Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Huomautuksia Ssbm Kisoista

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja deft
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

deft

New Member
SSBM karsinnat / jälkipyykki

HUOM! sensuroimaton xxx aihe HUOM!
- - - - - - - - - - - - - - - - -
kylläpäs oli tökerösti järjestetty tapahtuma.
deftis-sedällä ei tuntunut olevan mahdollisuuksia.

oi miksi:
---------
oi miksi pelasin Linkillä!
oi miksi stagena toimi Big Blue! (#%%&%!)
oi miksi en edes saanut pelata/valmistautua omalla aliaksellani?
---------
[saa fleimata, niin minäkin teen] :rolleyes:
...ja kyllä, olen katkera & huono häviäjä :mad:

pari mielenkiintoista faktaa erästä jossa pelasin:
mikä idea mahtoi olla siinä takana, että kun erään ei saatu(?) kuin kolme pelaajaa, niin tämä eräs dosen duunari päättää tulla hillumaan Mr. Game & Watchina ja vielä sanomaan että häntä saa hakata mutta hän itse ei lyö...
vähempikin pistää miettimään.
organisaatiokysymys ja siihen se jää, tämä poika lähti kuitenkin suhtkoht hyvillä mielin pois, nähtyään että edes yksi todellinen playah löytyi (ei, se ei ollut kuitenkaan Lancer).

jamikäpentelesiinä oikein oli ettäh, Roy voittaa mukamas Linkin...
salaliitto sanon minä!

deftis-setä kuittaa ja pelaa yksin kotona ko. peliä että saa edes hieman lisää itseluottamusta.
 
Turha threadi?
tämä poika lähti kuitenkin suhtkoht hyvillä mielin pois, nähtyään että edes yksi todellinen playah löytyi (ei, se ei ollut kuitenkaan Lancer).
Tarkoitat varmaan minua? Olin se hullu joka tuuletti voittonsa jälkeen.
No, aina ei voi voittaa. Lohduttaudu sillä että minä pärjäsin.
 
eRittäin turha threadi

toki, sillä hyvä lohduttautua, kunhan vain lupaat nousta mestariksi saakka, mikään muu ei kelpaa...grrh
kyllä aina voi voittaa, mutta jos ei edes kerran voita niin on luuseri
:rolleyes:
 
Re: SSBM karsinnat / jälkipyykki

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan deft
ei, se ei ollut kuitenkaan Lancer

Heh, eilen oli minun päiväni. Olisitpa nähnyt pelini...
Miten niin "kuitenkaan" ? Väitätkö ihan ilman että näit pelaamistani etten ole todellinen playah?
No, tunnekuohuissa sitä kirjoittaa mitä sattuu... Ks. esimerkiksi eilen postaukseni n. kello 24 kieppeillä :rolleyes:
 
tähän tuskin tarvitsee enää sanoa mitään.
Onnea teille molemmille ja Paras voittakoon finaaleissa.
 
Pieniä huomautuksia järjestäjille

1Ei todellakaan itemeita
2Ei missään nimessä random tasoja nimimerkillä royilla yoshi islandissa
3Peli pelattava istualleen (kuinka moni pelaa seisten?)


T:Andy:mad:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Turambar
Pieniä huomautuksia järjestäjille

1Ei todellakaan itemeita
2Ei missään nimessä random tasoja nimimerkillä royilla yoshi islandissa
3Peli pelattava istualleen (kuinka moni pelaa seisten?)


T:Andy:mad:

Siis onko ongelmana että itemeitä oli vai ei ollut. Itemeitä oli kyllä ja sain hammerilla iskettyä mukavasti jengiä ulos. Itemit kuuluvat mielestäni osaksi peliä ja niiden oikeanlainen hyödyntäminen.

True Player osaa pelata missä tasossa tahansa.

Doseen on hiukan vaikea järjestää kunnon istumisolosuhteita.

Pientä katkeruutta aistittavissa. Ymmärrän kyllä sillä viime vuonna olin paras Pro Evolution Soccer -turnauksessa Gameworldissa, mutta kävi niin paska tuuri että maaleja ei meinannut tulla puolivälierässä. Hävisin sitten 6-5 äkkikuolema rankkareilla. Näen edelleen painajaisia siitä päivästä. Toivottavasti tämän vuoden messut kirkastaa viime vuoden epäonnistumisen.

