Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hunt Showdown

Joo näkymättömät rakenteet on ainakin paikattu mitä eilen kattelin.

Hieno homma! Oikein odotan, että pääsen takaisin Lousianan suomestoille tsekkaan tilanteen ja pelaajiakin on enemmän kuin koskaan kiitos croosplay PS4 kanssa. Pahasti tässä koukussa Warzonelle ja haluan Battle Pass LVL 100 siinä saavuttaan, että suomestoille ei jouda ihan tässä ja nyt! Mutta sen verran löin tänään tulille, että myös viestissä #212 raportoimani control bugi on korjattu. Eli kuulostaa erittäin hyvältä!

Tosiaan tuonne Xbox pelien tarjousketjuun jo kirjoitinkin, että peli on rouheassa rabatissa tällä hetkellä Xboxille, että jos peli ei vielä kirjastosta löydy niin nyt jos koskaan on hyvä hetki laittaa tämä helmi add to basket osastolle jos kuumottava metsästys kiinnostaa!
 
1.4 päivitys on pyörimässä PC:llä testiservereillä.

Vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta ja jokseenkin merkittävääkin muutosta on tulossa. Ensinnäkin random ryhmän muodostukseen pientä muutosta. Jatkossa tulee pientä 15s aikarangaistusta jos poistuu ryhmästä, ennen kuin saa uudestaan haun päälle. Ja nyt voi halutessa omat sekä muiden statsit myös piilottaa. Bleeding, poisoning ja burning damagessa tulee olemaan jatkossa eri "vakavuusasteet". Mielenkiintoisin on varmaan uusi trait: serpent. Tällä voi poimia vihjeitä tai vaikka ihan bounty tokenin ns. etänä. Taisi olla 25m etäisyydelle asti. Eli omanlainen ratkaisu vaikkapa boss camppiin, kun voit poimia bountyn esimerkiksi talon ulkoa. Saa siis olla seiniä tai maata tai mitä tahansa välissä. Ilmeisesti kuitenkin vähän hitaahko ja äänekäs toiminto. Maksaa ilmeisesti neljän verran avata. Ei siis kohtuuton hintakaan hahmolle ja tuo melko mielenkiintoisen ja merkittävän muuttujan nykyiseen kun on jatkossa olemassa aina se mahdollisuus että jollain vihollisella tuo löytyy. Toinen varsin oleellinen on, että voi kuolleen pelaajan (mutta ei poltetulta) ruumiilta kerätä takaisin darksight boostia sekunnin / ruumis (ei voi kuitenkaan ylittää maksimia 5 sekuntia). Eli tapat vaikka kolmen porukan, poimit niiltä bountyn, kurkkaat darksightista ettei ole ketään lähellä, menetät kaksi sekunttia mutta "tankkaat ruumiilta takaisin viiteen ja matka jatkuu. Voinee vähentää jonkin verran ruumiitteen polttamista ja sopivan pienessä määrin tervetullut mahdollinen pieni lisäys/helpotus bountyn kanssa juoksevalle.

Ja onhan tuossa päivityksessä muutakin pientä juttua. Oheisesta videosta hyvä ja napakka selonteko, että mitä on luvassa. Vaikuttaa taas aivan hyvältä paketilta.

 


Näyttää itse asiassa tän virallisen videon pohjalta, että jos peliä aloittaessa random porukasta lähtee kesken pois eikä aloita matchmakingiä (mitä siis tapahtuu todella paljon), niin rangaistus on jopa ihan minuutin verran. Tuo on jo varsin tuntuva, kun useimmiten sitä peliporukkaa pitää etsiä vähintään 5-10 kertaa ennen kuin natsaa. 5-10min ylimääräinen odottelu olisi jo paljon. Vähentää aivan varmasti tuota poistumista ja sen "ongelmallisuutta".

Muoks. Tarkennetaan nyt sen vielä taas asiasta lisää luettua, että tuo matchmakingin rangaistus on 15s - 60s. Aikarangaistus siis kasvaa peräkkäisten poistumisten myötä pidemmäksi aina tuohon minuuttiin asti. Ei ole heti ekalla poistumisella kuitenkaan niin pitkä.
 
Viimeksi muokattu:
Ja nyt esiteltiin jo 1.4.1 päivitystä.

