Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ihan oikea ratkaisu lykätä julkaisua, jos peli ei ole valmis. Sonyn "ongelmaksi" muodostuu se, että kaikki isot loppuvuoden julkaisut on nyt lykätty ensi vuoteen. Eli tavallaan vähän sama tilanne kuin Microsoftilla oli Halon kanssa viime vuonna.Jos se on ylimielisyyttä että haluaa pelien olevan sitä samaa top tier tasoa kuin tähänkin mennessä yksinoikeuksien osalta, niin otan mielelläni ylimielisen Sonyn kuin sellaisen joka puskee pelejä ulos pakon edessä.
Ihan oikea ratkaisu lykätä julkaisua, jos peli ei ole valmis. Sonyn "ongelmaksi" muodostuu se, että kaikki isot loppuvuoden julkaisut on nyt lykätty ensi vuoteen. Eli tavallaan vähän sama tilanne kuin Microsoftilla oli Halon kanssa viime vuonna.
Tuskin tämä tosin konsolin myyntiin juurikaan vaikuttaa. Ihan niinkuin Halon lykkääntyminen ei vaikuttanut Xboxin myyntiin. Siellä ne isot pelit siintää horisontissa (pun intended) ja jengi haluaa hypätä uuteen sukupolveen joka tapauksessa.
Juu, ei todellakaan iso ongelma, jos nyt ongelma ollenkaan. Lähinnä se, että loppuvuoteen ei olekaan nyt mitään isoa julkaisua, jonka varmasti Sony olisi halunnut. Edelleen vähän niinkuin Microsoft Halon kanssa viime vuonna.No 2022 kun toivottavasti saadaan konsolihanat kunnolla auki niin silloin niitä pelejäkin tarvitaan, joten en katsoisi tätä isoksi "ongelmaksi".
Ai mistä sä tiesit, koska mulla on synttärit3 päivää ennen synttäreitä, siitä hyvä lahja Guerrillalta.
VPD:ssä noita erikoisversioita näyttäisi olevan varattavissa.Tahtoo tästä "Special editionin", jossa fyysinen peli, steelbook, digitaalinen soundtrack ja taidekirja.
Jenkkeissä ainakin lähti jo ennakkotilaukset käyntiin. Epätoivoisesti siis kyttään, josko Suomen kauppoihinkin kohta ilmestyisi
Jännä muuten että asteen kalliimmissa keräilijän versioissa ei ole fyysistä peliä. Kun kuvittelisi sen kuitenkin monelle keräilijälle yhä olevan tärkeä? Vai onko keräilijätkin siirtymässä digiin tältä osin? Itse oon yhä niin vanhanaikaisesti fyysisen pelin kannattaja että oudolta tuntuu. Varsinkin, kun tuossa keräilijäversiossa tulee kuitenkin steelbook, muttei sitten sitä fyysistä peliä, jonka sinne steelbookiin laittaisi
Tahtoo tästä "Special editionin", jossa fyysinen peli, steelbook, digitaalinen soundtrack ja taidekirja.
Jenkkeissä ainakin lähti jo ennakkotilaukset käyntiin. Epätoivoisesti siis kyttään, josko Suomen kauppoihinkin kohta ilmestyisi
Jännä muuten että asteen kalliimmissa keräilijän versioissa ei ole fyysistä peliä. Kun kuvittelisi sen kuitenkin monelle keräilijälle yhä olevan tärkeä? Vai onko keräilijätkin siirtymässä digiin tältä osin? Itse oon yhä niin vanhanaikaisesti fyysisen pelin kannattaja että oudolta tuntuu. Varsinkin, kun tuossa keräilijäversiossa tulee kuitenkin steelbook, muttei sitten sitä fyysistä peliä, jonka sinne steelbookiin laittaisi
Can I upgrade my Horizon Forbidden West PS4 version to the PS5 version?
To access both the PS4 and PS5 versions of Horizon Forbidden West, you need to purchase the Digital Deluxe, Collector’s, or Regalla Editions. Dual entitlement does not apply to the Standard and Special Editions.
Can I upgrade my Standard Edition to the Digital Deluxe edition of Horizon Forbidden West?
There are no plans for an update offer from Standard to Digital Deluxe Edition at this time.
I have bought the Digital Deluxe, Collector’s, or Regalla Edition; can I play this on both PS4 consoles and PS5 consoles?
Yes, as an owner of the Digital Deluxe, Collector’s, or Regalla Edition, you will receive a digital entitlement for both PS4 and PS5 versions. Your saved data will be transferable from your PS4 console to your PS5 console.
Itse vähemmän kyynisesti veikkaan syynä olevan levyasematon PS5-malli sekä päivitysmahdollisuuden puute PS4-versiosta. Jos pakettiin olisi sisällytetty levy, olisi siitä pitänyt olla kolme eri versiota, jotta se toimisi kaikilla konsoleilla oikein (PS4-levy, PS5-levy ja PS5-latauskoodi). En toki tiedä kuinka moni PS4- tai levyasemattoman konsolin omistaja haluaa yli 200 € fyysistä keräilyversiota.Eiköhän tässäkin ole se askel kohti tarkempaa hallintaa siitä, mitä ostetuilla peleillä tehdään. Jos kuluttajat pakotetaan digitaalisten tuotteiden pariin niin he eivät koskaan omista enää ostamiaan tuotteitaan. Käytettyjen levyjen myynti on peliyhtiöille kuviteltua menetettyä tuloa, joten luonnollisesti tämä kitketään pois heti kun mahdollista.
Itse vähemmän kyynisesti veikkaan syynä olevan levyasematon PS5-malli sekä päivitysmahdollisuuden puute PS4-versiosta. Jos pakettiin olisi sisällytetty levy, olisi siitä pitänyt olla kolme eri versiota, jotta se toimisi kaikilla konsoleilla oikein (PS4-levy, PS5-levy ja PS5-latauskoodi). En toki tiedä kuinka moni PS4- tai levyasemattoman konsolin omistaja haluaa yli 200 € fyysistä keräilyversiota.