Kisan voitti kaverini, joka oli paljon paljon huonompi pelissä kuin minä. Jos olisi tullut minua vastaan olisin voittanut varmasti (voitinkin heti kotiin päästyämme tyyliin 6-0). Sillä se on sitten lesonnut (siis turnausvoitolla) vuoden päivät. Nyt on kuittauksen aika!!
 
Kanikselle(!) terveiset täältäpäin;
"Pientä katkeruutta aistittavissa" jukolauta, eiköhän nuo nyt ole enemmänkin organisointikysymyksiä...
Telpe on taasen puhunut (ja asiaa puhuikin), ei tod. tuommoisia enemmän-tai-vähemmän epäreiluja matseja, tarkoittaen siis itemeitä (varsinkaan KAIKKIA niistä).
mitä tulee tasoihin, niin ilmiselväähän(?) on, että SSBM sisältää useita kenttiä joita ei tod. ole tarkoitettu pelattavaksi kolmen minuutin myllyttämisellä neljän hahmon kesken, True Player varmasti osaisi pelata missä tasossa tahansa mutta miksi tehdä tuo ylipäänsä NIIN hankalaksi & epäreiluksi että viskellään noita tasoja ja pelaajia tuollalailla, ei saa ainakaan kuvaa siitä että tuolla olisi niinkään merkitystä, kunhan vain pelataan Loistavaa peliä silleen kivanpitämismerkityksessä, Pyh! sanon minä.
kas kumma etteivät penteleet keksineet että ottelut olisi suoritettu neljän hengen voimin joko;
a) sudden death-moodina
tai
b) stamina-moodina
-
tämä tästä tälläkertaa...:mad:
 
Kantani itemeiden suhteen on myönteinen. Kyllä, itemit kuuluvat oleellisena osana SSBM:ään.
MUTTA, järjestäjät tekivät valtavan virheen kun jättivät mukaan näitä itemeita: Heart Container, Maximum Tomato, Starman. Siis nämä antavat niin valtavan edun että näitä ei olisi missään nimessä saanut jättää mukaan. Mahdollisesti myös Hammerin, Foodin sekä Pokéballin olisi voinut jättää pois. Kun kerran mestaruudesta pelataan, niin eikös silloin parhaan pitäisi voittaa, ei onnekkaimman? Parhaat osaavat käyttää kaikkia itemeita, mutta eivät parhaatkaan mahda mitään jos vastapuoli esim. saisi matsissa kolme Heart Containeria tjsp.:mad: Onneksi tällaista ei ainakaan minun tietooni tullut, mutta olisihan se huutava vääryys.
Final Destination olisi tietysti "reiluin" taso, mutta kyllä tuo Random-taso oli melko lailla hyvä valinta, sillä kuten itemeita, parhaat pelaajat osaavat hyödyntää myös tasoja. Myönnän etten todellakaan olisi halunnut pelata Rainbow Ridea enkä Poké Floatsia, mutta ne osuivat kohdalleni. Onhan se kaikille samassa erässä sama taso (vaikka hahmo vaikuttaakin).
Jos haluttaisiin täysin reilu turnaus, niin silloin pelattaisiin ilman itemeita Final Destinationissa 1 vs 1:tä Stock 5-matseja.

Ja veikkaisin muuten että finaali pelataan istueltaan.
 
Kyllä 4 pelaajan kaikki kaikkia vastaan-myllytyksestä jättää ihan mielellään pois Heart containerin, Homerun batin ja Icicle mountainin, mikäli voittajille on luvassa palkintoja. Invisibility Cloakinkin voisi jättää pois, sillä sen ottaa aika usein vahingossa yrittäessään Smässiä/A-hyökkäystä/muun aseen nostamista väistellessään 3 pelaajan iskuja. Ottamisen jälkeen se antaa älyttömän tasoituksen muille, jotka näkevät nimesi ja näinollen myös sen, missä kohtaa hahmosi suunnilleen on, kun taas itse et näe (välittömästi ainakaan->tasoitusta) edes sitä, kumpaan suuntaan hahmosi on menossa/mihin suuntaan se hyökkää. :-\

Muuten voi pitää kaikkia itemeitä päällä, sillä niistä tappeleminen kuuluu aivan olennaisena osana Smässin luonteeseen IMO (ja sehän on aina yhtä hauskaa, kun Hammerista irtoaa pää ;)).

