Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ikariam - Selainpeli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Requn
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Ikariam - Selainpeli

Sori jos on tyhmä kysymys, mutta miten saan lisää Marmoria ja Kristallilasia? En oikeen tajunnu että miten sitä saisi. Pitääkö mun ostaa sitä kauppapaikalta?

edit: Joo kauppapaikalta löysin sitä marmoria :)

Sori jos on tyhmä kysymys, mutta miten saan lisää Marmoria ja Kristallilasia? En oikeen tajunnu että miten sitä saisi. Pitääkö mun ostaa sitä kauppapaikalta?

edit: Joo kauppapaikalta löysin sitä marmoria :)

Joo tai sit vaihdat jonkun marmori- tai kristallisaarelaisen kanssa sitä päittäin omaan ylellisyysresoosi. :)

Eilen illalla kun tein museon toiseen kylääni niin toisesta kylästä katosi kulttuurisopimus ja kaikki jaettavat esineet.... en tiedä miksi :confused: Täytyy kysästä tuolta foorumeilta apua.

Joo tai sit vaihdat jonkun marmori- tai kristallisaarelaisen kanssa sitä päittäin omaan ylellisyysresoosi. :)

Mitenkäs saan tehtyä tällaisen sopimuksen? Onko tuolla joku automaatti-sydeemi joka lähettelisi resoja, vai pitääkö se tehdä "manuaalisesti"?

Mitenkäs saan tehtyä tällaisen sopimuksen? Onko tuolla joku automaatti-sydeemi joka lähettelisi resoja, vai pitääkö se tehdä "manuaalisesti"?

Laitat vaan rohkeasti viestiä muille saarilla ja kysyt päittäin vaihtoa omaan yleellisyysresoosi.

Esim,
"Tervehdys parahin saarinaapurini,
olisitko kiinnostunut vaihtamaan päittäin xxx- resoa minun yyy- resooni?

Vaikka 200/200 näin aluksi, jatkossa ehkä enemmänkin

Terv,
omanimi, (kaupungin nimi)"

Laitat vaan rohkeasti viestiä muille saarilla ja kysyt päittäin vaihtoa omaan yleellisyysresoosi.

Esim,
"Tervehdys parahin saarinaapurini,
olisitko kiinnostunut vaihtamaan päittäin xxx- resoa minun yyy- resooni?

Vaikka 200/200 näin aluksi, jatkossa ehkä enemmänkin

Terv,
omanimi, (kaupungin nimi)"

Kiitos! :) Mutta resot pitää siis lähettää "manuaalisesti"? Että missään ei ole mitään "Lähetä x määrä y-resoja a:lle b-tunnin välein" -vaihtoehtoa?

Requn kanssa tossa pientä oravannahkakauppaa harjoitettu. On meinaan marmorit tullu tarpeeseen :). 3.5k kultaa lisää ja pääsen itse laajenemaan (ke aamu) marmorilaan. Tämän jälkeen pitäisikin aloittaa viinikauppa.

Requn kanssa tossa pientä oravannahkakauppaa harjoitettu. On meinaan marmorit tullu tarpeeseen :). 3.5k kultaa lisää ja pääsen itse laajenemaan (ke aamu) marmorilaan. Tämän jälkeen pitäisikin aloittaa viinikauppa.

Multa irtoo ainaski 500 viiniä vaikka heti jos on kiire. :)

No prkl, itse pelannut tätä jo tovin kansainvälisillä servuilla

Eli siis Epsilon servulla väännän tällä hetkellä, jokaiseen resurssiin löytyy jo colony ja rahaa tulee kohtalaisesti kun käy nerokkaasti kauppaa siellä missä on kysyntää. Harmi vain jotkut noista luulevat saavansa marblea hintaan 20 per kipale :D ei ei ei 65 minimi hinta tai käytän itse se kuuluu olla.

Kohtuu koukuttava vaikka hetken jälkeen hieman itseääntoistava.

kohtis vaatimukset seuraavan tason palatsiin:

Required for next Level:

* Building material: 54,144
* Wine: 12,032
* Marble: 30,080
* Crystal Glass: 24,064

:D hyvä jos mahtuisi edes varastoon tuon verran.

Eli siis www.ikariam.org server: Epsilon nikki: Viper7 pisteet tällä hetkellä: 4,895
jos joku muu on tuonne sattumalta eksynyt niin viestiä vaan, mutta epäilen että tuskin on :P

Pentele kun joutuu kristalli saarella tekemään kaikki yksin, naapuri on varmaan bänniä saanut tai sitten vain lomaillut jo muutamia viikkoja.
Itse joutunut nostamaan kristalli kaivoksen levelin johonkin 3:seen ja puuhakkuun kutoseen.

