jhsa
Well-Known Member
Jos hiihtämistä harrastaisin niin sitä kiertäisin itsekin talvisin. Äkkiseltään kartalta kun katselin niin korkeimman ja matalimman kohdan korkeusero on jotain 25m paikkeilla.No perkele. Sinne siis hiihtämään.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Jos hiihtämistä harrastaisin niin sitä kiertäisin itsekin talvisin. Äkkiseltään kartalta kun katselin niin korkeimman ja matalimman kohdan korkeusero on jotain 25m paikkeilla.No perkele. Sinne siis hiihtämään.
Suolijärven maastossa se tuli itsekin aikoinaan juoksenneltua lenkkiä kesäisin, ja miksei joskus hiihdeltyäkin talvisin, mutta muistaakseni silti juoksulenkillä tuli käytyä selvästi enemmän. Tuosta nyt toki on jo yli 20 vuotta aikaa. Silloin kun vielä tuli siis Herwoodissa asuttua. Toki siellä käydään pojan kanssa edelleen vuosittain ainakin kesäisin, kun äitini, eli pojan mummu siellä vieläkin asuu. Itse kyllä pidän paikasta, ja tykkäsin aikoinaankin asua. Ihan liian ikävän maineen sai joskus aikoinaan. Täydellistä paikkaa ei toki missään liene, mutta hyvin on Hervantaa joka tapauksessa kehitetty oikeaan suuntaan monella tapaa vuosien varrella.Jos hiihtämistä harrastaisin niin sitä kiertäisin itsekin talvisin. Äkkiseltään kartalta kun katselin niin korkeimman ja matalimman kohdan korkeusero on jotain 25m paikkeilla.
Liittyy ketjun aiheeseen.
Olen pelaamistottumiksiltani hyvin samanlainen kuin sinä. Mieluummin tasaisen tappavasti kuin 100 tuntia viikossa kerran puoleen vuoteen. Täällä tosiaan mittarissa 39 vuotta ja pienen vauvan isä. Mutta sama taktiikka se on ollut aina. Pelaan ennemmin joka päivä vähän kuin kerralla 12 tuntia. Parisuhteen myötä pelaaminen on painottunut iltoihin ja öihin. Olen aikamoinen iltakukkuja, joten tällainen taktiikka toimii ihan luontevasti. Näin en yleensä haukkaa yhteisestä ajasta vaimon kanssa pelaamiseen juurikaan (jos ei sitten pelata yhdessä), vaan pelaan pääsääntöisesti kun muu väki nukkuu. Eikä tämä siis ole minulle mitenkään hankalaa. Voin hyvin mennä aamuyön alkutunteina nukkumaan ja herätä kahdeksalta töihin.Mites muut perheelliset vanhukset? Mikä klo aika päivästä on parasta peliaikaa? Mitä teette kun tulee se kauan odotettu mega peli?
Illalla ehtii pelailla usein siinä Pikku Kakkosen aikaan mutta muuten pääasiassa yleensä 19.30/20 -> 21. Hyvinkin tarkasti. Sen jälkeen katsellaan ohjelmia ja sitä ennen ei pysty kun lapset pyörii jaloissa. Viikonloppunakin ne painottuu ilta-aikaan mutta silloin saattaa päiväsaikaankin ehtiä pelailla.Mites muut perheelliset vanhukset? Mikä klo aika päivästä on parasta peliaikaa? Mitä teette kun tulee se kauan odotettu mega peli?
En ole huomannut että rytmipeleissä tai muissakaan peleissä olisin iän myötä huonompi. Sanoisin että varsinkin autopeleissä tietty iän tuoma harkintakyky on jopa tuonut parempia tuloksia kisoissa. Toki en ole pitkään aikaan pelannut mitään kunnon rytmipeliä, vaikkapa Guitar Heroa. Siinä voisi olla peli, että harjoituksen puute näkyy enemmän kuin se että on vanha.40v ja pelaan päivittäin, kun olen omassa mökissä. Tytär 17v asuu äitinsä luona ja oma kihlattu asuu myös eri osoitteessa. Kun olen kihlattuni luona en palaa, vaikka siel on ps3. Sillä katsellaan leffoja, eikä silloin tee mieli pelata. Eniten tässä iässä harmittaa, ettei rytmipelit oo enää se oma juttunsa. Tällä tarkoitan tasohyppelyt ja sun muut.
Juuri tätä hain takaa.Itse näkisin että se on enemmänkin reaktiokyky ja nopeus mikä voi hidastua, eikä niinkään rytmi. Joillakin ei sitä rytmitajua ole sitten nuorenakaan ja kuvittelisin että ainakaan rytmitaju itsessään ei iän myötä huononisi?