Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Itsetehtyjen kenttien helmet

Cathode

New Member
Tähän triidiin olis tarkoitus kerätä niitä pelaajien itsetehtyjä kenttiä mitkä on olleet sinun mielestäsi erittäin hyviä jollain tapaa. Noita kenttiä tulee jossain vaiheessa kuitenkin todella paljon ja sekaan varmaan mahtuu myös huonoja niin tässä on hyvä mahollisuus saada tosi hyviä teoksia muidenkin tietoon. Laittakaa vaikka kentän nimi mahdollisimman tarkasti ja jotain pientä kuvausta minkä tyylinen taso kyseessä. Ei kuitenkaan spoilereita!

Itse törmäsin tälläiseen tänään:
Kentän nimi: Little Big Music - Air Man Stage [JPN]
Tekijä: bibineko
Kuvaus: Eli puhtaasti vain musikaalinen kenttä mutta toteutus oli omasta mielestä hiton hieno. Monimutkaisuudesta en osaa sanoa kun en ole itse edes editoria vielä avannut. Pakkotestaus Mega Man-faneille! :D
 
Vastaus: Itsetehtyjen kenttien helmet.

Littlebig NINJA WARRIOR On ihan mahtava kenttä niille jotka kattoo Kahjoja ninjoja
 
Vastaus: Itsetehtyjen kenttien helmet.

Paria helmeä haluaisin suositella. Ensimmäinen, ja ehkä vaikuttavin kenttä mihin olen törmännyt, on The Azure Palace. Kenttä on kohtalaisen vaativa ja varmasti ottaa aikansa ennekuin sen saa klaarattua. En suosittele niille, jotka eivät pidä vaikeista kentistä.
Toinen on erittäin piristävä, perinteistä tasoloikkaa oleva World of Colors. Ei mitään aivan ihmeellistä, mutta erittäin toimiva kenttä ja hauska kaverin kanssa pistekisana.

Itse olen koittanut etsiä kovasti God Of War Demon Skull -kenttää http://uk.youtube.com/watch?v=oWyZG4kDYJs mutta jostain syystä en sitä ole löytänyt. Osaisiko joku ystävällisesti vihjata tyhmempäänsä tässä ja kertoa mistä löydän tuon? Vaikuttaa todella hienolta tekeleeltä.
 
Vastaus: Itsetehtyjen kenttien helmet.

Itse olen koittanut etsiä kovasti God Of War Demon Skull -kenttää http://uk.youtube.com/watch?v=oWyZG4kDYJs mutta jostain syystä en sitä ole löytänyt. Osaisiko joku ystävällisesti vihjata tyhmempäänsä tässä ja kertoa mistä löydän tuon? Vaikuttaa todella hienolta tekeleeltä.

Oisko toi joku betan kenttä tai sitten julkaisematon? Ainakin tonne Youtubeen laitettu toi video 12. lokakuuta eli ennen pelin julkaisupäivää.
 
Vastaus: Itsetehtyjen kenttien helmet.

Oisko toi joku betan kenttä tai sitten julkaisematon? Ainakin tonne Youtubeen laitettu toi video 12. lokakuuta eli ennen pelin julkaisupäivää.

Juu näin voi olla.
Vielä semmonen juttu, että mitäs noi tuolla pelaajien tekemien kenttien seassa olevat lukitut yksilöt on? Millä ne saa auki? PItääkö yksin tarina-moodia olla mentynä pidemmälle?
 
Vastaus: Itsetehtyjen kenttien helmet.

Juu näin voi olla.
Vielä semmonen juttu, että mitäs noi tuolla pelaajien tekemien kenttien seassa olevat lukitut yksilöt on? Millä ne saa auki? PItääkö yksin tarina-moodia olla mentynä pidemmälle?

Etsit kentästä avaimen, ni lukittu kenttä aukeaa. Sama systeemi, ku tarinassakin.
 
Vastaus: Itsetehtyjen kenttien helmet.

JANTSUn tekemä kenttä on tosi hieno! nimi tais olla joku Silver Bridge. en oo tosta nimestä ihan varma. mutta ei ole jantsulla muita kenttiä, joten helppo löytää. Kenttä sisältää ihan kaikkea.loistava, ja pitkä kenttä. !HUOM! betassa tehty vieläpä. ;)
 
Vastaus: Itsetehtyjen kenttien helmet.

suosittelen ehdottomasti pelaamaan kentän nimeltä Azure Palace läpi. todella hyvin toteutettu leveli.
 
Vastaus: Itsetehtyjen kenttien helmet.

Mirror's Edge - kentät ovat todella hienoja ja hyvin tehtyjä.

Tässä vielä toinen helmi.... Libidius
 
Vastaus: Itsetehtyjen kenttien helmet.

Jailbreak-kentästä pidin paljon. Eli niinkuin nimikin kertoo, kentässä karataan vankilasta ja lopussa on vielä hieno takaa-ajo kohtaus.
 
Vastaus: Itsetehtyjen kenttien helmet.

Ettikääpäs The Pirate's Voyage, mielestäni tunnelmaltaan melko mainio kenttä eikä mitään suurempia ärsytyksiä sisällä.
 
Vastaus: Itsetehtyjen kenttien helmet.

