Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mitäs tuossa kohdassa pitäisi tehdäKun ne vihut ajelee niillä neljällä teräs bussilla, olen yrittänyt tykittää varmaan joka kulmasta mutta Cole toteaa aina että parempi mennö lähemmäs, vaikka olisin bussin katolla.
Siellä on paljon sellaisia "neutraaleja" sivutehtäviä. Varsinaisiksi hyvistehtäviksi lasketaan vain ne, joissa eliminoituu kokonaan mahdollisuus johonkin pahistehtävään ja päinvastoin.Mutta silti, kun menen päävalikossa kohtaan "Powers" ja etsn tuon "Overload Burst"-kyvyn, se näyttää, että olen tehnyt vain 2 hyvän puolen sivutehtävää...
Ahaa... No nyt selkeni!Siellä on paljon sellaisia "neutraaleja" sivutehtäviä. Varsinaisiksi hyvistehtäviksi lasketaan vain ne, joissa eliminoituu kokonaan mahdollisuus johonkin pahistehtävään ja päinvastoin.
Jos en väärin muista, oikeasti hyvistehtävissä oli hieman vihertävä ikoni (ja pahiksissa punertava). Ne "neutraalit" tehtävät taisivat olla ihan vaan valkoisia. Joka tapauksessa oikean hyvis/pahistehtävä jälkeen tulee sellainen ilmoitus, että mahdollisuus yhteen pahis/hyvistehtävään sulkeutui pois.Näkeekö kartasta jotenkin, mitkä ovat "neutraaleja", mitkä "hyviä" ja mitkä "pahoja" sivutehtäviä?
No niinpä näyttää olevankinJos en väärin muista, oikeasti hyvistehtävissä oli hieman vihertävä ikoni (ja pahiksissa punertava). Ne "neutraalit" tehtävät taisivat olla ihan vaan valkoisia. Joka tapauksessa oikean hyvis/pahistehtävä jälkeen tulee sellainen ilmoitus, että mahdollisuus yhteen pahis/hyvistehtävään sulkeutui pois.
Tulee aika pian takaisin, eli ei huolta.1. Tapoin vahingossa yhden sivutehtävän antajan Neonissa (1. mesta), spawnaako hän takaisin vai jääkö mulla 97% toi zonen controlli
Tulee aika pian takaisin, eli ei huolta.
Kokeillut lataa pelin, jos vaikka silloin se resettaisi tapposi?Ei näkynyt 30 min jälkeen, annoin periksi.
Ei näkynyt 30 min jälkeen, annoin periksi.
Seisoitko siinä paikkaa missä tapoit tehtävänantajan? Demoa kun pelasin niin tuli itsekin tapettua tehtävänantaja. Sen jälkeen lähdin juoksentelemaan vähän kauemmas, niin tehtävänantaja ilmestyi takaisin.
Mie listin kans melko alkuvaiheilla yhden, ja kyllä se oli jossain välissä tullut takaisin. En kyllä pistänyt merkille, että milloin se varsinaisesti tapahtui. Mutta pelaile peliä normaalisti eteenpäin, ehkä se sieltä tulee. Tai sitten pahimmillaan peli bugaa, ja jää yksi helppo hopeapytty saamatta. :ITapoin tuon pelin alkuvaiheilla, lähdin tsippailemaan muualle ja lopulta pääsin toiselle saarelle eikä vieläkään ollut respawnannut.
Pari kysymystä:
1. Tapoin vahingossa yhden sivutehtävän antajan Neonissa (1. mesta), spawnaako hän takaisin vai jääkö mulla 97% toi zonen controlli
2. Säilyykö upgradet, batteryt yms. toiseen pelikertaan, vai joutuuko keräämään kaikki yhdellä? Eli siis, kun olet läpäissyt pelin, alkaako kaikki nollasta.