Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hopeanuoli DVD-levylle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hege
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Futurefilmiltä selitys miksi se taas myöhästyi:

"Viivästyminen johtuu sopimusseikoista. Leikkaamattoman version oikeudet olemme allekirjoittaneet marraskuussa 2002 ja eilen sopimus tuli takaisin japanilaisten allekirjoittamana. Ja ennen allekirjoitusta ei uskalla tehdä mitään.Nyt tulemme tilaamaan ne puuttuvat osat Japanista
ja toivon että materiaali tulee nopeammin kun sopimus.

terveisin

Lasse Backlund "

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hege
Futurefilmiltä selitys miksi se taas myöhästyi:

"Viivästyminen johtuu sopimusseikoista. Leikkaamattoman version oikeudet olemme allekirjoittaneet marraskuussa 2002 ja eilen sopimus tuli takaisin japanilaisten allekirjoittamana. Ja ennen allekirjoitusta ei uskalla tehdä mitään.Nyt tulemme tilaamaan ne puuttuvat osat Japanista
ja toivon että materiaali tulee nopeammin kun sopimus.

terveisin

Lasse Backlund "

No hyvä että asia sentään edistyy!

Eihän sitä olla kuin puoltoista vuosikymmentä venattu, (innokkaasti ehkä vuosi) että kyllä sitä hyvää jaksaa odottaa.

Enää sille ei ole edes päivämäärä asetettu. Se on vain merkitty tuleviin julkaisuihin.

Näköjään siiretty tänne tämä.
Filmifriikissä sanotaan, että julkaisu tapahtuisi syyskuussa.

www.futurefilm.fi sanoo, että julkaisu tapahtuu 28.11.2003.
Nyt en enää ihmettele mistä se nimi tulee.

www.futurefilm.fi sanoo, että julkaisu tapahtuu 28.11.2003.
Nyt en enää ihmettele mistä se nimi tulee.

Heh kylläpä vitsin murjaisit :)
Pelasti päiväni!

Itse ajattelin olla katsomatta Hopeanuolien Vhs-versioita ennen DVD:n julkaisua, mutta jos se venyy marraskuulle niin sitten muutan mieleni. Sunnuntaina voisikin pitää Hopeanuolipäivän :p

Hopea nuoli kyllä rulettaa, mutta mua surettaa kun ei saa tuota DvD:tä vielä pitkään aikaan ja joutuu kattoon VHS:ltä nuita.
(mulla on muuten ne vanhinmat kannet noissa mun VHS:ssä.)

filmifriikki sanoo asiasta näin:
HUOM! KYSEINEN JULKAISU ENNAKKOTILATTAVISSA VAIN POSTIENNAKOLLA.
HINTA EI VIELÄ 100% VARMISTUNUT MUTTA PITÄISI OLLA N.90 .
MAAHANTUOJAN MUKAAN AIEMMIN ENNAKKOTILATTAVISSA OLLUTTA 2DVD VERSIOTA EI JULKAISTA.
LISÄTIETOJA TUOTTEESTA HETI KUN VAAN VARMISTUU...

Mutta ajatelkaa..se pituus on jotain 650 minuuttia, elikkäs..10.8 tuntia :D
Mua harmitti VHS:ä eniten Akatoran ihmeellinen katoaminen, ja myöhemmin selvisi että se kuolee, erittäin raa'astikin vielä.
Jaksaisko kukaan laskea kuinka monta kertaa VHS:ä sanotaan sana tappaa eri muodoissa. "Minä tapan sinut" "Minä tapan akabooton" "Minä sen tapan" "Hän aikoo tappaa akakabooton"
"Liikkukaa niin tapan ystävänne" "Ne tappavat meidät" "Daisuki tappoi karhun" Hirveää tappamisen julistamista lapsille :)

ei tämä nyt hopea nuoleen liity mutta tilasin juuri Phileas foxin matka maailman ympäri 80 päivässä ja musketti koirien dvd:t
(kummassakin levyssä taitaa olla 1-5 episodet)..hankin myös loput kunhan ne vain julkaistaan dvd:llä :)

Hyviä uutisia:

DVD:n ilmestymisestä on saapunut seuraava informaatio:
Näin se on että Future Film on ostanut oikeudet Ozon Median kanssa 50/50
periaatteella.DVD tullaan tekemään täällä Vaasassa Pohjoismaita
varten.Sain juuri Japanista tietää että he ovat vihdoinkin lähettäneet
ne 4 puuttuvaa masteria eli osaa jotta pystymme jatkamaan tuotantoamme.

Terveisin

Lasse Backlund

Tänään taas katsoin pari leikattua kohtaa ja heti tuli mieli nähdä koko sarja. Nyt sain hommattua koneeseeni DVD-aseman eli nyt on laite, jolla katsoa se Hopeanuoli. En millään jaksa odottaa, että olisi 28.11. Enää "vain" 4 kuukautta tuskaa.

Hyviä uutisia:

DVD:n ilmestymisestä on saapunut seuraava informaatio:
Näin se on että Future Film on ostanut oikeudet Ozon Median kanssa 50/50
periaatteella.DVD tullaan tekemään täällä Vaasassa Pohjoismaita
varten.Sain juuri Japanista tietää että he ovat vihdoinkin lähettäneet
ne 4 puuttuvaa masteria eli osaa jotta pystymme jatkamaan tuotantoamme.

Terveisin

Lasse Backlund

Tänään taas katsoin pari leikattua kohtaa ja heti tuli mieli nähdä koko sarja. Nyt sain hommattua koneeseeni DVD-aseman eli nyt on laite, jolla katsoa se Hopeanuoli. En millään jaksa odottaa, että olisi 28.11. Enää "vain" 4 kuukautta tuskaa.

kolmisen kuukautta

Ylös Bottom