Mukana esittelyssä oli erityisesti dual wielding sekä uusi pve pelimuoto Trials mode. Kaksi pistoolia tulee ensinnäkin olemaan mielenkiintoinen lisä. Selkeät plussat ja miinukset tästäkin löytyy käytössä ja tämä tuo lisää variaatiota hahmon varusteluun. Tarjoaa lisää tulivoimaa varsin huomattavasti. Vastaavasti dualeilla ei ADS onnistu ja lataaminenkin tietysti hidastuu, hinta nousee, vievät enemmän tilaa ja muitakin juttuja puoleen ja toiseen. Pistoolit ostetaan ihan normaalisti kaupasta ja maksaa siis käytännössä tuplan sen yhden pistoolin sijaan. Täytyy olla aina sama ase parina, mutta voivat olla eri skineillä. Vievät tosiaan medium slotin smallin sijaan. Jos ymmärsin oikein niin sen oman pistoolin parin voi myös poimia vasta pelissä maastakin jos on hahmolla tilaa. Takaisin ei voi pudottaa, kuin poistaa vasta pelin loputtua valikoissa inventoryyn.

Tämän uuden pve pelimuodon hyötyjät ovat äkkiseltään ajateltuna lähinnä aloittelevat uudet pelaajat. Tuota kautta pääsee rauhassa tutustumaan erilaisten haasteiden kautta kenttiin (myös ikään kuin freeplaynä koko kenttä avoinna samoiltavana ja sopivia haasteita vastaan tullen pelattavana) ja paikkoihin, erilaisiin varusteisiin (myös "end game varusteisiin" joita ei vielä levelin puolesta saisi auki) ja kaikkiin erilaisiin pelitapajuttuihin mistä on varmasti apua kun on tosi kyseessä bounty huntissa. Konkareillakin tuo pelimuoto menee peluuseen, sillä näitä haasteita suorittamalla saa kerättyä tähtiä joita kasaan saamalla saa auki mm. blood bondseja, valuuttaa, aseita/varusteita sekä uusia skinejä joita ei muuten saa avattua kuin tästä pelimuodosta ansaitsemalla.

Taas vaikuttaa oikein hyvältä.

edit tältä videolta lisää jos kiinnostaa perehtyä 1.4.1 juttuihin tarkemmin:
 
Ollut konsoliversiosta kuukauden paussi bugipaskojen jälkeen kun kontrollit ryssittiin ja taloista puuttui seiniä sekä rappusia. Ajattelin sukeltaa nyt uudestaan pelille. Onko jotakin erityistä huomioitavaa tullut tässä välissä? Ilmeisesti molemmat em. viat on ainakin korjattu päivityksellä?

PC-versio onkin sitten jo hypännyt 1.4 maailmaan.

PS. Peli on muuten näköjään Xboxilla hyvässä rabatissa tällä hetkellä! (23,99 €)
 
Ollut konsoliversiosta kuukauden paussi bugipaskojen jälkeen kun kontrollit ryssittiin ja taloista puuttui seiniä sekä rappusia. Ajattelin sukeltaa nyt uudestaan pelille. Onko jotakin erityistä huomioitavaa tullut tässä välissä? Ilmeisesti molemmat em. viat on ainakin korjattu päivityksellä?

PC-versio onkin sitten jo hypännyt 1.4 maailmaan.

PS. Peli on muuten näköjään Xboxilla hyvässä rabatissa tällä hetkellä! (23,99 €)

No kappas vaan sori! Olinkin aivan pihalla, Crytek on näköjään pistänyt hommat rokkaan ja 1.4 sisältö on näköjään laskeutunut myös konsolille jo juhannuksen korvilla. Oho, aika pieni viive. Erittäin hieno homma, nyt varsinkin hieno mennä katsomaan että mitä Lousianan suomestoille kuuluu tänäpä. Eli varmastikin pahat bugit joista mainitsin viime viestittä on klaarattu kuntoon boksin ja PS4 versiossa.

Tässä vielä 1.4 päivityksen sisältöä videona:

 
Jo vain. PC:llä mennäänkin jo 1.4.1 päivityksessä, jossa tuli tosiaan trials mode ja dual wielding pääjuttuina.

Trialseja on tullut testailtua kaikkia. Haastavia ainakin ovat ja ylipäätään hetkellistä hupia lyhyeksi aikaa. Ei mikään ihmeellinen lisä loppupeleissä ja aika nopeaa nuo on nähty. Aloittelijatkaan nuista tuskin saa hirveästi mitään irti. Ehkä ennemminkin se vapaa samoilu kartan maisemissa hyödyttää uusia pelaajia, jos haluaa rauhassa tutustua paikkoihin. Tylsäähän sekin kuitenkin on.

