Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

inFamous - keskustelu pelistä

Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Tarkotat sitä bussi-tehtävää? Se on jännä juttu muuten, tuo kyseinen tehtävä on pelin vaikeimpia tehtäviä mutta silti se on mielestäni melkein hauskin tehtävä. inFamousissa hardin ja mediumin ero ei ole mielestäni kauhean suuri. Kyllä ne viholliset muutaman iskun enemmän kestää ja kuolo korjaa nopeammin mutta silti olisin halunnut peliin very hard vaikeusasteen. Olisi ollut mukava testata kunnolla taitojaan, kun tuo neljäs pelikerta meni hardilla kevyesti, ilman vaikeuksia läpi.

Joo, juuri tuo bussitehtävä. Sitä sai Mediumilla hakata useammankin kerran, mutta esim. nyt Hardilla se "siltainsinöörien" suojelu meni laakista läpi, vaikka ekalla pelikerralla oli olevinaan niin pirun vaikea. On alkanut jo iskostua selkärankaan peluu Hardilla ja pahiskyvyillä, vaikka se onkin aika run and gun -meininkiä ollut. Välillä tuntuu että vaikka miten teet väistöloikkia vihut osuvat koko ajan, kun taas välillä heidän osumatarkkuutensa on stormtrooperin luokkaa.

Välillä ovat Hardilla menneet taistelut niin hektisiksi, että ruudulla on ropissut jatkuvalla syötöllä tietoa suoritetuista stunteista. Ei taida enää puuttua kuin pari.

The_Akzu sanoi:
Eilen sain nuo dead dropit kerättyä. Oli hiukan työtä löytää warrenista pohjoisin dead drop koska se oli merkitty väärin walkthroug karttaan.

Kyllähän nuo dead dropit löysi helposti ihan Colen omalla "tutkallakin", ei siinä paljoa walkthrough-oppaita tarvita. Blast shardien kanssa voi asia olla eri, itse en henk.koht. jaksa jatkuvasti rämpyttää L3:sta ja katsoa näkyykö minikartalla sinistä palluraa. Niitä on kerätty sitä mukaa kun on vastaan tullut, mutta luultavasti jossain vaiheessa yritän itsekin metsästää kaikki. Gotta catch 'em all, I suppose :D
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Kyllähän nuo dead dropit löysi helposti ihan Colen omalla "tutkallakin", ei siinä paljoa walkthrough-oppaita tarvita. Blast shardien kanssa voi asia olla eri, itse en henk.koht. jaksa jatkuvasti rämpyttää L3:sta ja katsoa näkyykö minikartalla sinistä palluraa. Niitä on kerätty sitä mukaa kun on vastaan tullut, mutta luultavasti jossain vaiheessa yritän itsekin metsästää kaikki. Gotta catch 'em all, I suppose :D

No joo olisihan nuo löytänyt tuollakin tapaa mutta kun tulosteeseen oli merkitty nekin niin päätin katsoa tulostuspaperilta.
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Jos nuo shardit ovat läheskään yhtä vaikeita, kuin Assassins Creed kahden sulat, niin todellakin kannattaa joko merkitä ne karttaan aina, kun yhden keräät tai ihan suosiolla jättää pelin loppuun ja sitten järjestelmällisesti kerätä ne kartan avulla.
Itsellä meni 5 tuntia 50 viimeisen sulan etsimisessä, kun ensin aloin käyttää huonoa karttaa ja missasin 10 sulkaa ja sitten uudestaan paremmalla kartalla, jossa oli sulan paikasta otettu selvä kuva. Toisin sanoen, odotan kauhulla sitä hetkeä, kun noita shardeja alan kerätä, kunhan saan pelin ja läpäisen sen ainakin kertaalleen.
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Jos nuo shardit ovat läheskään yhtä vaikeita, kuin Assassins Creed kahden sulat, niin todellakin kannattaa joko merkitä ne karttaan aina, kun yhden keräät tai ihan suosiolla jättää pelin loppuun ja sitten järjestelmällisesti kerätä ne kartan avulla.
Kaikkia shardeja ei todellakaan kannata jättää loppuun vaan kannattaa kerätä pelin edetessä. Viimeisimmissä tehtävissä voi tulla pieni paniikki, kun sähkö loppuu kesken ja jos virtalähdettä ole likellä voi kuolo korjata nopeasti. Shardeja kannattaa kerätä sen verran, että saa muutamia noita battery coreja, koska mitä enemmän niitä on sitä enemmän löytyy sähköä tiukoissa tilanteissa eikä täydy aina latailla.
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Toisin sanoen, odotan kauhulla sitä hetkeä, kun noita shardeja alan kerätä, kunhan saan pelin ja läpäisen sen ainakin kertaalleen.

Julkaisun jälkeen on tullut jo kolme kertaa pelattua peli läpi ja ei vieläkään ole Rockhound tittelistä tietoa. :D

Ensimmäisellä kertaa yritin ilman karttaa, toisella kertaa en edes yrittänyt kerätä ja kolmannella kertaa, joka tapahtui pari päivää sitten, syynäsin paikat oikein kartan kanssa mutta silti tulos oli 349/350. Tunnelma oli kyllä katossa kun yhtä shardia ei vaan löytynyt. No, nyt on menossa neljäs kerta ja käytössä on edelleen sama kartta. Yllättäen uusin kartoitus on sujunut toistaiseksi varsin kivuttomasti jo hyvän aikaa. Sehän ei nyt olekaan enää mikään ihme, sillä tunnen Empire Cityn varmaan jo paremmin kuin Sucker Punch:in väki.

