Murdoc
Well-Known Member
Joo oonki kuullu niistä kovasti hyvää vaikkei ikinä itellä tullu pelattua.PC-puolella ne Last Crusade ja Fate of Atlantis oli aika huippupelejä!
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Joo oonki kuullu niistä kovasti hyvää vaikkei ikinä itellä tullu pelattua.PC-puolella ne Last Crusade ja Fate of Atlantis oli aika huippupelejä!
Amigalla myös. Ja mitä noihin ikä-asioihin tulee, niin sanotaan nyt niin että 80-luvulla syntyneet on nuorisoa.PC-puolella ne Last Crusade ja Fate of Atlantis oli aika huippupelejä!
Itse vetelin nuo Amigalla. Fate of Atlantis taisi olla 12 diskettiä, ELI sai usein vaihtaa levyä, vaikka oli 2 lisälevaria kiinni Amigassa. Last Crusade taisi olla ainoastaan 4 levyllä, jos ei muisti täysin pätki. Loistavia pelejä lumpikin.PC-puolella ne Last Crusade ja Fate of Atlantis oli aika huippupelejä!
Emperors Tomb muuten löytyy Gamepassista. Tai ainakin viimeksi kuuluu, kun sitä syksyllä pelailin.Loistavia pelejä tosiaan..mul oli muute PS2:sella joku Emperors Tomb..sekin Indy..
Ei kai koko Halo-sarja kuitenkaan? Siinä kun löytyvät Halo 5 ja Halo Infinite muutamien vuosien takaa. Ja ymmärsin, että sinulla on ollut pidempikin tauko noita vastaavien pelien pelaamisesta.Viimesimmät räiskintä/seikkailupelit mitä oon pelannu viimeksi:Uncharted oliko se 3,Diablo 3 (en tiedä kuuluuko tähän),HalfLife 2 ja Halo-sarja..
Ei kai koko Halo-sarja kuitenkaan? Siinä kun löytyvät Halo 5 ja Halo Infinite muutamien vuosien takaa. Ja ymmärsin, että sinulla on ollut pidempikin tauko noita vastaavien pelien pelaamisesta.
Hieman ehkä jäi vaivaamaan pelin "hiomattomuus" ja usein indy pomppi oudosti maaston epätasaisuuksista, painautui seinien sisään nähden hetkellisesti pintojen toisille puolille, hypähti varsinkin eräässä pomotappelussa jok'ikinen kerta useamman metrin eri paikkaan silmistä kuvatun "cut-scenen" loputtua yms.
Näin se menee kovin usein bugien suhteen muissakin peleissä. Vaikka miten olisi yleisesti törmätty bugeihin, niin kaikki eivät niihin siltikään törmää. Ensinnäkin meillä on kovin erilaisia herkkyyksiä havaita bugeja ja reagoida niihin. Itse en esim. herkästi bugeista häiriinny. Toki pelin täysin rikkovat bugit, kuten vaikkapa tallennuksen korruptoituminen, ovat bugeja, jotka saavat minutkin laittamaan pelin tauolle. Sellainen bugi tässäkin oli aiemmin, mikä saikin minut laittamaan pelin tauolle.Tästä olen muualtakin lukenut mainintoja, mutta omalle kohdalle ei ole sattunut yhtään bugia ja yksi yllätyksistä oli nimenomaan se, että jo näin varsin alkuvaiheessa tuote tuntui olevan kohtuullisen hiottu kaikinpuolin. Ilmeisen onnekas ollut sitten tämän kanssa.
