Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Iloiset tapahtumat yms.

Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Lauantaina häämatkalle Aruballe josta matka jatkuu kahdeksan päivän jälkeen New Yorkkiin... Woo!
Pitäisi sitä ennen saada remontti valmiiksi ja muuttaa uuteen kämppään... ei tuu kiirettä ei :) :)
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Lauantaina häämatkalle Aruballe josta matka jatkuu kahdeksan päivän jälkeen New Yorkkiin... Woo!
Pitäisi sitä ennen saada remontti valmiiksi ja muuttaa uuteen kämppään... ei tuu kiirettä ei :) :)

Tahdon huomauttaa, että olet edelleen naimisissa mun kanssa Fable 3:ssa, joten vaadin paikkani häämatkaseurueeseen. Tai sitten vaadin puolet sun koltakolikoistasi. Sika! Joo ja kivaa matkaa ja sellasta.
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Tahdon huomauttaa, että olet edelleen naimisissa mun kanssa Fable 3:ssa, joten vaadin paikkani häämatkaseurueeseen. Tai sitten vaadin puolet sun koltakolikoistasi. Sika! Joo ja kivaa matkaa ja sellasta.

Saanen muistuttaa, että me vietimme häämatkamme romanttisessa bowerstonen viemärissä, jossa ensi kerran sinulle antauduin. Ei pitäisi olla valittamista :) Kiitosta vain ja katsotaan saisitko vaikkapa tuliaiseksi aloe veraa sen nivean tilalle :)
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Hö, mulla vasta syysloma ens viikolla. Mutta ilahduksena on se että joudut palaamaan arkeen sille viikolle kun minä olen lomalla. Hah.

Niin ja sillon, kun Batman: Arkham City julkaistaan, on Hipsun syysloma jo lopuillaan, kun meillä se vasta sopivasti alkaa juuri tuona Batmanin julkaisupäivänä. Joten en valita. ^^ *party*
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Jesh, nyt on helmi fiilis. Kohta pääsee nauttimaan seitsemän kk työn hedelmästä tai sitten ei, heh.
Ensimmäinen peli on valmis ja ensi viikolla menee myyntiin. Peliin on haettu inspiraatiota vanhoista mahdeista kuten Super Metroidista ja SOTN:ista. =)
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Kirjani saapuu tänään painosta ja julkaisujuhlat on ylihuomenna. Pientä stressiä ilmassa, mutta fiilis on muuten aika loistava. :)
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Tähän nyt voisi mainita monia asioita; ensimmäisenä sen, että yli kuukauden kestänyt sairastelu taitaa vihdoinkin olla nurin. Toiseksi, olen löytänyt aivan uskomattoman naisen, ja vielä lähempää kuin uskoinkaan. Minulla on upea koira, joka on ehkä hiukan riesa, mutta rakastan sitä silti. Minulla on mahtava perhe. Ja uusi tietokone saapuu huomenna. Pääsen vihdoinkin kirjoittamaan koulujutut ensi viikolle valmiiksi. Pääsen kirjoittelemaan muutenkin! Pääsen myös opiskelemaankin takaisin nyt, kun voimat ovat palautuneet. Kyllä se elämä joskus hymyileekin. Ei se aina ilveile. PS. 7 viikko menossa ilman savukkeita. Lopetin kuin seinään 16 vuoden tupruttelun jälkeen. Olo on mahtava.
 
Tänään illalla viikoksi Italiaan lomalle :{D. Paluu sopivasti Battlefield 3:n julkaisuun. Toivottavasti Kusti on polkenut ajallaan ja peli odottaa postilaatikossa kun kotiudun.
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Uusi äxloota on tilattu ja toivottavasti kerkeää ennen viikonloppua kotiin. Olo kuin lapsella jouluna. :)
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Tuntuu, että nyt löytyi espanjalaisesta naisesta se oikea vihdoin ja viimein :) Nyt kun vielä löytäisi tuurilla edes kohtuullisen työpaikan omalta alalta sieltä, niin muuttaisin samantien... Lisäksi gradu kohta paketissa ja laitoinkin sitten tilaukseen itselleni palkkioksi seuraavat pelit:

Infamous 2
Batman: AC+bluray-leffat
Mass Effect 2
Motorstorm:Apocalypse
Skyrim
UC3
COD: MW3

Ei edes malttanut odottaa järkevästi joidenkin nimikkeiden alennuksia, vaan kaikki piti tilata kerralla. Pitihän se palkita itsensä kunnolla n. 100 sivun uurastuksesta!
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Viime viikolla tuli 18 mittariin, tänään sain ajokortin ja uuden PC:n, ja vielä huomenna BF3.
Että sellaista :)
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Battlefield 3 ja vapaapäivä iltavuoron ahdistuksesta. Kylmä olut ja lämmin sauna. Siinä kutakuinkin aamun/päivän/illan ohjelmat. I like!
 
Vastaus: Iloiset tapahtumat yms.

Emäntä illlalla duunibileissä. Pääsen siis pelaamaan pleikkarilla aika moneksi tunniksi, oluen ja broilerin voimalla :D
 
Sain vaimolta lahjaksi pari Riedelin lasia. Oluelle tarkoitettuja tietenkin. Täytyy varmaan järkätä viikonloppuna testailu teemalla"onko olut parempaa kunnon lasista, ja muuttuuko Keravan keskiketterä juotavaksi jos sitä ei juo tuopista/pullosta/tölkistä".
 
Ylös Bottom