Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Iloiset tapahtumat yms.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DarkShadow
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sielä ois nyt klassikkoa tarjolla. Olikin iloinen yllätys saada peli ilmaiseksi eli joskus on tämäkin tullut rahalla ostettua storesta PS3 aikoina :)

Liitetiedostot

• Screenshot_20241119_141745_PS App.jpg
    Screenshot_20241119_141745_PS App.jpg
    185,4 KB · Lukukerrat: 21
Tämä päivitys kuuluu varmaan tähän ketjuun. Sellainen asia se jaksaa riemastuttaa, että olen elossa.

Mulla kävi sillä tavoin hupsusti, että kuukausi sitten kesken duunipäivän multa repesi aortta. Yleensä kuulma tällaisessa tilanteessa korjaa kuolema. Seikkailujen jälkeen pääsin hätänä suoritettavaan avosydänleikkaukseen ja sieltä hengityskoneeseen teho-osastolle ja lopulta kardiologiselle osastolle aloittamaan pitkää toipumista. Samoilla lämpösillä mulle oli asennettu uusi titaaniläppä sydämeen. Leikkauksesta olisi muuten saanut aika ultimaattisen unboxing-videon.

Käyntini on mallia wanha mies varmaan maaliskuulle asti, jolloin saikku näillä näkymin päättyy. Uusi arkkiviholliseni on kolme porrasta himan oven edessä. Pienissä erissä jaksaa jopa työstää loputonta videopeli-backlogia. Indy julkaistiin just parahultaisesti.
Kaunis kiitos lääketieteen hämmästyttäville edistysaskelille.

Juuri äskön kävelin ulos mahdollisesti viimeistä kertaa vanhan työpaikan ovista. Jäin opintovapaalle, ja tammikuussa olisi tarkoitus aloittaa sitten uusien hommien opiskelu. Pari viikkoa saa nyt huilata onneksi ensin. Ehkä tässä kerkeisin ihan kunnolla nyt pelatakin jotain :cool:

Juuri äskön kävelin ulos mahdollisesti viimeistä kertaa vanhan työpaikan ovista. Jäin opintovapaalle, ja tammikuussa olisi tarkoitus aloittaa sitten uusien hommien opiskelu. Pari viikkoa saa nyt huilata onneksi ensin. Ehkä tässä kerkeisin ihan kunnolla nyt pelatakin jotain :cool:
Ei kannata laskea sen varaan, että ehtisi pelaamaan kuitenkaan opintovapaalla. Mulla se ei ainakaan onnistunut edes siinä määrin kuin työssä ollessani. Työssä on kuitenkin usein se noin 8 tuntia työaikaa arkisin ja viikonloput vapaina, jos tekee normaalia palkkatyötä. Opiskeluja voi tehdä vaikka 24 tuntia päivässä viikon jokaisena päivänä ja voi tulla houkutus tehdä jotain sivuhommia samalla. Mun unelmana on, että ensi vuonna tekisin pääasiassa vain 8-16 töitä ja jättäisin kaikki sivuprojektit vähemmälle, eli en siis käytännössä ottaisi mitään sivuhommaa enää nykyisten lisäksi (ikinä). Aloitan siis ihan uudessa työssä taas vuoden alussa.

Ei kannata laskea sen varaan, että ehtisi pelaamaan kuitenkaan opintovapaalla. Mulla se ei ainakaan onnistunut edes siinä määrin kuin työssä ollessani. Työssä on kuitenkin usein se noin 8 tuntia työaikaa arkisin ja viikonloput vapaina, jos tekee normaalia palkkatyötä. Opiskeluja voi tehdä vaikka 24 tuntia päivässä viikon jokaisena päivänä ja voi tulla houkutus tehdä jotain sivuhommia samalla. Mun unelmana on, että ensi vuonna tekisin pääasiassa vain 8-16 töitä ja jättäisin kaikki sivuprojektit vähemmälle, eli en siis käytännössä ottaisi mitään sivuhommaa enää nykyisten lisäksi (ikinä). Aloitan siis ihan uudessa työssä taas vuoden alussa.

