Noillakin tulee jo 20-60 euroa ylimääräistä vuodessa ja se on minusta aika kallis jatkuva hinta siitä että ei tarvitse vaihtaa levyjä. Minä ostin viime vuonna lähemmäs 20 peliä mutta aika harva täydellä hintaa. Silti hintaerot digiin on pääosan ajasta sen 10-30 euroa, ellei enemmänkin. Pidemmällä aikavälillä ne hintaerot sitten tasoittuu.No joo noilla pelimäärillä jo varmasti säästääkin rahaa itsehän ostan vuodessa max 2-3 täyshintaista peliä eikä paljon kiinnosta maksanko niistä 10-20e ylimääräistä, varsinkin jos ei tartte sen takia vaihdella levyjä. Tämänkin pelin hyvin suurella todennäköisyydellä ostan vaan suoraan storesta ps5 ihan vaan sen takia ettei tartte säätää mitään ylimääräistä.
Mutta kuten itse jo kirjoitin, jos niitä paljon vaihtelee niin ymmärrän jos sen voi kokea vaivalloisena. Minulla menee levy sisään, pelaan sitä peliä loppuun asti tai niin kauan kuin kiinnostaa ja sitten se tulee ulos ja jokin toinen tilalle.
Series X:n puolella toki olen käytännössä digi-ihminen kun pelaan pääosin Game Passin sisältöä. Mutta niitä pelejä ei kyllä usein edes saa kuin diginä, joten en koe siinä häviäväni mitään koska en niitä pelejä saa kuitenkaan hyllyyni hankittua.