Kolme kylää pystyssä, neljäs kylä rakentunee ensi viikonlopulla. Tämän jälkeen Linquepoliksen imperiumin pystynee liittämään liittoumaamme ja aloittaa heikompien saarinaapureiden sortaminen.

Tutkin tässä Kulttuurinvaihtoa juuri, jolla saa museon rakennettua. Onkos muilla tuota vielä tutkittu? Voitaisiin alkaa vaihdella museotavaraa, tyytyväisyyden kohentamiseksi.

Jiikax sähän lahjotat tota puuta ihan hulluja määriä meidän sahaan. Luulis että sitä tarvii paljon muuhunkin? :P

Jiikax sähän lahjotat tota puuta ihan hulluja määriä meidän sahaan. Luulis että sitä tarvii paljon muuhunkin? :P

Niinno mulla ei oo riittäny marmori ja kristalli mihinkää nii oon sitten lahjotellu sitä huvikseen kun oon oottanu että joku kenen kanssa on sopimus, nii lähettäs sitä tai että markkinapaikalle tulis sitä ostettavaks. Mutta kyllä se pelaaminen kohta lähtee käyntiin kun saan piakkoin toisen kyläni kristallisaarelle.

Kolme kylää pystyssä, neljäs kylä rakentunee ensi viikonlopulla. Tämän jälkeen Linquepoliksen imperiumin pystynee liittämään liittoumaamme ja aloittaa heikompien saarinaapureiden sortaminen.

Tutkin tässä Kulttuurinvaihtoa juuri, jolla saa museon rakennettua. Onkos muilla tuota vielä tutkittu? Voitaisiin alkaa vaihdella museotavaraa, tyytyväisyyden kohentamiseksi.

Mulla ois ollu hetki sitte yks paikka vapaana. Voin kyllä tässä muutaman päivän sisällä laajentaa taas museoo. Ilmottelen tänne kun on taas tilaa.

Molemmissa kaupungeissa o 2 tason museo. Tossa laitoin kyselyä Baronille notta mite ois kulttuurivaihto. Tänään pitäisi perustaa illemmalla viinisaarelle seuraava kyläpahanen. Palatsin laajennus 6h päästä valmis.

Jos Baronilla ei o tilaa museossa voin aloittaa jonkun muun kanssa kv.

Mullaki ois ajatuksena tänää perustaa uus kylä. Mitä ilmeisemmin se tulisi kristallisaareen. Muutama minuutti niin saan tarpeeks puuta jotta saan Palatsin laajennuksen, sit menee viel 8h rakennukseen. Illansuussa sit alkaa palatsi oleen toisella tasolla...

mihinköhän tota rahaa oikeastaan tarvitsee, tuntuu että kohtalaisen turha resurssi ellei muilta pelaajilta kamalasti aio ostaa. tarvitsee varmaan nostaa puolustuksia vielä nykyisestä kun satama on jo täynnä sotalaivoja ja phalankseja vartioimassa joka nurkkaa. pari kolme tonnia tulee tunnissa :F

mihinköhän tota rahaa oikeastaan tarvitsee, tuntuu että kohtalaisen turha resurssi ellei muilta pelaajilta kamalasti aio ostaa. tarvitsee varmaan nostaa puolustuksia vielä nykyisestä kun satama on jo täynnä sotalaivoja ja phalankseja vartioimassa joka nurkkaa. pari kolme tonnia tulee tunnissa :F

Vähän sellanen kutina on että toi kulta ois sama kuin travianissa vilja. Eli alussa sitä ei tarvi paljon mihinkään ja siitä on ylituotantoa, mutta loppupeleissä se on ainut millä on väliä kun pitää ylläpitää kymmenien tuhansien yksiköiden armeijoita.

Tosiaan kultaa ei tarvitse vielä kovinkaan paljon ja sitä tulee suhteessa paljon.

Mutta kun alkaa armeijaa rakentaa niin sitten sitä tarvitsee, ja paljon. Jos katsot vaikka keihäsmiehen tilastoja, niin huomaa että jo yksi keihäsmies vie 24kultaa/h. Sen kun kertaa about sadalla, niin se on jo ihan kivasti tunnissa (2400/h). Eikä sata solttua edes ole armeijaa eikä mikään.

Eli loppupeleissä sitä tullaan kyllä tarvitsemaan, ja paljon. :D

Ylös Bottom