Dual wieldingiä en ole vielä hirveästi itse testaillut. Vastaan nuita kuitenkin tulee näin tuoreelta päivityksen jälkeen tämän tästä. Aiemmassa 1.4 päivityksessä tullut uusi trait "Serpent" on ollut hyvä lisä. Boss camping on jäänyt äkkiarviolta huomattavasti vähemmälle pelkästään jo sen takia että tuollainen mahdollisuus on olemassa. Ja korjaan sen verran aiempaa väärin kirjoittamaani, että tuosta ei tosiaan mitään ääntä lähde kun serpentin kykyä käyttää. Eli hyöty on reilusti ns. hyökkäävällä osapuolella jos tuo trait käytössä. Tämä on erittäin hyvä ja kannustaa toden teolla ottamaan sen bountyn mukaan eikä jäämään camppimään. Lisäksi siihen bountyn kantoonkin tuli se lisäys, että sitäkin on "helpotettu" kun kuolleilta pelaajilta voi poimia lisäsekunteja paranneltuun dark visioniin. Kokonaisuudessaan tuntuu olevan nyt ihan hyvin tasapainossa, ennen kaikkea kuitenkin kannustavan aktiivisempaan pelaamiseen.

Viikonloppuna tuli taas monta tuntia pelattua, mutta menestys oli vaihteeksi hemmetin huonoa. Suurimpana tekijänä varmaan se, että perjantai iltana tuli edettyä kolmannelle prestigelle ja nyt ollaan taas alussa. Tuota ennen tuli pitäydyttyä kauan level 100:ssa ja pelitkin tuntui sujuvan oikein mukavasti kun oli vermeetkin kohdallaan. Bountyä tuli kerättyä hyvää tahtia ja siinä sivussa tapotkin noussut jo selvästi isompaan lukemaan kuin kuolemat. Jää kuitenkin seuraavat pelailut huonon viimekertaisen suorittamisen ja ajanpuutteen vuoksi tauolle hetkeksi, mutta palataan sitten taas aikanaan uudella innolla. Tämä peli kuitenkin on tosiaan toden totta sellainen että välillä se ottaa ja välillä antaa. 200h lähenee PC versiossa mittariin ja joka tapauksessa edelleen koukuttaa perus pelaaminen siinä missä alkutaipaleellakin. Pitkästä aikaa voisi jossain kohtaa myös kokeilla, että miltäs se PS4 versiokin tuntuu ja sujuu.

Tämän pelin parissa olen myös löytänyt muutaman pelistriimaajan, joita joskus seurailla (Psychoghost lähinnä). Aiemmin en ole ymmärtänyt kuinka ihmiset jaksaa katsella muiden pelaamista, mutta tämän pelin parissa on sitä tullut itsekin harrastettua ja avarrettua ajatusmaailmaa sen suhteen. Nyt myös on päällä Twitch drops (https://www.huntshowdown.com/twitchdrops), joten pelin streamaajien seurailu kannattaa jos se muutenkin kiinnostaa.
 
Kiitos vilsson viimesen päälle hyvästä raportoinnista! Juurikin jotain tuollaista oli hakusesa. Täytyy selvittää, mikä tuo "Serpent" on kuulostaa erittäin hyvältä. Boss Site kämpperit on oikeastaan ollut ainoa harmituksen aihe pelissä ja kuulostaa siltä, että taaskin ovat osanneet ottaa askeleen nimenomaan oikeaan suuntaan.

Onkohan niin, että tällä 1.4 mennään konsolilla nyt vähän aikaa ja konsolille tuodaan sitten myöhempi isompi kokonaisuus muutoksia kerralla. Voisi olla viisasta, sillä onhan näiden kanssa helppo kämmäillä kuten toukokuun päivityksessä huomasimme, hirveä jumppaaminen toipua mokasta Mikkiksen & Sony sertifiointien takia...

Vetäsin eilen keskenäni jotain viitisen Quickkaa, nyt on niin pitkä paussi viime kerrasta että vaikea syväluodata onko jotain eroja tuntumassa. Saattaa olla että toimahtelee taas pikkasen paremmin mitä tulee input lagiin ja että miten pyörii. Helppoa liikkua ja taistella, tosin sen huomasin että edelleenkin ainakin omalla televisiolla on aavistuksen parempi tulos kun laittaa 1440p@120 Hz moodin päälle. Vaikka kyseessä on target 30 fps peli vaikuttaa se siitä huolimatta vaikuttavan. Ei 4K (oikeesti 1800p) pelaamisessa mitään perustavaa laatua olevaa vikaa. Voisin veikata, että myös PS4 versio toimahtelee taas aavistuksen paremmin.

