Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Iloiset tapahtumat yms.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DarkShadow
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kuulostaa sinänsä kiinnostavalta. Harmi vain, että PC-pelaaminen on omalta osaltani täysin taaksejäänyttä elämää, eikö näköpiirissä ole siihen palaamista jatkossakaan, kun en tietokonetta käytä omassa henkilökohtaisessa käytössäni lainkaan. Konsoleilla ja iPadilla hoidan pelaamisen sekä muut yleensä tiekoneella tehtävät asiat, joten pakko kysyä, että onko täysin poissuljettu ajatus, että jollekin konsolille tai ios:lle tulisi tämä kehittelemäsi peli? Ymmärrän toki, jos ei ole suunnitelmissa, mutta pakko nyt kuitenkin kysyä. :)
Olikin tämä viesti mennyt ohi, pahoitteluni! Toistaiseksi konsolikäännös on poissuljettu ihan jo resurssien vuoksi, mutta koskaanhan ei tiedä jos homma lähtee sujumaan ja resursseja alkaa vielä joku päivä löytymään. Olisihan se hienoa päästä näkemään peli muillakin alustoilla ja koskaan ei kannata lakata haaveilemasta! :)

Tuli muuten ladattua ensimmäinen selostettu gameplay-video pelin alusta. Siinä esitellään uudistunutta grafiikkaa, ryhmän koostamista, taistelua ja epätoivoinen yritys suorittaa lisätehtävä liian heikoilla hahmoille. Äänet hieman epätasapainossa, mutta ensi kerralla parempi yritys. Ei oikein tämä videoiden teko, saati julkisesti puhuminen omaa mukavuusaluetta, joten ääntäminenkin meinasi pahimmillaan mennä rallienglannin puolelle. :D

Mutta ehkäpä se itsevarmuus tästä vielä kasvaa ja homma muuttuu ammattimaisemmaksi vielä joku päivä.

Jess katsokaa tätä kirottua Hyllyä kolme kertaa se otti et lähettivät oikean eli tässä kuva

Liitetiedostot

• IMG_20230714_134555328_HDR.jpg
    IMG_20230714_134555328_HDR.jpg
    1,6 MB · Lukukerrat: 30
Viimeksi muokattu:
Aamukuudelta lauantaina töihin lähtö voisi jossakin tilanteessa kuulua Ketutuskeskusteluun, mutta nyt se kuuluu tänne. Tänään ensimmäistä kertaa Superpesiksen studiolähetyksen ohjaajana, joten sadat ja kymmenet ohjaamossa vietetyt tunnit viime ja tänä vuonna eivät ole (toivottavasti) menneet hukkaan.

Muutenkin oman alan töitä on riittänyt tänä kesänä sen verran hyvällä tahdilla, että mieli on jo pelkästään sen vuoksi yhtä aurinkoinen kuin kelikin tänään. :)

Tänään pitäis tulla retti/pedaali setti. Tarkotushan ei ollu viel sellasta hommata, mut serkku sattu tossa viime viikolla kysymään että olisko mulla käyttöä vuoden vanhalle ja muutaman tunnin pelatulle G923 setille. Aika sopu hintaan vielä luopu siitä. :) Saapa nähä kuinka paljon hitaampi sitä on ruorilla, odotukset ei ainakaan ole kovin kummoset ens alkuun. :D Mut eiköhän se siitä kun treenailee riittävästi.

Tänään pitäis tulla retti/pedaali setti. Tarkotushan ei ollu viel sellasta hommata, mut serkku sattu tossa viime viikolla kysymään että olisko mulla käyttöä vuoden vanhalle ja muutaman tunnin pelatulle G923 setille. Aika sopu hintaan vielä luopu siitä. :) Saapa nähä kuinka paljon hitaampi sitä on ruorilla, odotukset ei ainakaan ole kovin kummoset ens alkuun. :D Mut eiköhän se siitä kun treenailee riittävästi.
Onneksi olkoon!