Pelimuotona Free for all on parempi kuin Stock, mikäli on nyyppiä mukana ja/tai randomikentät. Muuten tahtoo mennä lusmuiluksi tai sitten joku nyyppä tippuu kolmesti ja se on hänen osaltaan siinä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jona Asih
Invisibility Cloakinkin voisi jättää pois, sillä sen ottaa aika usein vahingossa yrittäessään Smässiä/A-hyökkäystä/muun aseen nostamista väistellessään 3 pelaajan iskuja. Ottamisen jälkeen se antaa älyttömän tasoituksen muille, jotka näkevät nimesi ja näinollen myös sen, missä kohtaa hahmosi suunnilleen on, kun taas itse et näe (välittömästi ainakaan->tasoitusta) edes sitä, kumpaan suuntaan hahmosi on menossa/mihin suuntaan se hyökkää. :-\

Pelimuotona Free for all on parempi kuin Stock, mikäli on nyyppiä mukana ja/tai randomikentät. Muuten tahtoo mennä lusmuiluksi tai sitten joku nyyppä tippuu kolmesti ja se on hänen osaltaan siinä.
Mutta eivätpä näe vastustajatkaan mihin suuntaan olet menossa, ja kun sinulla on Cloaking Device et myöskään voi saada damagea.:)

Ja kun kerran mestaruudesta pelataan, ja pelattaisiin Stockia, ja joku "nyyppä" kuolisi kolmasti ja homma loppuisi hänen osaltaan siihen, niin mitä se muka haittaisi? Jos on niin huono että kuolee kolmasti niin eihän silloin kuulukaan päästä minnekkään finaaliin. Eikö niin?;)
Eihän minkään "nyypän" kuulu voittaa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TelpeFion
Ja kun kerran mestaruudesta pelataan, ja pelattaisiin Stockia, ja joku "nyyppä" kuolisi kolmasti ja homma loppuisi hänen osaltaan siihen, niin mitä se muka haittaisi?

Käsittääkseni haluamme kuitenkin antaa Smässistä (ja GC:stä) myönteisen kuvan? Sitä ei paljon edistä, jos ekaa kertaa kokeileva kuolee kolmessa sekunnissa ja jää sit vaan tölläämään kun muut kämppää 20 min. :-\

Finaalit on asia erikseen, mutta IMO time oli oikea ratkaisu karsintoihin, sillä ekat pari elämää voi hyvinkin mennä opetellessa/(hieman kokeneemmaltakin) vahingossa, mutta timessä se on vielä kirittävissä kiinni, jos kiirettä pitää ja hammeria lykkää. :)
 
No, finaalit on nyt pelattu.
Ei mennyt kovinkaan hyvin keneltäkään KonsoliFiniläiseltä.
Lancer ja Kanis eivät saaneet peliään kulkemaan lainkaan, ja minäkin jouduin tyytymään pronssiottelun kolmanteen sijaan (Olin toisin sanoen viides).

Tekivät törkeän tempun: Ensimmäisissä matseissa kaikkien oli pelattava Mr. Game & Watchilla! Se oli niin suuri sokki että. Pronssiottelussa ja finaalissa sai sitten vapaasti valita hahmonsa.
 
Kyllä se oli todella ärsyttävää :mad:. Olisin varmasti pärjännyt paremmin jos hahmon olisi heti saanut valita. Finaalissa ei ollut kunnon penkkejä sekin oli ärsyttävää.

Tästä on vaikea sanoa mitään hyvää kun ei päässyt edes näyttämään taitojaan kunnon hahmolla.
 
Olin katselemassa tuota peliä toiselta riviltä.Tummansininen takki ja tummat hiukset. Näittekö? :D
 
Ylös Bottom