Pelit meni ihan hyvin, joskin ekassa kun ammuin jonkun tuntui että se kuoli vasta sekunnin päästä oliskohan ollut jotain lagia vähäsen. Muut osumat ja tapot rekisteröityi instana. Taisin pelata aika paljon Plesepelaajien kanssa, koska Recent Player listalle ei tullut kuin yksi nimi. Nimenomaan tämä kaveri joka kuoli pienellä viipeellä. Yhden kerran vain kuolema korjasi, aika heti pelin alussa joku tuikkasi silmään miekalla. Minä samanaikaisesti löin machetella päähän kyyryssä etenevää hiipparia. Molemmathan siinä sitten lauluun meni.

Jos vilsson päätät joskus koittaa sitä Plesellä ota yhteyttä, sitähän voisi joskus kokeilla ihan mielenkiinnosta onnistuuko crossplay-tiimipelaaminen vaikka peli ei sinänsä sitä suoraan tue. Sulle vaan puhelimeen Xbox app ja headsetti päähän, niin pääsee Xbox Live partyyn. (ei tarvitse mitään Live Gold tähän) Sitten haetaan rando-partneria samaan aikaan, niin ehkä se lykkää samaan? Pelaajamäärät on sen verta pieniä, että veikkaan että tuo kikka voisi toimia? Samaan quickmatch pääsisi varmastikin matsaamaan jos haetaan samaan aikaan. Tosin siinä tiimipelaaminen on paskahousujen puuhaa, mutta joskus muutoin on kyllä hauskaa kavereiden kanssa ottaa sillä tavalla joskus matsia! Toki jos joku muukin haluaa näin koittaa, niin viestiä vaan tulemaan.

Ainiin, sitä on muuten Hunttikin päässyt niin sanottuun "kymppikerhoon" siinä mielessä, että päivittäin samanaikaisten pelaajien määrän huiput on yli 10k. Se siivittää Huntin Steamissä sadan pelatuimman pelin listalle. Sitä taitaa olla kohta parin vuoden takainen all time high lukema 14,003 vaarassa mennä rikki. Ja olikohan tuo saavutettu jollain "Free weekend" hommelilla? Ehkäpä. Konsolipelaajamääristä ei ole mitään tietoa, mutta kai sielläkin sadoissa nyt ainakin jo pyöritään sen jälkeen kun crossplay päälle laitettiin. Eli ei taida enää keskenään joutua pelaamaan kovinkaan usein.

Tuo Twitch drops hommeliini kyllä varmastikin nyt boostaa asoita, aika hyvä idea ja tuo pelin yhä useamman näkökenttään kun pöhinä jatkuu Twitchissä. Aina sitten joku oivaltaa, että "hei, tuohan on todella hieno ja erilainen FPS-peli...pitäisikö kokeilla" On muuten Steamissäkin isossa rabatissa peli tällä hetkellä...
 
Kiitos vilsson viimesen päälle hyvästä raportoinnista! Juurikin jotain tuollaista oli hakusesa. Täytyy selvittää, mikä tuo "Serpent" on kuulostaa erittäin hyvältä. Boss Site kämpperit on oikeastaan ollut ainoa harmituksen aihe pelissä ja kuulostaa siltä, että taaskin ovat osanneet ottaa askeleen nimenomaan oikeaan suuntaan.

Noniin joo! Eli itse itselleni vastaten tuo Serpenttihän on aivan mainio counteri paskahousumaiselle istumiselle bountyn vieressä haulikko kädessä ja siellä on ehkä sitten kottikärryllinen ansojakin vireillä. Loistava homma, on ne perhana viisaita kehitystiimissä ratkomaan näitä ongelmia ja koko ajan tekee pelaamisesta nautittavampaa ja reilumpaa!

Tässä vielä videon muodossa uusi Serpentti Upgrade. Erittäin hieno homma!

 
Onko joku saanut Twitch dropeista sitä Legedary äijää vielä?

Olisi nimittäin aika hauskan oloinenherrasmies takkeineen, haluaisin nimenomaan hänet kokoelmaan. Kaikkea muuta sälää kyllä paukkuu tämän tästä, mutta tuo ei meinaa tulla millään...



342540238dc68c7096fd8198082ecc65.jpg
 
Twitch streamit on pyörinyt nyt tässä taustalla tauotta päri päivää torstai illasta asti (en oo varsinaisesti jaksanut katsella kuitenkaan ollenkaan) ihan vain tavaran keruun vuoksi. Jos katoin oikein niin 7 legendary skiniä on tullut ja läjä kaikkea muuta sälää. Ihan käyttökelpoisia vermeitä ja aseita sekä monta tonnia pelivaluuttaa. Blood bondseja myös 250 niin saa ostettua silläkin taas jotain auki. Ihan mukavia nuo saadut tavarat ja aseet näin kun on rank taas alkutaipaleella, niin saa varusteltua 1 tierin hahmot myös kunnon kamoilla kun lähtee taas peleille.

