Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Invert vai normaali tähtäys??

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mogi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
invertillä aina ja ikuisesti
3rd person kameraakin liikutellessa menee sekaisin jos ei saa inverttiä päälle
 
Invert.

Vähemmän invertejä, kuin kuvittelin. Luulin, että suurin osa käyttäisi sitä. Taitaakin olla vanhusten tyyli... :)

Joka tapauksessa on aivan käsittämätöntä, ettei jossain peleissä voi vaihtaa!
 
Normaali, eli ei invert. Lentelypeleihin invert muihin se ei kuulu. Harvemmin tulee kallisteltua ruumista ohjaimen tattien mukana.
 
Aika outoa, että tavallinen näyttäisi "voittavan". Minulle on aina ollut itsestäänselvyys, että kaikki pelaavat invertillä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Knight
Aika outoa, että tavallinen näyttäisi "voittavan". Minulle on aina ollut itsestäänselvyys, että kaikki pelaavat invertillä.
Samoin. "Normaali" (millä ihmeen perusteella "normaali"?) tuntuu luonnottomalta mutta kaipa kaikkeen tottuu..
 
Pelaan lähes aina tavallisella ohjauksella mutta pystyn helposti käyttämään myös inverttiä pienen totuttelun jälkeen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Knight
Aika outoa, että tavallinen näyttäisi "voittavan". Minulle on aina ollut itsestäänselvyys, että kaikki pelaavat invertillä.

Heh, mulla toi on ollu taas päinvastoin. Olen aina kuvitellut, että kaikki paitsi jotkut harvat naavaparrat pelaa "normaalilla". Joten siksi tuo invertin äänimäärä jopa yllättää meikäläisen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NviperO
Heh, mulla toi on ollu taas päinvastoin. Olen aina kuvitellut, että kaikki paitsi jotkut harvat naavaparrat pelaa "normaalilla". Joten siksi tuo invertin äänimäärä jopa yllättää meikäläisen.

Muistaakseni mbnetissä oli joskus moinen kysely myöskin, jonka invert tosin voitti selvästi - ajattelin silloinkin että ihan loogista tuo, kaikkihan nyt inverttiä käyttävät :P
 
Jotenkin tuo invertti on aina tuntunut kaikkein luontevimmalta alusta lähtien. Alaspäin työnnetään ja ylöspäin vedetään.... hmm. Olisikohan sellainen hiekkalaatikolla käytettävä "kaivinkone" jotenkin alkujaan iskostuttanut tuon liikeradan. Sellainen metallinen, missä istuttiin ja kahdella kahvalla kauhottiin. ;)
 
Eiköhän tämä ole aika selvää. Vanhat PC-pelaajat pelaa normaalilla ja koko ajan pelkillä konsoleilla pelaavat pelaa invertillä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Halonhakkaaja
Eiköhän tämä ole aika selvää. Vanhat PC-pelaajat pelaa normaalilla ja koko ajan pelkillä konsoleilla pelaavat pelaa invertillä.

Itse Metal Gear Solid 2:n FPS näkymästä ja Halosta, että normaalisti tuo menee. TS2:sta taas pelasin ensin Inverttinä, mutta kun Halosta olin oppinut tuon normaalin, niin oli helpompi pelata sillä. Nyt jos rupeisin pelaamaan TS2:sta, siinä kun on Invert default asetuksena, varmaan pelaisin sitä Inverttinä. Se aina vähän riippuu pelistä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Halonhakkaaja
Eiköhän tämä ole aika selvää.
Ei niin.
Vanhat PC-pelaajat pelaa normaalilla ja koko ajan pelkillä konsoleilla pelaavat pelaa invertillä.
Tämä(kin) vanha PC-pelaaja käyttää invertiä.

Miksi nimenomaan PC-pelaajat pelaisivat "normaalilla" ja muut invertillä? Muistelisin vanhoilta Quake I-ajoilta että ainakin silloin selvästi suurin osa käytti invertiä (eli hiirtä eteenpäin liikutettaessa katse siirtyy alaspäin). Nykytilanteenkin voisi kartoittaa käymällä läpi Quake-saiteilta konffaustiedostoja.
 
Ylös Bottom