Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

[ I's ] ICE keskustelut COD4 Random [ I ]

Vastaus: [ I's ] ICE keskustelut COD4 Random [ I ]

Nii sunnuntaina oli sitte sauraava matsi? Default ajan mukaan ainaki. Pääseekö mukaan siihen? En oo viime matseihin päässy ku sattunu työt ja mökkeilyt samoille päiville.
 
Vastaus: [ I's ] ICE keskustelut COD4 Random [ I ]

Nii sunnuntaina oli sitte sauraava matsi? Default ajan mukaan ainaki. Pääseekö mukaan siihen? En oo viime matseihin päässy ku sattunu työt ja mökkeilyt samoille päiville.

No olet vissiin ainut joka ei matsissa ole ollut niin jos pääset paikalle niin minun puolesta pelaamaan automaattisesti. Jään vaikka itse pois, mutta silti olen paikalla jos porukkaa ei ole tarpeaksi.
 
Vastaus: [ I's ] ICE keskustelut COD4 Random [ I ]

Juu Jontsa kentälle vaan. Itsekin pääsen sunnuntaina jos tarvis.
 
Vastaus: [ I's ] ICE keskustelut COD4 Random [ I ]

No olet vissiin ainut joka ei matsissa ole ollut niin jos pääset paikalle niin minun puolesta pelaamaan automaattisesti. Jään vaikka itse pois, mutta silti olen paikalla jos porukkaa ei ole tarpeaksi.

Kyl mä ekas pelasin ja jokerina dinoilla yhen matsin.:) Mutta joo oon paikalla sitte sunnuntaina.
 
Vastaus: [ I's ] ICE keskustelut COD4 Random [ I ]

Mäki voisin nyt ilmotella tälkertaa vähä aikasemmi et pääsen ku on unohtunu käydä ilmottelemas täällä. Pääsen sunnuntain mut jos jontsa tai slow tai joku muu haluu pelaa niin voinmä tilaa antaa. Mut oishanse kiva päästä itekki pellaan.
 
Vastaus: [ I's ] ICE keskustelut COD4 Random [ I ]

Mäki voisin nyt ilmotella tälkertaa vähä aikasemmi et pääsen ku on unohtunu käydä ilmottelemas täällä. Pääsen sunnuntain mut jos jontsa tai slow tai joku muu haluu pelaa niin voinmä tilaa antaa. Mut oishanse kiva päästä itekki pellaan.

No olen ollut tähän mennes joka matsis ni tule sinä pelaamaan.
 
Vastaus: [ I's ] ICE keskustelut COD4 Random [ I ]

itekki olen unohtanu ilmotella... sunnuntaina voin pelata ja jos on täyttä jo niin oon sit vaikka varamies jos joku ei pääsekkään tulemaan :eek:
 
Vastaus: [ I's ] ICE keskustelut COD4 Random [ I ]

Mä en pysty sunnuntaina. Enkä ens viikol arkena... :(
Ois kiva tulla taas öynää ;)
 
Vastaus: [ I's ] ICE keskustelut COD4 Random [ I ]

mihin aikaan se matsi olikaa ku meen huome petrol circucsee ja siel menee varmaa aika myöhää mut jos en ilmaannu ajois onlinee nii ottakaa vaa joku mun tilalle:)
 
Vastaus: [ I's ] ICE keskustelut COD4 Random [ I ]

Klo 20 olisi ilmeisesti se matsi.

Ilmoittautuneet (laskelmieni mukaan):

Jontsa1
JokeBro
Berdu
Jonnez
LihapullaFIN (ehkä)
 
Vastaus: [ I's ] ICE keskustelut COD4 Random [ I ]

Olen mukana (tietysti), mutta oon pelanut kaikissa matseissa, joten katotaan monta vastaan monta tuosta matsista tulee nii katotaan sitten ketkä pelaa.
 
Vastaus: [ I's ] ICE keskustelut COD4 Random [ I ]

pirhana, sori unohtu ihan kokonaan se matsi :( jäin lätkää kahtomaan nii unohtu
 
Vastaus: [ I's ] ICE keskustelut COD4 Random [ I ]

Matsi 6 ( Kolmas map Strike ) Default Time: Ke 26.5 klo 20.30
[ I ] vs [ J ]

Huomenna siis seuraava matsi.
Pääsee:
JokeBro




Jatkakaa listaa...
 
Vastaus: [ I's ] ICE keskustelut COD4 Random [ I ]

Huomenna siis seuraava matsi.
Pääsee:
JokeBro
Junuu
 
Vastaus: [ I's ] ICE keskustelut COD4 Random [ I ]

Pitäiskö siirtää vaikka torstaille? Näyttää heikolta tällä hetkellä osallistujalista :D Ite pääsen ainakin torstaina, jos siirrettäis.

Pitäis käydä huutelemas J:lle kans....
 
Vastaus: [ I's ] ICE keskustelut COD4 Random [ I ]

Pitäiskö siirtää vaikka torstaille? Näyttää heikolta tällä hetkellä osallistujalista :D Ite pääsen ainakin torstaina, jos siirrettäis.

Pitäis käydä huutelemas J:lle kans....

Kelpaa minullekkin tuo torstai. Jos nyt muut tulis kertomaan pääseekö pelaamaan niin auttas.
 
Vastaus: [ I's ] ICE keskustelut COD4 Random [ I ]

Voin kertoa että Lihapulla on Latviassa ja tulee torstaina (tai perjantaina, en muista tarkalleen) takasin.
 
Ylös Bottom