Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Indiana Jones and the Great Circle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja R2zapiN
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    pc xsx
Ihan mielenkiinnosta kysyn: pitääkö game passia pitää päällä jos maksaa premium Upin? Taidan tietää vastauksen toki :D On kyllä oleva keino saada lisää rahaa.

No tiedäthän sinä sen vastauksen :D Ite meinasin jo aiemmin ottaa Steamiin tuon Deluxe version, kun tuleva lisärikin on siinä mukana, mutta kun vkl meneekin töissä ja ns. oikea elämäkin kutsuu sosiaalistumaan viikonlopun aikana, niin säästän tässä kohtaa pari kymppiä ja menen perusversiolla. Maanantaina alkaa sopivasti muutaman päivän vapaat niin tietääpä mitä aikansa kuluksi tekee.

Jaa katos toi näyttiksen mukana tullut koodi olikin just tähän rahastusversioon, eli heitettiin tää nyt itsekin lataukseen :cool: Kauheeta kun nyt tulee jotenki taas paljon kiinnostavia pelejä samalla oven avauksella. Stalkkeri tuli just, tänään julkaistiin Marvel Rivals ja tätäkin pääsee pelaamaan jo :D Sitten pitäisi löytää vielä aikaa näille kaikille...

On kyllä ovela keino saada lisää rahaa.

Olisi kyllä melko halpaa, jos 35 eurolla saisi vuonna 2024 suoraan julkaisussa AAA-pelin - ja vielä Premium-version.

Ja tämähän tosiaan on vain yksi vaihtoehto lisää kuluttajalle, joka on Game Passin tilaaja, mutta haluaa nuo Premium-lisät ja tämä "early access" tulee siinä vain kaupan päälle.

Ja tosiaan, aina voi myöhemmin ostaa myös sen itse pelinkin, jos näin haluaa tehdä, eikä halua maksaa Game Passista.

Ehdottomasti kannatta. Edelleen loistavia elokuvia varsinkin kolme ensimmäistä.
Itse en Tunkion Tomppeleista (Suomen MAD:in nimiväännös aikoinaan Tuomion Temppelistä :D) oikein välittänyt. Mutta ykkönen ja kolmonen olivat minunkin makuuni aivan erinomaisia toiminta-/seikkailuelokuvia. Kristallikallo oli ihan ok, mutta ei läheskään yhtä hyvä kuin 1 ja 3. Uusinta en ole katsonut vielä, mutta sille en kovin kovin suuria odotuksia ole asettanut.

Rahalla pääsee :D

Näinhän se on.
Itse en Tunkion Tomppeleista (Suomen MAD:in nimiväännös aikoinaan Tuomion Temppelistä :D) oikein välittänyt. Mutta ykkönen ja kolmonen olivat minunkin makuuni aivan erinomaisia toiminta-/seikkailuelokuvia. Kristallikallo oli ihan ok, mutta ei läheskään yhtä hyvä kuin 1 ja 3. Uusinta en ole katsonut vielä, mutta sille en kovin kovin suuria odotuksia ole asettanut.

Joo no täytyy kyllä sanoa että omastakin mielestä tuo kakkonen on trilogian heikoin osa. Ykkönen on aivan mahtava ja kolmonenkin todella hyvä.
Sitten Kristallikallo semmoinen ok-

Tämä uusin oli vähän niin ja näin. Eihän se mikään hyvä Indiana Jones ollut, mutta toisaalta meni kerran katsottuna. Ei varmasti tule katsottua enää uudestaan.

Olisi kyllä melko halpaa, jos 35 eurolla saisi vuonna 2024 suoraan julkaisussa AAA-pelin - ja vielä Premium-version.
Ottaen huomioon, kun ekaksi maksaa vähintään gamepassista 17e ja sitten tuo 35e niin aika lähelle täyttä hintaa tulee. Lisää hintaa tulee jos ei ehdi kuukaudessa pelata tuota, vaikka aika lyhyt peli taitaa olla kyseessä.

Muttajoo, jos ottaa vain tämän pelin takia game passin, ja ehtii pelaamaan tämän kuukauden sisään, niin aika halpa peli tulee :)

Ottaen huomioon, kun ekaksi maksaa vähintään gamepassista 17e ja sitten tuo 35e niin aika lähelle täyttä hintaa tulee. Lisää hintaa tulee jos ei ehdi kuukaudessa pelata tuota, vaikka aika lyhyt peli taitaa olla kyseessä.

