Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ei tee kyllä kellekään hyvää muutama kilo lihaa yhdessä päivässä.Lämmin kesäinen päivä ja kylmä olut. Grillissä tirisee kilon lärvilauta. Tänään on vapaapäivä ja mikä tärkeintä niin on myös huomenna. Saattaa olla, että riipasen vielä muutaman lisää <3
Mutta useampi kylmä olut tekee. Nesteytyksestä on pidettävä huolta.Ei tee kyllä kellekään hyvää muutama kilo lihaa yhdessä päivässä.
No on meitä kaksi raavasta urosta sitä jakamassaEi tee kyllä kellekään hyvää muutama kilo lihaa yhdessä päivässä.
Tuli suoritettua tänään hyväksytysti pitkäaikainen haave eli metsästäjätutkinto ja seuraan liittyminen näyttää myös onnistuvan pikaisesti. Pääsee Miika ja hänen Itäsiperianlaika Rocky kohta mehtälle!
Mahtavaa! Onnea! Sitkeessä on kyllä nuo koneet.Vuoden odotus päättyy. Just tuli tekstari postilta että elisalta tilattu PS5 on noudettavissa. Tietenkään just tänään ei kerkeä, mut huonenna sit heti aamusta kipikapi hakemaan
Itse tuli tuossa joku aika sitten tilattua punnerruslauta.Kappas! Mukava aloittaa launtainen aurinkoinen pakkasaamu, kun vaaka päätti näyttää alle 67kg. Nyt on 9kg lähtenyt 3,5 kk aikana. Alunperin oli tarkoitus vaan syksyllä ottaa pari kiloa pois.
Sinänsä itselle muutokset oli yksinkertaisia, kun ei tarvinnut kuin muuttaa ruuan annoskokoja pienemmäksi ja käyttää enemmän järkeä herkuttelun suhteen. Syönyt jo aikaisemmin terveellisesti ja liikkunut aktiivisesti. Ja kaikkein parasta, että näistä asioista jää loppuelämäksi opit päähän. Se on vaan sitten itsestä kiinni, että miten elää.
Lihastakin alettu jo lisäämään kuukausi sitten, kohta saattaa olla "nörtin kehosta" jo muuttunut normaaliksi ihmiseksi.
Joo, punnerrukset on todella hyviä. Itse ottanut näitä kehonhallinta liikkeitä mukaan harjoitteluun, x-hyppy, punnerrus, kyykyt, polvien nostelu ja kevyitä vatsaliikkeitä. Helppo tehdä koska vaan sen enempää miettimättä.Itse tuli tuossa joku aika sitten tilattua punnerruslauta.
En itse oikein edes pysty treenaamaan semmosessa kuntosali ympäristössä niin tuolla pystyy jotain tekemään jotta pysyisi paremmassa kunnossa. Auttaa se pidemmän päälle että vartalo on kunnossa vähän kaikkeen.