamaa pelkästään netistä. Onko siellä levyllä yhtään mitään?
Saatiin Vol 3-4 Julkistukset, toinen niistä Tarina DLC! , hyvältä näyttää, itsellä tosiaan vielä peli kesken. se jäi kesken sillon kun sairastuin elokuussa koronaan, eikä ole vielä ollut tarvittavan paljon aikaa jatkaa sitä, jossain vaiheessa sen kumminkin teen. kun tulee sopivasti aikaa, koska edelleen oma GOTY 2022 siitä huolimatta, että olen vieläkin Chapter 6:ssa.
Taitaa tuo levy olla pelkkää lisenssin varmistusta varten. Itse peli sitten ladataan netistä. Tähän nämä pelien levyversiotkin alkaa ikävä kyllä mennä mennä, että levy on vaan pelin omistusoikeuden tarkastusta varten.
Ny tais mennä väärää ketjuun
Näissä muuten vaihtelee tuo. Jos julkaisussa pelin ostaa heti, niin levyllä ei välttämättä ole juuri mitään. En nyt muista mikä peli oli, mutta kaveri osti julkaisussa ja levy oli lähes tyhjä. Itse ostin varmaan vuoden myöhemmin saman pelin, niin peli oli kokonaan levyllä.Laiskaksi on mennyt, jos tekijät/julkaisijat eivät viitsi sitä pelin 1.00-versiota edes kokonaan sinne levylle laittaa, vaikka levyt kuitenkin valmistetaan, paketoidaan ja kauppoihin toimitetaan. Vähän pistää mietityttämään, että haluaako tuollaista laiskuutta edes tukea.
Laskin, että omalla 100/10-yhteydellä tuon 80 gigaa lataisi ihannetilanteessa noin kahdessa tunnissa, mutta kyllähän siellä servereillä huomenna on varmasti sen verran paljon ruuhkaa lataamassa, että mennee huomattavasti pidempään. Tosi kiva kuluttaa yhden illan pelihetket latauspalkin tuijottamiseen.
No niin, kaveri pisti eilen viestiä, että hän oli hakenut omansa Jimmsin kivijalasta. Pitipä sitten itsekin hakea. Se siitä perjantaihin asti panttaamisesta.Mä tilasin oman perusversioni Jimmsiltä toimitustapana nouto myymälästä. Eilen tuli ilmoitus, että olisi noudettavissa. Soitin perään välttääkseni turhat ajelut ja niinhän se oli, että perjantaina vasta luovuttavat noutotilauksia.
No miltäs peli maistuu. Itse en ole potteristi, mutta leffat olen katsonut vain nähdäkseni mistä hype johtuu? Saakos tästä ei-potteristit mitään mielihyvää?
Onkohan muitakin kauppoja, joista pelin saisi jo tänään? Itse odottelen huomista, että lähin Gigantti alkaa tuota myymään.No niin, kaveri pisti eilen viestiä, että hän oli hakenut omansa Jimmsin kivijalasta. Pitipä sitten itsekin hakea. Se siitä perjantaihin asti panttaamisesta.
Eilen tuli otettua muutaman tunnin ensipuraisut, lvl 6 taitaa olla nyt taulussa. Maistuu erittäin hyvältä!
Vinkkinä tietysti, että ainakin boksilla saa pelin ennakkoladattua sovelluksella, vaikkei olisi digiversiota tilannutkaan. Riippuu tietysti tilanteesta, että millaista päivitystä peli silti vaatii iskiessä levyn kelkkaan. Luulisi kuitenkin, ettei koko peliä täydy tällöin ladata uudestaan.Laskin, että omalla 100/10-yhteydellä tuon 80 gigaa lataisi ihannetilanteessa noin kahdessa tunnissa, mutta kyllähän siellä servereillä huomenna on varmasti sen verran paljon ruuhkaa lataamassa, että mennee huomattavasti pidempään. Tosi kiva kuluttaa yhden illan pelihetket latauspalkin tuijottamiseen.
Onko sulla mikä telkkari? Alota säätö menemällä Playstationin kuva asetuksista säätämään HDR asetus. Sen jälkeen pelin hdr asetukset. Itelläni LG C9 ja laitoin kirkkauden 850 ja musta 0. Loput oletusarvoille. Erittäin hyvät värit.Mikä vois olla viturallaan kun vetää kuvan harmaaksi?
Näytä liitetiedosto 10650
Edit
mustan arvo minimiin, kuten lähes kaikki muutkin niin sai siedettäväksi vaikka vieläkin omaan makuun liian harmaa
Pelin ikäraja on 12 vuotta. Loput on makuasioita. Itse olen 40v ja hyvin maistuu, mutta toisaalta en ole allerginen millekään.varmaan vois olla hyvä peli.. mut toimiiko jos ei ole yhtään potter lefaa tai kirjaa lukenut/nähnyt
ja hieman allergisoi tämä huispaus ja muu potter slangi? onko pelin kohderyhmä alla 10v vai sopiiko fossiileillekkin?
varmaan vois olla hyvä peli.. mut toimiiko jos ei ole yhtään potter lefaa tai kirjaa lukenut/nähnyt
ja hieman allergisoi tämä huispaus ja muu potter slangi? onko pelin kohderyhmä alla 10v vai sopiiko fossiileillekkin?
Alun perusteella on aika vahvasti faneille suunnattu ja voi olla ajoittain hämmentävä kokemus, jos ei tiedä mistään mitään.varmaan vois olla hyvä peli.. mut toimiiko jos ei ole yhtään potter lefaa tai kirjaa lukenut/nähnyt