Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

inFamous - keskustelu pelistä

Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Mitäs tuossa kohdassa pitäisi tehdä
Kun ne vihut ajelee niillä neljällä teräs bussilla, olen yrittänyt tykittää varmaan joka kulmasta mutta Cole toteaa aina että parempi mennö lähemmäs, vaikka olisin bussin katolla.
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Bussi-keissistä:

Hyppäät katolle ja ammut sieltä peräpäästä pilkottavan moottorin säleiksi.
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Tämä siis spoilaa toisen saaren tehtävää. Jos tappo-bussit eivät soita mitään kelloa, älä avaa spoileria.
Mitäs tuossa kohdassa pitäisi tehdä
Kun ne vihut ajelee niillä neljällä teräs bussilla, olen yrittänyt tykittää varmaan joka kulmasta mutta Cole toteaa aina että parempi mennö lähemmäs, vaikka olisin bussin katolla.

Hyppää bussin katolle ja katsele peräpäähän. Siellä näkyy sellainen ladattava valopaneeli. Räimi valot vihreiksi, niin bussi posahtaa.
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Aloin tekemään noita sivutehtäviä, ettei reaperit tulisi joka kadunkulmassa vastaan. Haluan myös saada tuon "Overload Burst"-kyvyn, jonka ansaitakseen tarvii läpäistä vähintään viisi hyvän puolen sivutehtävää.

Mielestäni kaikki sivutehtävät, jotka olen tehnyt, näyttivät ainakin kartalta juuri näiltä hyvän puolen sivutehtäviltä. Tein niitä ainakin 10.

Mutta silti, kun menen päävalikossa kohtaan "Powers" ja etsn tuon "Overload Burst"-kyvyn, se näyttää, että olen tehnyt vain 2 hyvän puolen sivutehtävää...

WTF! :eek:
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Mutta silti, kun menen päävalikossa kohtaan "Powers" ja etsn tuon "Overload Burst"-kyvyn, se näyttää, että olen tehnyt vain 2 hyvän puolen sivutehtävää...
Siellä on paljon sellaisia "neutraaleja" sivutehtäviä. Varsinaisiksi hyvistehtäviksi lasketaan vain ne, joissa eliminoituu kokonaan mahdollisuus johonkin pahistehtävään ja päinvastoin.
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Siellä on paljon sellaisia "neutraaleja" sivutehtäviä. Varsinaisiksi hyvistehtäviksi lasketaan vain ne, joissa eliminoituu kokonaan mahdollisuus johonkin pahistehtävään ja päinvastoin.
Ahaa... No nyt selkeni! :D

Näkeekö kartasta jotenkin, mitkä ovat "neutraaleja", mitkä "hyviä" ja mitkä "pahoja" sivutehtäviä?
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Näkeekö kartasta jotenkin, mitkä ovat "neutraaleja", mitkä "hyviä" ja mitkä "pahoja" sivutehtäviä?
Jos en väärin muista, oikeasti hyvistehtävissä oli hieman vihertävä ikoni (ja pahiksissa punertava). Ne "neutraalit" tehtävät taisivat olla ihan vaan valkoisia. Joka tapauksessa oikean hyvis/pahistehtävä jälkeen tulee sellainen ilmoitus, että mahdollisuus yhteen pahis/hyvistehtävään sulkeutui pois.
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Omaan silmään hyvistehtävät olivat vähän sinisävyisiä.

inFamousin projektipäällikkö (tjsp) oli muuten haastateltavana Insomniacin Full Moon Show'ssa. Kannattaa kuunnella, jos haluaa tietää, miten Sucker Punch päätyi käyttämään pelissä pelkästään sähköisiä voimia.

Insomniac Games :: Podcast
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Jos en väärin muista, oikeasti hyvistehtävissä oli hieman vihertävä ikoni (ja pahiksissa punertava). Ne "neutraalit" tehtävät taisivat olla ihan vaan valkoisia. Joka tapauksessa oikean hyvis/pahistehtävä jälkeen tulee sellainen ilmoitus, että mahdollisuus yhteen pahis/hyvistehtävään sulkeutui pois.
No niinpä näyttää olevankin :D

En olisi kyllä muuten huomannut/tajunnut, jollet olisi neuvonut. Kiitoksia!
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Pari kysymystä:
1. Tapoin vahingossa yhden sivutehtävän antajan Neonissa (1. mesta), spawnaako hän takaisin vai jääkö mulla 97% toi zonen controlli
2. Säilyykö upgradet, batteryt yms. toiseen pelikertaan, vai joutuuko keräämään kaikki yhdellä? Eli siis, kun olet läpäissyt pelin, alkaako kaikki nollasta.
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Ei näkynyt 30 min jälkeen, annoin periksi.