Kyllä, bugitonta peliä tuskin onkaan ja pelitavalla on varmasti merkitystä. Itse esim pelaan yleensä aika ”nätisti” ja kehittäjän haluamalla tavalla niin luulen, että minulle tulee ehkä keskivertoa vähemmän bugeja vastaan peleissä. Siitäkin huolimatta tässä minulla bugitti esim yksi note kolmannella varsinaisella alueella ja saavutkset jäivät sen takia saamatta. Samoin joku Vyberpunk oli alkuun aivan kauhea, kun eri tasoisia bugeja tuli vastaan jatkuvalla syötöllä vaikka kuinka nätisti pelaili. Eli kyllähän näissä aina bugeja on mutta joissakin ihan selvästi enemmän, kun toisissa. Toivottavasti korjailisivat noita räikeimpiä piakkoin.Näin se menee kovin usein bugien suhteen muissakin peleissä. Vaikka miten olisi yleisesti törmätty bugeihin, niin kaikki eivät niihin siltikään törmää. Ensinnäkin meillä on kovin erilaisia herkkyyksiä havaita bugeja ja reagoida niihin. Itse en esim. herkästi bugeista häiriinny. Toki pelin täysin rikkovat bugit, kuten vaikkapa tallennuksen korruptoituminen, ovat bugeja, jotka saavat minutkin laittamaan pelin tauolle. Sellainen bugi tässäkin oli aiemmin, mikä saikin minut laittamaan pelin tauolle.
Väitän myös pelitavalla olevan paljon merkitystä siihen kuinka paljon bugeihin törmää. Mitä enemmän yrität outoja ja erikoisia juttuja pelissä, sitä suurempi riski on törmätä bugeihin. Sama pätee myös siihen, jos jättää eri pelisessioiden välillä tekemättä ns. hard bootin, eli koneen kokonaan uudelleen käynnistämisen, tai vähintään valmiustilan kautta uudelleenkäynnistämisen. Silloin tulee väistämättä helpommin bugitilanteita eteen. Tämän olen konkreettisesti testannut kymmenien vuosien pelaamisen aikana moneen otteeseen.
Suhteellisen mukavaan hintaan Eneba:sta tuli hommattua boksille tämä loistava peli. En jaksanut vaan odottaa levyversion tarjouksia. Hommataan sitten myöhemmin. Tuohon hintaan tulee toki maksutavasta riippuen noin reilu 4 euron "palvelumaksu", mutta siltikin hinnaksi jää vain n. 58€.
Buy Indiana Jones and the Great Circle Xbox key! Cheap price
Cheap Indiana Jones and the Great Circle Xbox key. Visit Eneba and buy a digital Indiana Jones and the Great Circle game at the best price.www.eneba.com
Spring 2025 vain ilmoitettuOnkos tietoa millon tää tulee ps5?
Haluaako myydä maksimimäärän pelejä vai haluaako omalle alustalle enemmän pelaajia käyttämään rahaa alustan omaan kauppapaikkaan. Siinäpä se dilemma.Tämä ilmeisesti tehnyt jo voittoa Xbox/PC julkaisulla, että Microsoft alkanut miettimään PS5 julkaisuja uudelleen.Laatu maksaa itsensä takaisin.. Tämä toki tulee lupausten mukaan.
Näin juuri varmasti on. Kun julkaistaan muille konsoleille, niin joko ovat jo kovin vanhoja yksinoikeuspelejä, tai sitten uudetkin tuodaan selkeästi myöhemmin muille kuin Microsoftin omille alustoille. Samaan tapaan kuin Sonyn yksinoikeuspelejä on tuotu PC:lle sitten selkeästi myöhemmin.Haluaako myydä maksimimäärän pelejä vai haluaako omalle alustalle enemmän pelaajia käyttämään rahaa alustan omaan kauppapaikkaan. Siinäpä se dilemma.
Siistiä jos mahdollisimman moni pääsisi mahdollisimman monen pelin kimppuun, mutta samanaikaisesti toivon, että Xbox pysyy niin kannattavana alustana, että jatkossakin saadaan ihan perinteinen konsoli Microsoftilta. Eiköhän nämä pelien monialustajulkaisut mene Microsoftin osalta ihan tapauskohtaisesti. Välillä on Xbox konsoliyksinoikeuksia ja välillä tulee kaikille laitteille.
Onkos tälle jutulle jotakin lähdettä? Kiinnostaa meinaan aina lueskella noitaTämä ilmeisesti tehnyt jo voittoa Xbox/PC julkaisulla, että Microsoft alkanut miettimään PS5 julkaisuja uudelleen.Laatu maksaa itsensä takaisin.. Tämä toki tulee lupausten mukaan.