Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hopeanuoli DVD-levylle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hege
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nyt on tälläistä FilmiFriikin sivulla:
S U P E R H U O M I O !
MAAHANTUOJALTA SAAMAMME TIEDON MUKAAN 2DVD JULKAISU ON KOKONAAN PERUTTU JA KYSEISESTÄ TUOTTEESTA JULKAISTAAN 5DVD BOX SETTI !
HINTA TULEE MUUTTUMAAN (TODENNÄKÖISESTI N.60 ), ILMOITAMME UUDEN HINNAN HETI KUN VARMISTETTU JA TILANNEILLE ILMOITETAAN NYKYISEN HINNAN JA LOPULLISEN HINNAN VÄLINEN EROITUS.
ILMOITAMME HETI KUN ITSE TIEDÄMME ASIASTA ENEMMÄN.

Futurefilm kuitenkin sanoo, että se ilmestyisi 24.1.03. Kahdella DVD-levyllä

Joo, eli näillä näkymin Hopeanuoli julkaistaan vasta 11.4.2003 ja DVD:itä tulee olemaan siis viisi. Mutta tarkoittaako tämä sitä, että koko Hopeanuoli-sarja julkaistaan kokonaisuudessaan leikkaamattomana näillä DVD:illä, se ei selviä Future Filmsin ennakosta, mutta toivottavasti asia on näin.
Linkkiä: http://www.futurefilm.fi/tuleva.php?189

Futurefilmin uusimman tiedon mukaan vaikuttasi siltä, että koko leikaamaton sarja tulee yhdessä poksissa vasta 11.4.03

Joo todella hienoa, mieluummin odotan puoli vuotta ja saan koko Hopeanuolen leikkaamattomana, kuin jos se eka jakso olis julkaistu nyt kahdella DVD:llä. Kärsimätön odotus jatkuu... :)

Onkohan siinä muuten mukana myös se leikattu lastenversio, vaikka en kyllä tiedä mahtuisiko se kokonaisuudessaan leikkaamattoman version lisäksi noille viidelle DVD:lle. Ei muuten, mutta niiden suomenkielisten dubbausten takia. :D

Viimeksi muokannut moderaattori:
Mukaan ei tule "lastenversiota"

- Leikkaamaton versio
- Japaninkieliset puheet
- 5-DVD
Tekstit : Suomi Ruotsi Norja Tanska Englanti

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hege
Mukaan ei tule "lastenversiota"

- Leikkaamaton versio
- Japaninkieliset puheet
- 5-DVD
Tekstit : Suomi Ruotsi Norja Tanska Englanti
Joo, no eipä mitään, pitää bongata sit ne alkuperäiset videot jostain liikkeestä ja katsoa ne suomenkielisillä dubeilla ihan nostalgian vuoksi. Mutta leikkaamatonta Hopeanuoltahan tässä on odotettu, eli ei haittaa mitään. :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Leo Stenbuck
Joo, no eipä mitään, pitää bongata sit ne alkuperäiset videot jostain liikkeestä ja katsoa ne suomenkielisillä dubeilla ihan nostalgian vuoksi. Mutta leikkaamatonta Hopeanuoltahan tässä on odotettu, eli ei haittaa mitään. :)

Nimenomaan. Ihan hyvä vaan että ne jättää ne pois.

Hei mutta eikös se Hopeanuoli 1 tule DVD:lle tänään? Ainakin Filmifriikissä on myynnissä semmonen ja ite oon varannu sen kauan aikaa sitten.

Voi Esteri ja sen perse! En kyllä tuohon vähiä varojani tuhlaisi. No kaikki saa käyttää rahansa miten lystää, mutta kannattaa varmaan miettiä kahteen kertaan haluaako ostaa piirretyn ohjelman 90urolla!:confused:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan yoshi
Voi Esteri ja sen perse! En kyllä tuohon vähiä varojani tuhlaisi. No kaikki saa käyttää rahansa miten lystää, mutta kannattaa varmaan miettiä kahteen kertaan haluaako ostaa piirretyn ohjelman 90urolla!:confused:
Minä ainakin tuhlaan, sillä kyseessä ei ole mikä tahansa piirretty. Pyydän vaikka lahjaksi, jos en itse osta, sillä leikkaamatonta versiota olen odotellut DVD:lle jo 1½ vuotta.
Hopeanuoli on ehdottomasti paras piirretty He-Manin ohella, mitä koskaan on tehty. Siitä on ainakin yli 10 - 15 vuotta, kun viimeksi näin Hopeanuolen ja silloinkin leikattuna lastenversiona, mutta se oli jokaisella katselu kerralla sellainen elämys, mitä en ole pahemmin sen jälkeen kokenut katsoessani TV:tä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Leo Stenbuck
Minä ainakin tuhlaan, sillä kyseessä ei ole mikä tahansa piirretty. Pyydän vaikka lahjaksi, jos en itse osta, sillä leikkaamatonta versiota olen odotellut DVD:lle jo 1½ vuotta.
Hopeanuoli on ehdottomasti paras piirretty He-Manin ohella, mitä koskaan on tehty. Siitä on ainakin yli 10 - 15 vuotta, kun viimeksi näin Hopeanuolen ja silloinkin leikattuna lastenversiona, mutta se oli jokaisella katselu kerralla sellainen elämys, mitä en ole pahemmin sen jälkeen kokenut katsoessani TV:tä.
Meitä on moneksi...;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan yoshi
Voi Esteri ja sen perse! En kyllä tuohon vähiä varojani tuhlaisi. No kaikki saa käyttää rahansa miten lystää, mutta kannattaa varmaan miettiä kahteen kertaan haluaako ostaa piirretyn ohjelman 90?urolla!:confused:

Eihän tuo nyt ole pahakaan hinta kokonaisesta sarjasta. Kaikki muutkin sarjaboksit maksaa saman verran! Joku pistää 90 euroa viinaan(kuten minäkin joskus :) ) tai mihin muuhun tahansa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hege
Saatana saatana. Julkaisu tapahtuukin vasta 28.8.03

http://www.futurefilm.fi/tuleva.php?189

Ei saatana... Tulee jo Nintendo 64:n julkaisu mieleen tämmösestä, koko ajan vain siirretään eteenpäin :(

Ylös Bottom