Ei se oikeasti voi olla noin vaikeaa eikä olekaan. Minä olen vain varoittava esimerkki.

Nuo kaksi ensimmäistä yritystä tosiaan tapahtui silloin pian pelin julkaisun jälkeen, joten on tässä viime viikkoina ollut onneksi aikaa tuhlata elämäänsä moneen muuhunkin turhaan projektiin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Osaattekos sanoo että jos yhellä pleikalla on jenkkiversio ja toisella eu versio niin toimiiko tallennukset päikseen?
 
Osaattekos sanoo että jos yhellä pleikalla on jenkkiversio ja toisella eu versio niin toimiiko tallennukset päikseen?
Ei toimi. PS3-pelien tallennukset ja ladattava lisäsisältö on naimisissa pelin tuotekoodin kanssa. Jenkkiversiolla on luonnollisestikin eri tuotekoodi, joten savea ei voi euroversiolla käyttää.
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Nyt menossa paha karma Hardilla, ja odotan kauhulla sitä bussinsuojelutehtävää jota sain Mediumilla tahkoa monen monta kertaa.

Tehtävä on loppujen lopuksi aika helppo jos on niin haluaa. Bussi pysähtyy aina kun hyppäät siitä päältä pois, joten aina kun joku vihollinen tulee näkyviin, voit hypätä bussin päätä pois ja viimeistellä jaloissa pyörivät kaverit. Näin bussi ei vahingoitu lähes yhtään.
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Vinkkinä vaan: kakkoskaupungissa/kaupunginosassa kannattaa tehdä sivutehtäviä ja upgradettaa niitä voimia. Koska kaupungissa liikkuessa saattaa tulla turpaan niiltä.
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Ei toimi. PS3-pelien tallennukset ja ladattava lisäsisältö on naimisissa pelin tuotekoodin kanssa. Jenkkiversiolla on luonnollisestikin eri tuotekoodi, joten savea ei voi euroversiolla käyttää.
Todellakin, mulla nimittäin on vanhat savet kaupasta ostetusta Blu-Ray Infamousista (en muista oliko paikallinen vai UK-versio) eikä ne todellakaan toimi tuon EU-storesta ladattavan kanssa.

Noh, onneksi en ollut paljon alkua pidemmälle pelannut tuota ennen kuin kaverille palautin, mutta tiedoksi niille joilla peli joskus on ollut ja ajattelivat "kokeilla vielä kerran kun ilmaiseksi saa".
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Pelailen pahalla karmalla läpi ja olen nyt outlawi, palkki näyttää että se on täynnä outlawin kohdalta, mutta en muutu infamouskseksi, mitä mun pitäs tehä, vai olenko missannut jotain?
btw: eka kaupunki 100% secure juuri hetki sitten :D
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Pelailen pahalla karmalla läpi ja olen nyt outlawi, palkki näyttää että se on täynnä outlawin kohdalta, mutta en muutu infamouskseksi, mitä mun pitäs tehä, vai olenko missannut jotain?

Pelaa juonta eteenpäin, kyllä se karma siitä punaisemmaksi menee.
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Joo, mua rupes ärsyttään tossa tehtävässä
Kun piti pelastaa Zeke sieltä satamasta lootien keskeltä. Niin drainasin vaan jonkun vastustajan niin hupsis, sieltä tuli infamousi. Menin kaupungille tahkoamaan siviilejä niin tuli samantien truly infamousi.
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Itse vedin tuossa hyviksenä hardilla läpi ennen kuin pääsin infamous2 kimppuun ja tein vain 5 sivutehtävää, joten ei niitä voimia tarvitse vetää tappiin.
Vaikeimpia tehtäviä itselle oli ne kaikki suojelu tehtävät ja loppuvastusta sai paukutella melkoisen pitkään, mutta kun tietää miten mihinkin hyökkäykseen pitää reagoida niin siinäkään ei ole ongelmaa.
Hieno peli ja suosittelen sitä jatko-osaa
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Ei taida foorumilla olla varsinaista peliapulankaa tälle pelille niin kysynpä täällä:

Miten tuon Melee finisher-stuntin saa tehtyä? Olen tapellut neliötä rämpyttäen varmaan viidenkymmenen pahiksen kanssa eikä vaan meinaa onnistua.
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Ei taida foorumilla olla varsinaista peliapulankaa tälle pelille niin kysynpä täällä:

Miten tuon Melee finisher-stuntin saa tehtyä? Olen tapellut neliötä rämpyttäen varmaan viidenkymmenen pahiksen kanssa eikä vaan meinaa onnistua.

Itselle tulee aina kun hakkaan jonkun meleellä. :confused: Harvoin teen sen, mutta olen kyseisen stuntin suorittanut silti n. 10 kertaa.
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Miten tuon Melee finisher-stuntin saa tehtyä? Olen tapellut neliötä rämpyttäen varmaan viidenkymmenen pahiksen kanssa eikä vaan meinaa onnistua.

Et saa ampua niitä vaan pelkkää neliön hakkausta, etkä saa käyttää sitä kykyä joka parantaa meleetä ja tappaa yhestä.
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Et saa ampua niitä vaan pelkkää neliön hakkausta, etkä saa käyttää sitä kykyä joka parantaa meleetä ja tappaa yhestä.

No tuossahan se vika voi ollakin. Mulla on ne meleen parannukset tapissa. Milläs ne saa tilapäisesti pois käytöstä?
 
Ylös Bottom