Äkkiä se muuttuu siihen ettei mitään vähänkään simulaatioon nojaavaa autopeliä halua enää padilla pelata. :)

Onneksi olkoon!

Äkkiä se muuttuu siihen ettei mitään vähänkään simulaatioon nojaavaa autopeliä halua enää padilla pelata. :)
Juu, pitkään jo himoinnut ruoria, ku on tullu jokusen kerran kavereiden kamoilla ajettua ja se vaan on hauskaa. Alkuperäinen suunnitelma oli kasata hilloa Moza R9 ja rigiin suoraan, mut duunikuvioiden takia se plääni meni uusiksi. Niin aloitetaan nyt tällä ja katotaan mihin homma etenee.

Kesäloma!! Se on aika iloinen tapahtuma. Grilli tulille ja parin päivän perseet. Maanantaina voi sitten mietiskellä mitä sitä tekisi:)
Samoilla tunelmilla. Just laitoin out of office wizardin päälle. Sunnuntaina välimeren paahtavaan lämpöön... En oikein tiedä kuinka sitä tulee nautittua kun on luvattu 35-30C lämpöjä.. Tämmönen pohjosmaailainen vitivalkoinen ylipainoinen ihminen varmaan on koominen näky hikoillessaan siellä paikallisten silmissä :D

Samoilla tunelmilla. Just laitoin out of office wizardin päälle. Sunnuntaina välimeren paahtavaan lämpöön... En oikein tiedä kuinka sitä tulee nautittua kun on luvattu 35-30C lämpöjä.. Tämmönen pohjosmaailainen vitivalkoinen ylipainoinen ihminen varmaan on koominen näky hikoillessaan siellä paikallisten silmissä :D
Rusketus on yliarvostettua :D

Itse olen kaikkien mielestä hiton kalpea, enkä kesälläkään kuulemma rusketu tarpeeksi, mutta ei se mua haittaa.

Rusketus on yliarvostettua :D

Itse olen kaikkien mielestä hiton kalpea, enkä kesälläkään kuulemma rusketu tarpeeksi, mutta ei se mua haittaa.
Me on vaimon kanssa matkusteltu tyyliin rinkka & lentolippu mutta tällä kertaa otettiin tämmänen possujunamatka. Toivottavasti saadaan oranssi lippalakki että nämä matkanjärjestäjät sitten osaa kerätä katraan kasaan koska minä ainakin pyrin yrittää karata :D

Edit:// aivot narikkaan ja antaa noiden tehdä mihin heidät on palkattu. En vaan ole tottunut moiseen hyysäämiseen

Viimeksi muokattu:
Mä en ole kovinkaan ylipainoinen ja en edes vitivalkoinen, mutta en kyllä nauti tommoisista lämpötiloista.

No, miksi menet...
Pihi suomalainen kun on ja jostain jotain joskus maksanut niin sitten mennään.
Meni syteen tai saveen. Vaikka kuolisin tuolla lämpöhalvaukseen niin sekin olisi parempi kun kuolla stressiin täällä suomen suolakaivoksilla! :D

Edit:// Modet varmaan kannattaisi laittaa nämä keskustelut vaikka henkilökohdaisiin avautumisiin tms, tämä ketju pitäisi olla hyvää täynnä eikä minun nillittämistä kun on liian kuuma

Viimeksi muokattu:
Nyt meni kyllä ohi. Et tainnu vitsiä ymmärtää?
Alla olevista lainauksista ensimmäinen muutamaa tuntia ennen tuota jälkimmäistä avautumista antanee osviittaa tapahtumien kulusta (boldaus oma).

En itsekään tuossa viestissäsi mitään rasistista huomannut.

Kesäloma!! Se on aika iloinen tapahtuma. Grilli tulille ja parin päivän perseet. Maanantaina voi sitten mietiskellä mitä sitä tekisi:)
Eikö tää ole muuten rasismia?
Junan pitää mennä molempiin suuntiin, huumorille ei ole sijaa...

Ylös Bottom