Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[ I's ] ICE keskustelut COD4 Random [ I ]

Vastaus: Team [ I ] keskustelut COD4 Random

No voi helevetti, kaveri varasi meille uuden sählyvuoron kesäksi, ja eiköhän se ole keskiviikkoisin klo 21-22... Eli luultavasti keskityn noihin sunnuntaipeleihin sitten. Miten voi olla mahdollista että mulla on koko viikon aikana kalenterissa yhteensä kolme tapahtumaa ja ne ovat kaikki samana päivänä ja samaan aikaan...
 
Vastaus: Team [ I ] keskustelut COD4 Random

mä toivon kans et matsit on loppu ennen 22.00 luulen että pääsen lähes aina matseihin kun vaan tarpeeks aikasi ilmoitellaan. kyllä niitä menoja aina lykkäillä voi kun on codi kyseessä:D
 
Vastaus: Team [ I ] keskustelut COD4 Random

Olisi varmasti järkevää laittaa tähän kaikkien peliajat, miten pystyy pelamaan. Itse pystyn Ma-To oikeastaan aina ja sunnuntaina sopii kans.

Junnu - Ma-To & Su "aina"
Berdu - "Aina" paitsi Ke
JokeBro - "Aina"
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: [ I's ] ICE keskustelut COD4 Random [ I ]

Ma-To aina. Pe-La harvemmin. Su kyllä. Toki jotain estettä saattaa aina joskus tulla mutta kyllä ilmottelen jos sattuu meneen matsien kans päällekkäin.
 
Vastaus: [ I's ] ICE keskustelut COD4 Random [ I ]

Hei poijaat!

Tuolla B tiimin puolel ollu aika hiljasta tuo ilmottelu, et kuin moni pelaa tänään.
3 varmaa pelaajaa siel on ja toivotaan et nyt ne pari muutakin tulis.

ps. 21.15 tulis neljäs pelaaja mutta en tiedä sit sopiiko tämä muille (meidänkään tiimist).
 
Vastaus: [ I's ] ICE keskustelut COD4 Random [ I ]

Hei poijaat!

Tuolla B tiimin puolel ollu aika hiljasta tuo ilmottelu, et kuin moni pelaa tänään.
3 varmaa pelaajaa siel on ja toivotaan et nyt ne pari muutakin tulis.

ps. 21.15 tulis neljäs pelaaja mutta en tiedä sit sopiiko tämä muille (meidänkään tiimist).

No 21.30 olisi takaraja matsin alulle minulle että kelpaa ainakin mulle toi 21.15
 
Vastaus: [ I's ] ICE keskustelut COD4 Random [ I ]

kyllä ne kiva ois alottaa vähä aikasemmi mutta kyllä se käy jos ei muute saada hoidettuu
 
Vastaus: [ I's ] ICE keskustelut COD4 Random [ I ]

Koitetaanko pelata tuolloin maanantaina n. 20.30 tuo matsi?
 
Vastaus: [ I's ] ICE keskustelut COD4 Random [ I ]

Ma klo 20.30

Junnnuu
JokeBro
Jontsa1
Berdu

jne.
 
Vastaus: [ I's ] ICE keskustelut COD4 Random [ I ]

Meille ei sovi tuo maanantai, niin sopisko huomenna 20.00 tai 21.00?
 
Vastaus: [ I's ] ICE keskustelut COD4 Random [ I ]

Suomen MM-pelit:

Lauantaina klo 21
Maanantaina klo 21
Keskiviikkona klo 21

Monet varmaan katsoo näitä, joten järkevää olisi sumplia noita matseja esim. alkaen klo 19.30.
 
Vastaus: [ I's ] ICE keskustelut COD4 Random [ I ]

Mulle ei käy maanantainen peli (peli2), minulle käy hyvin tuo keskiviikon peli (peli3).
Esitän peliä 2 siirrettäväksi sunnuntai-illalle. :)

e: jos sitä lukisi noita edellisiä viestejä, sunnuntaina voin osallistua geimeihin.
 
Vastaus: [ I's ] ICE keskustelut COD4 Random [ I ]

Koitetaan tänään 20.00 jos olis porukkaa online. MIelellää, jos olis kaikki paikal aiemminki ni ehtis varmuudel kattoo suomen pelin heti alusta alkaen
 
Vastaus: [ I's ] ICE keskustelut COD4 Random [ I ]

Koitetaan tänään 20.00 jos olis porukkaa online. MIelellää, jos olis kaikki paikal aiemminki ni ehtis varmuudel kattoo suomen pelin heti alusta alkaen

Joo voidaan kokeilla tuota 20.00. Luulisen, että saadaan ainakin neljä?
 
Ylös Bottom