Omenanraato
Well-Known Member
Varttuneemmat ja 30v samassa lauseessa. Kyllä taas niin mieleni pahoitin. 36 mittarissa enkä todellakaan oo mikään varttunut!!
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kannattaa kyllä koikeilla tätä voiman pimeääkin puolta tuon boksin muodossa. En usko, että tulet pettymään. Itse ainakin molempien konsolien omistajana voin hyvällä omallatunnolla tämän todeta.Täällä tuli 41 mittariin viime kuussa. Luulin että edustan sitä vanhempaa käyttäjäkuntaa mutta eihän se näin olekaan. Pelaamisen aloitin 8 bittisellä nintendolla. Pleikkarin kelkkaan hyppäsin ensimmäisen konsolin saavuttua ja siinä kelkassa olen pysynyt. Välillä käynyt mielessä ostaisitko Xboxin kaveriksi mutta ihan tyytyväinen olen tähän yhden konsolin omistukseen (tai itseasiassa kolmen PS3, PS4, PS5) koska eihän mulla riittäisi aika eikä rahat niihin kaikkiin peleihin. PC ei jostain syystä ole oikein ikinä kiinnostanut, en tiedä miksi.
Modeeeeee...... muutetaan otsikko sitten, että yli 40v. , niin ommpu saa olla vielä muutaman vuoden vähemmän varttunut.Varttuneemmat ja 30v samassa lauseessa. Kyllä taas niin mieleni pahoitin. 36 mittarissa enkä todellakaan oo mikään varttunut!!
Ja kohta bannivasara heilahtaa. Mukava huomata, kuinka moni varttunut ja vähemmänkin varttunut on tänne kirjoitellut.Kävin vähän lukemassa juttuja 2007 vuodelta ekoilta sivuilta ja ei kyllä paljon tuttuja nimiä näkynyt. Taisi olla meidän ylläpitoa ja muita tärkeitä henkilöitä mitä tunnisti ja näköjään osa niistä jo viittä vaille kuolemaa vanhoja.
Ja kohta bannivasara heilahtaa.
Muistan kun PS2 ilmestyi ja rahaa siihen ei ollut. Sitä ärsytyksen määrää kun katseli MGS2 videoita miltä se näytti.
Ne oli paksuja paketteja neMuistan itsekin katsoneeni pelilehden mukana tulleelta VHS-nauhalta(!) videomateriaalia MGS2:sta. On ehkä edelleen yksi suurimpia harppauksia pelien ulkoasun kehittymisessä mielestäni.
Itsekkään en Ippenatoria olisi oman ikäisekseni arvannut. Jos olisi pitänyt jotain arvata, niin ehkäpä 30-40 välillä. No, oma ikä tuskin oli kenellekkään salaisuus tuon nimimerkin takia ja mitäpä sitä turhaan ikäänsä salailemaankaan. Proud to be 50!Huh joulukuussa tulee 32 vuotta täyteen niin voi ottaa itsekkin osaa ketjuun! @Ippenator ikä tuli itselle puskista mutta se ei kyllä miestä pahenna!
Mä voin lopettaa vanhenemisen pariks vuodeks, niin saat mennä ohi ja voin sit haukkua sua vanhaksHuh joulukuussa tulee 32 vuotta täyteen niin voi ottaa itsekkin osaa ketjuun! @Ippenator ikä tuli itselle puskista mutta se ei kyllä miestä pahenna!
Heh! Täysin sama homma itellä. Nintendolla tosiaan tuli aloitettua Mariota pelaamalla. Sen jälkeen Sonicia Segalla. 10-vuoden ikäisenä PCllä tuli pelattua ainakin Quakea ja Duke Nukem kolmedeetä (legendaarinen peli). Kaikki äxboksit ja pleikkarit tullu hommattua lukuunottamatta ensimmäisiä. PS4 aikana kiinnostuminen peleihin lisääntyi paljon, siitä asti tätä foorumia lukenut, vaikka yli vuosi sitten vasta kirjauduin tänne. Siinäpä tärkeimmät.Itsekin siis olisin varttuneeksi pejaaksi laskettavissa näin 34 vuoden ikäisenä. Sinänsä kyllähän tuo ”titteli” varmaan jollain tasolla osuu, sillä kuitenkin tullut pelattua (elämäntilanteesta riippuen enemmän tai vähemmän) noin 30 vuoden ajan homman alkaessa NES:istä lapsena.