Joo! Vähän ehkä huonosti muotoiltu, mutta toivoinkin kerkeäväni pelailla nimenomaan tässä loman aikana, ennen koulun alkua :p

21.12. Polvi taas sijoiltaan, vähän pahemmin tällä kertaa, lumpiosta halkesi palanen omille teilleen ja tietty keppikuuria. Joulupöydän sain kuitenkin tehtyä kun oli apukäsiä ja oli todella kiva joulu koko katraan kanssa.
27.12. Iski sitten vanha kunnon rakas Covid-19. Vaimo sen kävi poimimassa salilta myöhästyneenä joululahjana ;D
Joskus aikoinaan kun sen taudin sain aiemmin, tuntui ettei ollut silloin niin paha kun nyt. Saatiin molemmat mahdolliset kaikki oireet ripulia lukuunottamatta.

Miksi postasin tähän ketjuun? Paristakin syystä:
1. Sain siirrettyä jo varatut vuosilomani jonnekin tulevaisuuteen sairastumisten takia
2. If life gives you lemons, make lemonade - ja niin minä sitten teinkin :D Tai no, teetä missä on sitruunaa, mutta close enough

21.12. Polvi taas sijoiltaan, vähän pahemmin tällä kertaa, lumpiosta halkesi palanen omille teilleen ja tietty keppikuuria. Joulupöydän sain kuitenkin tehtyä kun oli apukäsiä ja oli todella kiva joulu koko katraan kanssa.
27.12. Iski sitten vanha kunnon rakas Covid-19. Vaimo sen kävi poimimassa salilta myöhästyneenä joululahjana ;D
Joskus aikoinaan kun sen taudin sain aiemmin, tuntui ettei ollut silloin niin paha kun nyt. Saatiin molemmat mahdolliset kaikki oireet ripulia lukuunottamatta.

Miksi postasin tähän ketjuun? Paristakin syystä:
1. Sain siirrettyä jo varatut vuosilomani jonnekin tulevaisuuteen sairastumisten takia
2. If life gives you lemons, make lemonade - ja niin minä sitten teinkin :D Tai no, teetä missä on sitruunaa, mutta close enough
Jossain toisaalla marisin siitä kun LähiTapiolan tapaturmavakuutus pesi kätensä polvestani koska siinä on rakenteellisesti suurentunut riski tuohon sijoiltaanmenoon. Eli liukastuminen lumen peittämällä jäällä minkä mukana tullut loukkaantuminen ei tosiaan ole tapaturma heidän mielestään.
No tästä viisastuneena 21.12. menin Mehiläiseen kaiken uhalla missä otti röntgenit ja näki tuon lumpion puolikkaan siinä.
Sanoin suoraan lääkärille että ei kanna edes yritää laittaa lähetettä (ortopedi/MRI) mehiläiselle kun rakas vakuutusyhtiö ei niitä tule kattamaan vaan että laittaa julkiselle sen sijaan. Ja laittoikin.

Eilen sain omapostiin viestiä että on julkisella MRI ja Ortopedi varattu tän kuun loppupuolella. Mehiläisellä noi ois hoitunut viikossa. Kyllä mä tuon nielen vielä mutta se on vaikea niellä että nyt LähiTapiola on alkanut kiusaamaan minua tuosta 21.12. käynnistä mehiläisen tapaturmapäivystys käynnistä. Mihin noita vakuutuksia edes tarvitaan? Vastasinkin niille että voisiko tämä olla verrattavissa tilanteeseen missä joku vajaaälyinen kävelee kerrostalon sivua pitkin ja saa päällensä jäätä ja lunta sieltä katolta niin ei mene tapaturmavakuutukseen koska on nin tyhmä että kävelee siinä?

Ylös Bottom