Seisoitko siinä paikkaa missä tapoit tehtävänantajan? Demoa kun pelasin niin tuli itsekin tapettua tehtävänantaja. Sen jälkeen lähdin juoksentelemaan vähän kauemmas, niin tehtävänantaja ilmestyi takaisin.
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Seisoitko siinä paikkaa missä tapoit tehtävänantajan? Demoa kun pelasin niin tuli itsekin tapettua tehtävänantaja. Sen jälkeen lähdin juoksentelemaan vähän kauemmas, niin tehtävänantaja ilmestyi takaisin.

Tapoin tuon pelin alkuvaiheilla, lähdin tsippailemaan muualle ja lopulta pääsin toiselle saarelle eikä vieläkään ollut respawnannut.
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Tapoin tuon pelin alkuvaiheilla, lähdin tsippailemaan muualle ja lopulta pääsin toiselle saarelle eikä vieläkään ollut respawnannut.
Mie listin kans melko alkuvaiheilla yhden, ja kyllä se oli jossain välissä tullut takaisin. En kyllä pistänyt merkille, että milloin se varsinaisesti tapahtui. Mutta pelaile peliä normaalisti eteenpäin, ehkä se sieltä tulee. Tai sitten pahimmillaan peli bugaa, ja jää yksi helppo hopeapytty saamatta. :I
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Pari kysymystä:
1. Tapoin vahingossa yhden sivutehtävän antajan Neonissa (1. mesta), spawnaako hän takaisin vai jääkö mulla 97% toi zonen controlli
2. Säilyykö upgradet, batteryt yms. toiseen pelikertaan, vai joutuuko keräämään kaikki yhdellä? Eli siis, kun olet läpäissyt pelin, alkaako kaikki nollasta.

1. Respaa, olen itsekin muutaman tehtävänantajan onnistunut käristämään mutta hetken kiertelyn jälkeen on respannut.

2. Pelissä ei ole new game+ ominaisuutta, eli entiset powerit&upgradet ei säily seuraavaan pelikertaan... ainakin näin muistan jostain podcastista kuulleeni.
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Osa noista alueiden puhdistustehtävistä käynnistyy vähän eri lailla. Siellä on sellaisia, että jengien hallitsemalla alueella pönkeää nippu vihulaisia kähyämään, ja noista kun jonkun tietyn saa hengiltä, ruumiin päälle jää roikkumaan sivutehtävän merkki. Vainajan viimeisenä aatoksena on ollut blast-shard-kätkö, joka täytyy käydä paikantamassa. Voihan tuossa olla kyseessä tällainenkin Amerikan-ihme.
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Tänään edetty kolmannelle saarelle läpi eeppisten sankaritaisteluiden. Matkan varrella tullut vastaan nuo mystiset puistokemistit, ärsyttävät ilmapörriäiset sekä itse Baabelin torni. Tämä alkaa pikkuhiljaa nousemaan sinne parhaiden yksinpelikokemusten joukkoon. Juuri tälläisten seikkailujen takia nämä koneet hankitaan.

Thunder Storm puhuttelee kerta toisensa jälkeen, tätä iskiessäsi tunnet olevasi itse Thorn - Ukkosten Jumala :D Jos tässä olisi verkkopeli, olisi nyypan tuubi jo tiedossa :p
 
Vastaus: inFamous - keskustelu pelistä

Saakos tässä dubbaukset ja subit mielensä mukaan? Demoa tuli pelattua ensin ranskankielisenä, mutta mitään tekstitys vaihtoehtoja ei löytynyt kuten ei myöskään englanninkielisenä pelatessa. Ranskankielisenä oli vain niin munakkaampi ja paremmin näytelty ääni Colella että mielellään sen sillä kielellä pelaisi jos tekstit saa enkuks :rolleyes:
 
Ylös Bottom