Billyä ei oo harmittavasti vielä osunut kohdalle, mutta vielä on aikaa.
 
Tässä on vähän ollut muuttokiireitä sekä Tannenberg vähän vienyt mukanaan. Sillä aikaa näköjään konsoleille tullut 1.4.1. Videossa käy läpi muutoksia.

 
Viimeksi muokattu:
Ps4:lla tulee pelailtua

Nin tähän unohtui kommentoida, että itsellekin kyllä maistuu uudet aisaparit wanhojen lisäksi. Crossplay party ei ole mahdollista, mutta jos PS4 pelaaja viitsii laittaa Xbox appin puhelimeen ja headsetin korvaan niin sitten on mahdollista lähetellä frensdikutsuja ja jutella. Sen jälkeen jos liittyy party ja samaan aikaan hakee Duo tai varsinkin Trio oletan, että suurella todennäköisyydellä osuu samaan peliin. Eli tällainen workaround taitaa olla olemassa. En ole vielä testannut käytännössä, mutta kiinnostaisi kokeilla.

Puhelimen kanssa Xbox One app partyn käyttö ei vaadi Xbox Live Gold jäsenyyttä, palvelu on ilmaiseksi kaikkien saatavilla. Sama koskee jos käyttää Xbox App tietokoneen kautta.
 
Update 1.4.2 - Console


DEV RESPONSE
r/HuntShowdown - Update 1.4.2 - Console



1.4.2. konsoleille pullautettu tänään! Tämä on ehkä paras päivitys konsolilla ikinä siinä mielessä, että ainoa isompi pelin "vika" on tekstistä päätellen korjattu tai vähintäänkin tehty vähemmän ärsyttäväksi/mamoksi. Snäppäilyampuminen on tosiaan enemmän ja vähemmän ollut riesana koko pelin elinkaaren ajan ja olen siitä tasaisin väliajoin käynyt itkemässä Discordissa. Mahtava juttu, toivottavasti tekee mitä lupaa. Tässä on menty nyt ilman apuja vaikka kuinka kauan ja samalla ehkäpä tietyissä tilanteissa annettu eteen. Kuulostaa kuitenkin nyt siltä, että assist pitää laittaa ainakin hetkeksi päälle ja koittaa miltä pelaaminen nyt tuntuu.


HIGHLIGHTS
Note: With this update, we have distributed the promised compensation for our Twitch Drops campaign.
If you watched… You will receive…
≥ 1 hour 1 Legendary item or tool≥ 10 hours The above, plus an additional Legendary item or tool≥ 20 hours The above, plus 1 an additional Legendary item or tool≥ 30 hours The above, plus Legendary Hunter Billy Story

Aim Assist
  • Aim point should no longer switch from a hunters center mass to his head on its own.
  • Decreased the radius around Hunter's center mass in which the aim point can "snap" during the transition to ADS.
  • Decreased snapping strength so that effectively the closest body part is targeted instead of Hunter's center mass.
  • Normalized and reduced ranges in which aim assist is active for different weapon categories.
  • Fixed several inconsistencies in these categories (e.g. Romero variants).
Developer Note:
With this update, we wanted to address multiple issues that we and our community identified in regards to aim assist. At shorter ranges, it was possible to snap to targets too easily with certain types of equipment, while at longer ranges aim assist could even spoil a clean shot because it made sway patterns unpredictable. With our changes, we aim to now only smooth out the player's input instead of dictating it, which should fit better to the nature of firefights in Hunt: Showdown. It should also be less effective in identifying targets through foliage when the only indication of their presence was aim assist being active. Note that all changes we made only apply to Hunters.

New Legendary Content
**"LeMonnier's Kit"**
  • First Aid Kit
  • Description: "Dr. LeMonnier was fatefully suspicious of Huff’s actions in the asylum, and though this First Aid Kit can stem heavy bleeding, it could not stop the pinprick injection that transformed him into another experiment."
"Steel Eye"
  • Spyglass
  • Description: "The determined pursuit of one’s goals requires a clarity of ambition. Those with a headstrong mentality - said to be steely-eyed - see their targets clearly with this looking glass."
"Rising Sun"
  • Flare Pistol
  • Description: "This inlaid Flare Pistol glints brilliantly in the magnesium rays of its discharge. A small detail, appreciated by connoisseurs of the night."
"Steel Sprung"
  • Hand Crossbow
  • Description: "More than just a showpiece of its smith’s skill, this complex Hand Crossbow is wrought from fine materials with expert machining, proving deadly and powerful."
  • Exclusive Legendary Rewards:
"The Auger"
  • Lebel 1886 Talon
  • Description: "Scrawled in blood on this Lebel 1886 Talon are the ritual markings that make it possible to divine the future. Amongst the Hunters, some with this ability are called Augers."