Muttajoo, jos ottaa vain tämän pelin takia game passin, ja ehtii pelaamaan tämän kuukauden sisään, niin aika halpa peli tulee :)
No gamepass ei ainakaan minulla ole vain yhden pelin takia joten tuota kk hintaa ei voi kyllä mitenkään laskea tuon yhden pelin hinnaksi. Siellä on tällä hetkellä esim uusin Codi ja Stalker 2 peluussa tämän Indyn lisäksi.

No gamepass ei ainakaan minulla ole vain yhden pelin takia joten tuota kk hintaa ei voi kyllä mitenkään laskea tuon yhden pelin hinnaksi. Siellä on tällä hetkellä esim uusin Codi ja Stalker 2 peluussa tämän Indyn lisäksi.
Juu, mutta jotkut saattaa ottaa tämän takia kuukaudeksi game passin. Itsekkin otin Stalkkerin takia, jonka sitten kuitenkin lopulta ostin.

Ottaen huomioon, kun ekaksi maksaa vähintään gamepassista 17e ja sitten tuo 35e niin aika lähelle täyttä hintaa tulee.

Game Pass Ultimaten kuukausihintaan kuuluu satoja pelejä konsolilla, PCllä ja pilvessä, nettipelaaminen konsolilla sekä EA Play, joten en nyt ihan allekirjoita tätä laskukaavaa :)

Mutta niin, en kyllä itsekään pistäisi vastaan, jos tämän kaiken lisäksi saisi vielä omaksi 35€:lla parhaiden AAA-julkaisujen Premium-versiot. Ymmärrän kyllä miksi näin ei ole ja toisaalta olen itsekin ostanut Starfieldin Premium-paketin ja esimerkiksi Forza Horizon 5:n lisäosat, vaikka itse pääpeliä en omista.

Indynkin kohdalla tämä paketti on vaan innokkaimmille pientä ekstraa, eikä se meiltä muilta pois ole, ellei nyt muutaman päivän FOMOa lasketa.

Sieltä tuli ainakin arvostelujen perusteella loistava peli. Itselle tarjoaa Game Passia PC:lle 14 päiväksi 1e joten tuolla mennään aluksi ja jos ei aika riitä niin pitää ottaa 1kk lisää, halvaksi tulee joka tapauksessa.

Onko tähän olemassa PC.llä preload mahdollisuutta ja tuleeko maanantaina jakoon ihan normi PC Gamepassiin vai vaatiiko Ultimaten kun nyt olisi tarjolla normi PC Gamepass eurolla 14 vrk kun en ole aikaisemmin tilausta koskaan ottanut? Ajattelin tän ja Black Ops 6 kampanjan pelata tuon 14 vrk aikana

Game Pass Ultimaten kuukausihintaan kuuluu satoja pelejä konsolilla, PCllä ja pilvessä, nettipelaaminen konsolilla sekä EA Play, joten en nyt ihan allekirjoita tätä laskukaavaa :)

Mutta niin, en kyllä itsekään pistäisi vastaan, jos tämän kaiken lisäksi saisi vielä omaksi 35€:lla parhaiden AAA-julkaisujen Premium-versiot. Ymmärrän kyllä miksi näin ei ole ja toisaalta olen itsekin ostanut Starfieldin Premium-paketin ja esimerkiksi Forza Horizon 5:n lisäosat, vaikka itse pääpeliä en omista.

Indynkin kohdalla tämä paketti on vaan innokkaimmille pientä ekstraa, eikä se meiltä muilta pois ole, ellei nyt muutaman päivän FOMOa lasketa.
No, pointti olikin juurikin laskea sillä oletuksella, että jos joku vain haluaa pelata indyn ja hätäilee nyt että pääsee viikonloppuna pelaamaan. Mutta kuten yllä mainittua, ne ihmiset taitaa olla harvassa. Melkein olisi järkevävämpi ostaa omaksi vain suoraan.

Eli kyllä olen samaa mieltä että Game Pass on hintansa väärti. Olettaen että ehtii pelata paljon monia eri pelejä :)

Onko tähän olemassa PC.llä preload mahdollisuutta ja tuleeko maanantaina jakoon ihan normi PC Gamepassiin vai vaatiiko Ultimaten kun nyt olisi tarjolla normi PC Gamepass eurolla 14 vrk kun en ole aikaisemmin tilausta koskaan ottanut? Ajattelin tän ja Black Ops 6 kampanjan pelata tuon 14 vrk aikana

Joo esiladattuna on gamepassista itsellä PC:llä ja vaatii ultimaten.

Joo pelkästään PC.llä eli kiitos korjauksesta kun en niin Xboxin systeemeihin ole perehtynyt. Eli aukeaa maanantaina PC.llä ihan perus PC Gamepass tilaajille ilman Ultimatea?

Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom