Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Iloiset tapahtumat yms.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DarkShadow
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Voinkin parin kuukauden päästä tulla kyselemään sulta selviytymisvinkkejä. :)

Hehheh, eipä isukki paljoa muuta neuvoa tartte, ku: Tottele puolisoasi, vie tuttipullo minuuttia aiemmin, kun sanoo mitään, varaudu sinapin "hajuun" ja unettömiin öihin :p

Mun elämäni on ollut pelkkää alamäkeä muutaman vuoden ajan, mutta hei, perkele, mä pääsen 55%:n varmuudella marraskuussa pariks kuukautta työharjoitteluun, jonka jälkee palkkatuelliseen vuodeksi :)
Jonka jälkeen ois tarkotus päästä ihan ihka oikeisiin töihin... Oon siis yrittämässä vaihtaa suurtalouskokista itteäni leipuriksi :)

Perkele, jos tää onnistuu, ni mun elämähän alkaa hymyillä :)

Sysyn ylppärit ohi. Ja ihan mukavastihan noi meni, Englannista kolkutellaan hyvällä tuurilla ällää, mutta E on jo melko varma.

Timppa, toi 55% kuullostaa skeptikon analyysilta. Toivottavasti vähän parempi prossa on kyseessä. Tai no toivotaan suoraan, että natsaisi. Niinhän se menee, että työttömyydessä on omat puolensa. Parhainta se on kuitenkin lyhytkestoisena ja määräaikaisena. Itse muutaman vuoden katselin kun seinissä maalit kuivuu ja pari ekaa kuukautta oli kuin taivaassa. Mutta mutta... arki on vähän karvasta päin pläsiä tarjoiltuna ja piankos ne seinät alkoi kaatuun päälle.

En silti sano, että töiden tekeminenkään niin autuaaksi tekee. Lähinnä se on kahdesta pahasta vähemmän paha, ei mitään sen kummempaa.

En silti sano, että töiden tekeminenkään niin autuaaksi tekee. Lähinnä se on kahdesta pahasta vähemmän paha, ei mitään sen kummempaa.

Joo, no on se ny paljon mukavampaa, ku kotona istua kokoaikaa, saa ainaki tehä mielekästä hommaa, no voisin mä kotonaki leipoa, muttei taia olla nii paljo syöjiä ja rahottajia, että kannattas :D

Ja tienaa 100%:ia enemmän, ku nytte...

En tiedä miten suhtautua tähän, mutta kirjoitan tälle puolelle. Tänä iltana, tässä tuppukylässä: PANDORAAA---AAAARGH! Koen tämän kovin hämmentäväksi, mutta kai tämän nyt voi laittaa iloiseksi asiaksi, tai ainakin huvittavaksi. Inhottavaksi ehkä sen perusteella, että Pandorahan on jo toista kertaa täällä tämän vuoden puolella.

Ja sitten kehiin itsemurhamusaa. Olkaapa hyvät. Ja muistakaa, en pidä tästä musiikkityypistä.

[video=youtube;TEfwcryPcNU]http://www.youtube.com/watch?v=TEfwcryPcNU[/video]

Kakkostyöpaikaksi enialle, eli Saunalahden liittymiä markkinoin.
Äkkiä poijkeet yv:tä jos puhelinlaskut vaivaa, pistetään heti puolet pois! ;)

Liput Iron Maidenin keikalle!
Ihan fiiliksissä ja sain myös ostettua itselleni ja perheelleni Kummeli & Eppu Normaali: Joululahja konserttiin liput.

Kävi eilen illalla sellanen munkki et huh huh.Surkuttelin yhelle kaverille et harmi kun ei pääse kattoon nhl pelejä eikä päässy edes maanantain höntsä peliin tampereelle.Hetki tästä niin toinen kaveri soittaa et mitä teet torstaina ja sano samalla et sillä ois 2 lippua nhl avaukseen.Ei voinu uskoa todeks et pääsee sittenkin sinne peliin.Tälleen jääkiekon suurkuluttajan tämä on todellinen unelmien täyttymys mulle ja ei kyllä oikeen tie miten sitä olisi kun odottaa torstaita :)

Kävi eilen illalla sellanen munkki et huh huh.Surkuttelin yhelle kaverille et harmi kun ei pääse kattoon nhl pelejä eikä päässy edes maanantain höntsä peliin tampereelle.Hetki tästä niin toinen kaveri soittaa et mitä teet torstaina ja sano samalla et sillä ois 2 lippua nhl avaukseen.Ei voinu uskoa todeks et pääsee sittenkin sinne peliin.Tälleen jääkiekon suurkuluttajan tämä on todellinen unelmien täyttymys mulle ja ei kyllä oikeen tie miten sitä olisi kun odottaa torstaita :)

Mulla on liput kumpaanki matsiin! Toisen ostin item ja sen ostamisen jälkeen äiti soittaa, että kummalle päivälle ostit, mennään serkkujen kanssa toiseen. :D

Romanttinen viikonloppu tiedossa muutaman hassun elokuvan parissa :D

65304_440975514462_736524462_4876608_4336050_n.jpg
:cool:

^^ That's what I call contrast. :)

http://www.youtube.com/watch?v=TEfwcryPcNU

Miltä vuodelta tää on? Tämä tai uusi versio tästä tai jotain, soi yhtenään VENÄJÄN RADIOSSA, jonka kanavia on tullut viime aikoina kuunneltua reilummalti. :D

Viimeksi muokannut moderaattori:

11 päivän vapaa eli syysloma alkaa huomenna. Saa nukkua kerrankin niin paljon kuin haluaa ja katsella leffoja.:)

Kyllä tämän voisi melko iloiseksi asiaksi sanoa näin Mario-fanin silmin.

ja sama uutinen viellä spoilerissa
Super Mario Bros -pelisarjan 25-vuotisjuhlat jatkuvat. Nintendo ilmoitti julkaisevansa myös Suomessa Super Mario All-Stars -pelin Wiille. Paketissa toimitetaan Super Mario Bros., Super Mario Bros: The Lost Levels, Super Mario Bros. 2 ja Super Mario Bros. 3 samalle levylle painettuna.

Paketti sisältää myös Super Marion historiasta kertovan kirjan sekä soundtrack-levyn, joka sisältää musiikkia aina ensimmäisestä Super Mario Bros -pelistä viime kesänä julkaistuun Super Mario Galaxy 2:een.

Super Mario Bros. All-Stars – 25th Anniversary Edition julkaistaan Wiille joulukuun 3. päivänä

Ylös Bottom