GENERAL UPDATES
Audio
  • When a Hunter stops burning, an “extinguish” sound effect is now played.
  • Reduced the amount of reverb and ambiance played inside of underground and prison areas.
  • Reduced the effectiveness of the Lightfoot trait on water-land sfx.

Gunplay
General

  • Updated the Damage of Duster Heavy Attacks from 67 to 72, allowing it to kill Hellhounds with 1 attack to the head, bringing its performance very close to that of the Knife.
  • Updated the Damage of Knuckle Knife Light Attacks from 45 to 58, now killing Grunts, Hives and Hellhounds with 2 Light attacks.
  • Changed Damage resistance of Hellhound heads to allow Machete and Heavy Knife Light Attacks to perform 1 hit kills.
Frag Bomb
  • Reduced minimum damage at the edge of the explosion radius.
  • Reduced effectiveness of the explosion reaching targets behind cover.

Hunter
Traits
Adrenaline

  • Now unlocks at Rank 1.
  • Now activates when health is below (not equal) 50 hp.
  • The previous threshold was 25 hp.
Gator Legs
"Walk and sprint faster in deep water. Also make less noise while crouched in water."Decreases movement speed penalty in deep water. Stamina consumption is still lower as a result now. Water effect sounds caused by moving while crouched have reduced volume now.
Conduit
"Get a health and stamina boost when picking up a Clue, Rift, or Bounty token"Heals 50 hp, same as before. Instantly refills melee and sprint stamina. Takes effect when any bounty token is transferred to the player (even via Serpent).
Ghoul
  • Decreased cost from 4 to 2 upgrade points.
Resilience
  • Decreased cost from 4 to 2 upgrade points.
Dauntless
  • Increased interaction range by 50%.
Beastface
  • Decreased cost from 5 to 3 upgrade points.
Decoy Supply
  • "Restock all types of Decoys from ammo crates."
  • Restocks one Decoy Fuse per crate now.
  • Restocks more Decoys and Blankfire Decoys now.
Trials Mode (PvE)Stillwater BayouBalancing Adjustments:
Catfish Grove - "Fall Where They May":

  • Hives now spawn in a predefined Order.
Stillwater Bend - "A Futile Undertaking":
  • Immolators now spawn in a predefined order
  • Flammable Barrels instead of Explosive Barrels
  • Medium:
    • "Kill and Banish 11 Immolators" -> "Kill and Banish 10 Immolators"
    • "+ Avoid bleeding damage" -> "Kill 10 Hellhounds with fire"
  • Hard: "Avoid any Damage" -> "Avoid Fire Damage"
Developer Note: The unpredictable spawns of the Immolators and Hellhounds in combination with having to avoid any kind of damage was too punishing, so we decided to adjust the challenge-requirements for the difficulty to be more in line with the other wave challenges.
Scupper Lake - "Fisherman's Tale"
  • Hellhounds have been replaced with Grunts
  • Medium: "Kill 10 Hellhounds with fire" -> "Kill 15 Grunts with fire"
The Chapel of Madonna Noire - "Fire in the Bones"
  • Immolators now spawn in a predefined order
  • Medium:
    • "Kill and Banish 8 Immolators" -> "Kill and Banish 10 Immolators"
    • "Kill 15 Hellhounds with fire" -> "Kill 10 Hellhounds with fire"
Wave Trials
  • "Not All For Show" - Alain & Son's Fish - Mind your steps as you try to figure out the best route to complete the Parkour in time. Oh, and the Hives, but your dual Bornheims should be plenty to take care of them.
Lawson DeltaParkour Trials
  • "Be Jubilant, My Feet" - Wolfshead Arsenal - A truly explosive Race through the Arsenal that will require you to make good use of all your tools and the Mosin Obrez Mace.
  • "Resist Much, Obey Little" - Fort Carmick - Armoreds have invaded the Fort and you will have to find the best way to get through them in time with your trusty Caldwell Rival and a lot of explosions.
Sniper Trials
  • "From Dust To Dust" - Sweetbell Flour - Nothing like a good crusty rustic bread, but be careful not to burn it. Use the Vetterli Deadeye to its full extend to prevent the Immolators from burning anything other than themselves.
Wave Trials
  • "Gratitude and Treachery" - Blanc Brinery - Choose your path wisely while dual-wielding your Chainpistols to fight off the Armoreds and Grunts that riddle this location.
  • "The Mother of Taking Chances" - Golden Acres - Make sure to retrieve your bolts as you take out the Grunts, but don't let the Hellhounds bite you!
  • "Virtue Meets Brute Force" - Maw Battery - Make sure to use your four Dolches to their maximum extent as ammunition is limited and the targets are plenty.
  • "Exult Over Downfall" - Iron Works - While blasting Armoreds with your Explosive Crossbow is fine, be sure to use precision when taking out the grunts.
  • "Reap the Whirlwind" - Brickworks - Nothing quite like blowing up Meatheads with your Bomb Lance! But beware the Hives or things can get out of hands really quick!
Exclusive Rewards:
  • Unlock Legendary Lebel 1886 Talon "The Auger" when reaching 70 Trial Stars

