Nyt on peli saanut hieman lisätunteja, sain nyt vihdoin luutan käyttöön joka helpottaa liikkumista paikasta toiseen. Pakko kyl antaa lisä kehuja pelille, tämä yltää mun kirjoissa helposti Witcher 3 tasolle. Pelistä vaan huokuu läpi kaikki kauneus ja taika ja se soundtrack voi pojat kuulkas. Jotenki niin paistaa läpi kaikki miten tekijät ovat rakkaudella kyhänneet tämän kasaan. Kaikki puzzletki tähää asti olleet tosi hyviä ja salaisuuksia ja salaovia ja luolia tuntuu olevan joka nurkas. Periaattees kaikki jo niin tehty ja nähty mut jotenkin tämä en tiedä johtuuko siitä että itse maailma on mulle niin uusi, mutta kaikki tuntuu uudelta ja freeshiltä mitä en ole ennen nähnyt.
Sitten pelin taistelusta, tästä olis helposti voinut tehää "rämpytä yhtä nappia" tylsää rämpytystä, äkkiseltään voisin verrata taistelusysteemiä spidermaniin nopeisiin komboihin erona vaan se että teet sen taikoja laukomalla aivan törkeen hauskaa. Voit jopa muokata omaa taikasauvaa, vaikka sitä tyylii ei edes näe mutta hauska pikku yksityiskohta.
Fashion ihmisille tämä on lahja taivaalta, voit pistää mitä vaa vempeitä päälle mutta näyttää just siltä miltä haluat. Ite olen tykästynyt siihen ihan perus yliopisto "scream" kaapuun, jotenki haluan näyttää kuitenkin ihan perus opiskelijalta. Olin pitkään yrittänyt TOTK jälkee saada jotain tilalle ja tämä on aivan loistava korvike joka ei ehkä ihan yllä siihen tasolle mutta ei se siitä kyllä kauheen kaukanakaa ole!
Grafiikoista ei voi muuta ku antaa kehuja, välillä sitä jää vaa möllöttää, saatu niin taianomainen ulkoasu, se mihin sitä ite voin verrata on LOTR maisemat, olen innostunut pelistä niin paljon että ajattelin jopa tilata Harry Potter Blu Ray boxin joka sisältää kaikki leffat, tämä peli innosti minua tutustumaan koko maailmaan lisää joka syystä tai toisesta on vuosien mittaan jäänyt kokematta.
Miinuksia jos on pakko kaivaa esille niin loottia ehkä tippuu aivan liian tiuhaan tahtiin, ensin löydät esim uudet hanskat "wau nää on paremmat pistän päälle" menee tyyliin 10 min niin löydät taas uudet hanskat jotka on pari pykälää paremmat ja tätä jatkuu tyyliin koko ajan. Nyt olenkin tehnyt niin että en pistä joka kertaa pari pykälää parempaa päälle ihan sen takia ku tiedän että kohta sielt tulee taas pari pykälää parempaa tilalle.
Luutalla lentely alkuu oli jotenki tosi kömpelöö mutta siihen vaikuttaa vain oma osaaminen ja kun hieman harjoittelee alkaa homma sujuu, kyse onneks ei ole vaan paskasta toteutuksesta vaan omasta tottumuksesta.
PS5 ihme pienet lataustauot kun menee ovista, ymmärrän jos tätä pelais ps4.lla, pieni haitta mut luulis ps5 super SSD hoitavat ovien avaukset ilman tommosia latauksia.
Mä ihan mielenkiinnosta haluan nähää sit kun tämä tulee switchille että onko siinä sit tyyliin minuutin lataukset ovien välissä ja miten ylipäänsä tämän näköinen ja kokoinen peli saadaan toimii switchillä joka ei ole cloud versio ja miten paljon joutuvat karsii. Jos saavat edes melkein toimii tämänkin näköisenä ja edes 25 fps on vanha switch vempain todellakin kirjaimellisesti velholaite.
Sivutehtävät tähää asti olleet lähinnä, "moi mulla hätä haetko 10 omenaa jotka hukkasin". Eipä siinä mitään minä haen ja maailmassa häröily ja tutkiminen sen verran hauskaa että toistaseks autan hädässä olevia, toivon kuitenkin edes jotain helmiä sekaan.
Ehkä vielä on "honeymoon" phase päällä, mutta toivon että tämä jatkaa samaan malliin loppuun asti tai ainakin melkein.