Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ei siis ole suunnitelmissa multiplayeria päivityksenä, saati sitten ladattavaa lisäsisältöä luvassa inFamousiin.Bruce Oberg, co-founder of Sucker Punch, has confirmed that there are no plans on having DLC or multiplayer for their upcoming open-world action title, inFamous.
Kaikki ko. pelin aiheinen keskustelu tänne vain.Voiko tähän ketjuun kertoilla uutisia itse peliä koskien, vai palataanko vanhaan ketjuun?
9lives-pelisivusto tenttaili Bruce Obergiä (SP-lafkan co-founder) DLC-materiaalista ja multiplayerin mahdollisuudesta.
Ei siis ole suunnitelmissa multiplayeria päivityksenä, saati sitten ladattavaa lisäsisältöä luvassa inFamousiin.
Herran mukaan Sucker Punchilaiset lomailevat tovin ja siirtyvät sitten uuden projektin pariin.
Ei oikein taloudellisesti ajatellen kovinkaan touttoisa idea tuollainen.
Tuli tuolla aikasemmin vähän "haukuttua" peliä siitä että tehtävät on niin samankaltaista toistoa (sivutehtävät). Pelasin ekan saaren läpi kokonaan ennenkuin siirryin tokalle saarelle ja tokalla saarella sitten päätin alkaa pelaamaan peliä niin etten hinkkaa jokaista sivutehtävää läpi ja peli on nyt maistunut huomattavasti enempi eikä tuntunut enää niin toistolle.
Voi tietysti olla että SuckerPunchin seuraava peli olisi PS3n Sly Cooper, jolloin Sony varmasti haluaisi mielummin Slyn mahdollisimman nopeasti ulos, kuin inFAMOUS lisäsisältöä joka myöhästyttäisi Slyta.Just mietinkin tätä DLC-puolta tästä pelistä. Olen nyt vuoden aikana ilokseni huomannut miten loistava (kaikella on tietysti huonotkin puolensa) asia ladattava lisäsisältö on. On jotenkin käsittämätöntä, jos tähän peliin ei muka tulisi mitään lisäsisältöä, sillä kyseessä on yksinoikeuspeli ja ilmeisesti Sony julkaisee tästä myös konsolibundlen.
Parin illan pelailulla en ole saanut tehtävää keskeytymään liiallisella haahuilulla. Toisaalta tehtävänantopaikat sijoittuvat sen verran lähelle varsinaista tapahtumaa, että ei siinä edes ole tarvetta lähteä kauaksi seikkailemaan. Kesken tehtävien voi totta kai liikkua ihan vapaasti.Mites, en ole paneutunut kokoversioon sen pahemmin, mutta tuleeko itse kokoversiossa tämä "Abandoning Mission" - juttu kuten demossa jos menee liian kauas, vai onko peli todellakin oman mielen mukaan tutkittavissa.
Tuo hieman itseäni häiritsee, koska monesti vihut tulee vahingossakin grillattua hengiltä, ja sen vuoksi ei saakaan hyvää karmaa. Yhden hyvistelytehtävän jälkeen lopputulos jopa painui pahan karman puolelle, vaikka en mielestäni tehnyt yhtään mitään pahaa.Loukkaantunut kannattaa mielummin raudoittaa kuin vapauttaa palveluksesta napakalla niskalaulauksella, näin siis jos haluaa pitää sankarin maineensa.
Kun pelin pelaa läpi, niin sitten voi miettiä voiko siihen yleensäkään tehdä ladattavaa materiaalia. Vai olisiko se väkisin vääntämistä ja ns rahastusta. Ja mitään Co-Oppiakaan tuohon ei pysty järkevästi ymppäämään.
Oletko varma, että pelin juonikuviot sallivat Colelle jatkoa DLC:n muodossa?
Toisaalta olen imenyt välillä "energiaa" haavoittuneilta pahiksilta (tunnustan: trophyn perässä)
Tämähän kallistaa vaakaa nyt sinulla väärään suuntaan ja taitaa kerralla mennä enemmän kuin jos parantaa. Ja tuota ei kannata tehdä kun hyvistä pelaa, mikäli aikoo pahiksella vielä pelata. Tuolloinhan saan tuon trophyn sitten hommattua. Ja max karmakin pitäisi hyviksellä saavuttaa, niin mitä turhaan sitä pienentää jos ei ole aivan pakko energiaa ottaa.