World
  • Windows can now be opened or closed (like doors) while cooking a throwable item.

Performance
  • Implemented mitigation against the frame-rate stutters caused by expensive or unstable CPU cost of Windows event processing. This change may improve frame-rate stability for some users with many background applications, or some other cases.

Store
  • Reduced the cost of the Knuckle Knife to 15 Hunt Dollars.
  • Reduce the cost of the Heavy Knife to 25 Hunt Dollars.
  • Changed unlock Rank for Trait Adrenaline to Rank 1.
  • Changed Upgrade point costs:
    • Reduce the cost of the Resilience trait from 4 to 2
    • Reduce the cost of the Ghoul trait from 4 to 2 Upgrade Points.
    • Reduce the cost of the Beastface trait from 5 to 3 Upgrade Points.
    • Reduce the cost of the Gator Leg trait to 2 Upgrade Points.
New Legendary Weapons
  • Added First Aid Kit "LeMonnier's Kit" for 200 Blood Bonds
  • Added Spyglass "Steel Eye" for 200 Blood Bonds
  • Added Flare Pistol "Rising Sun" for 200 Blood Bonds
  • Added Hand Crossbow "Steel Sprung" for 400 Blood Bonds
Exclusive Legendary Rewards:
  • Added Lebel 1886 Talon "The Auger" at 70 stars

