Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hogwarts Legacy

Oliko mainintaa, että onko suorituskykyongelmia jokaisella alustalla?
Ainakin PCllä on ilmeisesti todella raskas. Sekä konsoleilla on 5 eri grafiikka modea. Millä niistä se on testattu ja onko ongelmia niissä kaikissa. Sais tulla jotain vertailu videoita eri modista.

Jep. Nyt en muista tarkemmin oliko mainittu kun noihin ei niin syvällisesti ehtinyt vielä perehtyä. Mutta eiköhän sieltä ala nyt melko nopeasti valumaan noita vertailuvideoitakin niin selviää.
 
Ainahan pieniä suorituskykyongelmia on julkaisussa. Eiköhän nuokin saada patcheilla hiottua pois, ajoittaiset latausympyrät ovien kohdalla ym mistä arvostelut kertovat. Hyvältä vaikuttaa :)
 
aijai pakkohan se on myöntää, kun porukat kävi tuossa nimppari kahvilla, (tänään ei tosin ole vielä nimpparini, mutta kävivät vähän ennakkoon) niin meinasi sitä kahvit mennä tosiaan väärään kurkkuun ja puolet asioista ohi kun näin nuo +85 arvosanat vielä tunti ja sitten hypätäänkin mukaan siihen Hype Trainiin jonka suuntana on tylypahka! :)
 
No joo. Taas näitä että joku paljon puhuttu peli, josta paljon keskustelua ja itse vain taka-alalla seurailee että saapa nähdä mitä tulee.

Sitten ne arvostelut julkaistaan ja tulee se "jaha, olikos tässä nyt oikeastaan mitään kauhean tärkeää edes kesken"-fiilikset ja alkaa googlailla kauppoja :D

EDIT: No jaa... "kampanjatuote" ja hinta silti 69,95. Ehkä voin odottaa vielä vallan hyvin Crashin parissa, ja olihan se Cyberpunk 2077:kin aloittamatta... Hypeni kuoli ennen kuin ehti kunnolla alkaakaan :D
 
Arvostelut näemmä julki Open Criticin puolella ja kyllähän tuo näkyy arvostelijoille maistuvan!
Open Critic 85

Oho! Meni oma veikkaus ihan nappiin. Mahtavaa nähdä ettei tullut pannukakkua, eikä edes keskinkertaista tekelettä niinkuin monet odotti. Nyt jos jotain ainakin nousi hype peliä kohtaan. Onneksi on vielä Persona 3 pitämässä kiireisenä niin jaksaa vielä muutaman päivää odotella.

Itse jätän arvostelujen katselun tähän keskiarvon tsekkaamiseen. Hyvin hyvin vähän olen pelistä lukenut ja videoita katsellut, niin pääsee sitten kunnolla fiilistelemään kun näkee itse omin silmin ekaa kertaa mitä kaikkea peli tarjoaa.
 
Harvoin tulee hieraistua silmiä metacritic-scorea vilkaistaessa, mutta nyt kävi kyllä niin.

On todella kova saavutus studiolta saavuttaa heti ensimmäisellä AAA pelillään näinkin korkea arvosana. Ja voisin kuvitella, että joku 20 miljoonan myydyn kopion rajapyykki rikkoutunee vuoden sisällä heittämällä.

Perjantaina mennään!
 
aijai pakkohan se on myöntää, kun porukat kävi tuossa nimppari kahvilla, (tänään ei tosin ole vielä nimpparini, mutta kävivät vähän ennakkoon) niin meinasi sitä kahvit mennä tosiaan väärään kurkkuun ja puolet asioista ohi kun näin nuo +85 arvosanat vielä tunti ja sitten hypätäänkin mukaan siihen Hype Trainiin jonka suuntana on tylypahka! :)

Olen iloinen puolestasi, koska sen verran olet täälläkin tuota hypeäsi jakanut :) Toivottavasti on tosiaan kaikkien odotuksien arvoinen.
 
En nyt oo kovin kummonen Harry Potteri fani, mutta ehkä tätä jossain kohtaa pitää kattella. Noo jahka striimejä tulee, niin pääsee sitten kattomaan paremmin. Eihän sitä tiiä vaikka sitten iskis hirveä hinku ja alkais miettimään että jos nyt kerrankin pelistä maksais sen 70e.. :D
 
Hatunnosto studiolle, yllättävän kovat pisteet ensimmäisellä isomman luokan pelillä. Tätä kirjoittaessa Opencriticissä 51 arvostelua keskiarvolla 86.

Nyt pitäisi perjantaihin asti malttaa, kun laitoin ihan perusversion tulemaan. Noh, ainakin on viikonloppu vapaata, niin voi vetää maratoonia heti perjantaista eteenpäin.
 
Varmasti Harry Potter -faneille todella upea kokemus luvassa. Itse en näihin faneihin lukeudu, vaikka kaikki leffat oonkin luultavasti nähnyt. Odotan silti innolla peliä ja deluxe-versio on ennakkovarattuna ja leffoista osa katsottu menneinä viikkoina muistin virkistämiseksi.

Tärkeintä itselle on, ettei pelissä ole mitään isompia bugeja tai kömmähdyksiä. Arvosanalla ei sinällään ole väliä, mutta hyvältähän tuo näyttää niidenkin saralla. Nyt vaan radiohiljaisuudelle jatkoa ja peliä odottamaan.
 
Huhhuh, enpä olis uskonut että ihan näin kovat pojot tulee.. Onko missään ollut mitään puhetta suomiteksteistä? Epätodennäköistähän se on, että sellaiset tässä olisi, mutta olishan se tenavien kanssa mahtava pelata kun ei tarvisi suomentaa kaikkea.. :D
 
Hatunnosto studiolle, yllättävän kovat pisteet ensimmäisellä isomman luokan pelillä. Tätä kirjoittaessa Opencriticissä 51 arvostelua keskiarvolla 86.

Nyt pitäisi perjantaihin asti malttaa, kun laitoin ihan perusversion tulemaan. Noh, ainakin on viikonloppu vapaata, niin voi vetää maratoonia heti perjantaista eteenpäin.
Oltiin tuoreimmassa castikkeessa Joonatanin kanssa näemmä turhan nihkeitä, kun veikkailtiin Metacritic-keskiarvoja. :D

Oma veikkaus oli 80, kun taas jäsen J veikkasi 70. Mutta kiva näin päin!
 
Nyt nousi sellainen hype päälle että taidan pisä potterit pyörii ja kattoo ainakin pari ekaa leffaa. Niissä on parasta se kun kaikki on uutta niille hahmoillekkin vaikka lapsinäyttelijöiden suoritus välillä jättää vähän varaa parantaa. Onhan se myös hieno katsoa miten hahmot ja näyttelijät kasvaa ja kehittyy.

Huomen aamulla sitten luuta perseen alle ja menoks.
 
Muropaketti 4.5/5. Ja heidän arvostelut on AINA osunut omalla kohdalla nappiin. Olin skeptinen, mutta nyt yllätyin positiivisesti. Normiversio lähti heti tilaukseen.
 
Ylös Bottom