BUG FIXES
General
  • Fixed an issue where Hunters equipped with dual wield weapons had the wrong pose in the menu and weapons were not attached to the model's hands.
  • Fixed an issue where some Hunters could not be burned.
  • Fixed an issue where the Dauntless trait would work through walls.
  • Fixed a bug where the statistics for 'Wellspring bounty' did not display the correct number (includes Rifts).
  • Fixed a bug where if the user searched for a partner and canceled it instantly lead to an error message after some time.
  • Fixed an issue where no lightning strike was triggered when the wellspring was activated for the first time.
  • Fixed an issue where players could use the First Aid Kit while being poisoned and on fire.
  • Fixed an issue where the 'being poisoned' screen effect would persist after being revived in Bounty Hunt or respawning in tutorials and trials.
  • Fixed an issue that prevented dead players from being burned again after burning was stopped once.
  • Fixed some issues where dead players might not receive fire damage when they died in uneven terrain.
  • Fixed multiple animation issues.
  • Fixed an issue where the Matchmaking System could not find players for a team even though they were the same prestige level.
  • Fixed a bug that caused the Lebel Marksman and Springfield Marksman variants to have no movement slowdown when aiming down sight.
  • Fixed a bug where players could shoot 2 bullets at the same time.
  • Fixed a bug where not everything of an extracted player got removed after completing the extraction.
  • Fixed some localization issues.
  • Fixed various crashes.
Audio
  • Fixed an issue where the outdoor ambiance was audible inside a building in Lawson Delta, Lawson Station.
  • Fixed an issue where the beacon audio stops playing in the exploration mode after returning from a trial.
  • Fixed an issue where trial audio stingers overlapped each others.
  • Fixed an issue where trial audio stingers were triggered at the wrong time.
  • Dolch dual-wielding reload audio is now in sync with its visuals.
  • Fixed an issue where player could start empty-handed when loading into a Trial challenge that does not have weapons.
AI
  • Fixed most instances where concertina Armored could damage players through walls.
  • Fixed an issue where the Butcher could take no damage from Sticky Bombs.
  • Fixed an issue where the Assassin could take no damage from Sticky Bomb explosions.
  • Fixed an issue where a Meathead's attack could deal irresponsibly high damage.
  • Fixed an issue where AI attacks would instantly detonate ignited red barrels which caused problems in some trials.
  • Fixed an issue where the player who ignited an Immolator was not awarded the kill after the Immolator burnt out and died.
  • Fixed an issue where AI could spawn in the same spot multiple times during a session.
  • Fixed an issue where AI wouldn't spawn during Trials.
  • Fixed an issue where AI density could vary during trials.
Trials
  • Fixed an issue where some traits would not be applied when playing a Trial.
  • Fixed an issue where the generator audio would persist on Trial restart.
UI
  • Updated the Values for the Light Melee attack with the Ammo box from 13 to 31. The damage hasn't changed, the numbers in the store has been wrong.
  • Updated the Values for the Heavy Melee attack with the Ammo box from 27 to 67. The damage hasn't changed, the numbers in the store has been wrong.
  • Fixed issues where the Leaderboards were missing entries or displaying wrong statistics.
  • Fixed an issue where sorting in the Leaderboard did not work as intended.
  • Fixed multiple issues with overlapping texts and buttons.
  • Fixed an issue in Trial Mode where only the first reward got displayed in pop up when claiming more then one.
  • Fixed an issue where equipment bar did not always update after trial start/end/restart.
  • Fixed a HUD issue where Crosshair size doesn't adjust when changing the fire mode on the Lemat mark II.
  • Fixed an issue where the Unequip button doesn't unequip dual wield weapons at once.
  • Fixed an issue in Wave Trials Mode where the banner for banishing won't show up if target AI doesn't die through player.
  • Fixed an issue in Quickplay Mode where there was no lightning present for the player that activates the wellspring.
  • Fixed a HUD issue where the upper line of ammo counter from dual-wield weapons was also visible for single weapons.
  • Fixed an issue where the dual wield icon could be displayed on large weapon slots.
  • Fixed a HUD issue where, when one bullet was missing in one weapon of a pair, not both ammo counters were displayed.
  • Fixed an issue preventing the swap of certain weapons with a legendary or dirty versions of itself.
  • Fixed an issue where the controller could freeze in a certain conditions.
  • Fixed an issue where a wrong calculation of weapons in roster would happen when having dual-wield equipped.
  • Fixed an issue where the dual-wield icon would still be active when user has only one and a "locked" weapon.
  • Fixed a missing shortcut on the Summary screen when playing with a controller.
  • Fixed the Dual Wield weapon icons in the weapon wheel.
  • Fixed an issue where used consumables are shown in the Hunters inventory after the mission.
  • Fixed a bug where trying to exchange a dual-wielded weapon for a large weapon only displayed a pick up message.
  • Fixed an issue where an incorrect image was used when picking up ammo for the Crossbow Shotbolt and Explosive variants, as well as the Poison Hand Crossbow.
  • Fixed an issue where the new host in a team of three would not have an invite button after specific steps.

KNOWN ISSUES
  • The choke Bomb may appear weird through fog.
  • Players may still be burning/poisoned after respawning in Trials or the Tutorial.
  • Hide statistics' can change to a broken status after an update.
  • The client can become fully stuck after vaulting (packet loss related).
  • Info pop-ups are missing when starting as a new user except for QP and Trainee Mode.
  • The game may Crash.
  • Some AI is able to block headshots with their bodies.
  • We are investigating reported hit registration issues.
  • We are investigating reported stutter and freeze issues.
  • We are investigating issues with reported higher ping values than usual.
  • Textures may stream slower than intended.
  • Crashed players may end up walking towards their last input direction.
  • Players may get stuck on server side but can still move client-side.
  • Some minor animation issues.
  • Sometimes people randomly un-ADS from their weapons.
  • Bornheim Extended sometimes doesn't reload fully (one bullet doesn't get reloaded).
  • The clean button is still visible when filters aren't matching an item.
  • The replay training button starts a more difficult mission.
  • No pop-up for overnight claimed challenges.
  • Teammates don't have shadows.
  • Having toggle for aim and sprint in gunslinger scheme delays the start of sprinting.
  • Meatheads with anchors don't spawn outside of the Tutorial.
  • Second equipped dual wield weapons cannot be cleaned.
  • Meatheads behavior breaks in Wave challenges.
  • It can happen that player won't start with fully HP into a replayed trial.
  • Kills made by a fully dead hunter ( but still in-game ) are not awarded to the player.
  • Leaderboard might take very long to update when switching from 'World' to 'Friends'.
  • Butcher can sometimes be observed walking sideways or backward.
  • Player leaves crouch unintentionally on certain key combinations.
  • Player may lose control over character tabbing out and in again.
  • Player can sometimes still get revived if teammate dies during the revive process.
  • Weapon is wrongfully re-selected when using a consumable and switching to another consumable.
  • The hard Trial in Blanchet Graves cannot be completed, as Armoreds stop spawning after 8 has been killed.
~The Hunt Team
[/quote]
 
Ylös Bottom