Kentän nimi: Escape from Alcatraz
Tekijä: Foros 30
Kuvaus: Pako vankilasta, lyhyt, mutta mielenkiintoinen ympäristö.
 
Vastaus: Itsetehtyjen kenttien helmet.

Ettikääpäs The Pirate's Voyage, mielestäni tunnelmaltaan melko mainio kenttä eikä mitään suurempia ärsytyksiä sisällä.

Tuo (feldirin)sinun Takeshis Ninja Warriors on tosi mahtava kylläkin vähän haastava :p
 
Vastaus: Itsetehtyjen kenttien helmet.

Tuo (feldirin)sinun Takeshis Ninja Warriors on tosi mahtava kylläkin vähän haastava :p

Kiitoksia :)

Olen kyllä ajatellut korjailla sitä mutta toinen projekti on vienyt aikaa ;)

Lopun voisi muuttaa kokonaan ja esim. helpottaa sitä kohtaa jossa juostaan rullan päällä... Ehkä jossain vaiheessa julkaisen päivitetyn version.
 
Vastaus: Itsetehtyjen kenttien helmet.

Kiitoksia :)

Lopun voisi muuttaa kokonaan ja esim. helpottaa sitä kohtaa jossa juostaan rullan päällä... Ehkä jossain vaiheessa julkaisen päivitetyn version.

Joo loppu on tosi haastava tuli pari kertaa(mitä nyt parikymmentä:D)kuoltua siinä, mutta kumminkin pitää hän kentissä haastetta olla
 
Vastaus: Itsetehtyjen kenttien helmet.

Käykää nyt ihmeessä koittamassa tuota minun luomusta jota pääthriidissä jo mainostinkin.

Eli siis:
Big trouble in city [mystery mansion part 1] 1.00


löytyy ihan Viper7 hakusanalla, tai ainakin betassa löytyi.

Seikkailupelimäinen taso jossa pääpaino on pulmissa, mukana on myös kaikkea muutakin kivaa temppua sekä mielestäni kohtuu onnistunut visuaalinen lookki.

Ja kun osa on varmaan väsyneenä omannut vaikeuksia palavan talon puzzlen kanssa niin laitanpa läpipeluun tähän spoilereihin niin kellään ei tule poru tai ohjain kärsi purema jäljistä

- Vesipumput päälle: Aktivoi silta ja hae storage:sta patteri ja vie se sinne sillan toisellepuolelle
- Palavan talon öljynlämmityksen räjäytys: Mene kakkos kerrokseen ja säädä järjestelmä siten että kaikki valot osoittavat seinässä olevia punaisua kohtia kohtaan.
- Salasana holviin: on suuren sankari philippuksen syntymävuosi.
- palaa takaisin autolle.
 
Vastaus: Itsetehtyjen kenttien helmet.

Tuli tuota Viper7:n kenttää testattua ja oli kyllä paras tarinavetoinen pelaajan tekemä kenttä mitä on tullut pelattua tähän mennessä. Enpä tosin kovin montaa tarinavetoista kenttää pelannut.:)

Hiukan pitää purnata:

- perhanan pimeä, mutta kaiketi tämä oli tarkoitus
- avaimen pystyy pomppimalla poistamaan kakkoskerroksesta pallonpyörittelykohdassa, ei aivokapasiteetti riittänyt siihen, että olisin ensin kokeillut viedä sitä hiukan toiseen suuntaan
 
Vastaus: Itsetehtyjen kenttien helmet.

Tuli tuota Viper7:n kenttää testattua ja oli kyllä paras tarinavetoinen pelaajan tekemä kenttä mitä on tullut pelattua tähän mennessä. Enpä tosin kovin montaa tarinavetoista kenttää pelannut.:)

Hiukan pitää purnata:

- perhanan pimeä, mutta kaiketi tämä oli tarkoitus
- avaimen pystyy pomppimalla poistamaan kakkoskerroksesta pallonpyörittelykohdassa, ei aivokapasiteetti riittänyt siihen, että olisin ensin kokeillut viedä sitä hiukan toiseen suuntaan

Joo tuon avaimen kanssa vissiin ollut eniten ongelmia, mutta kentässäni kuten jokaisessa seikkailupelissäkin jos tietää mitä tehdä niin homma hoituu nopeasti. Olisin tietty voinut tuohon avaimeen tehdä kyllä jonkun respawn systeemin mutta ei sitä kaikkea huomaa.

Pimeys oli luomassa tunnelmaa, toki se voi jollain vähän televisioilla vaihdella mutta vähän brightnessia jos osoittautuu ongelmalliseksi, eipä tuolla pimeydellä ole juurikaan niin haittavaikutuksia muuta kuin näköetäisyyden kanssa, tuolla pääsee hengestään ehkä kahdessa kohtaa ja toisessa pitää juosta päin kaasua :p

Seuraavaan jaksoon täytyy noita tarina systeemejä vähän lisäillä muutenkin, harmittavasti kuitenkin en ole ainakaan vielä älynnyt miten voisi saada vuoropohjaisia keskusteluja paitsi ehkä jonkun napin painalluksen kanssa. Kerronta kohtauksia voisi kyllä laittaa keskelle kentääkin .

itse puzzlekin tuotanut hieman jollekin ongelmia vaikka itse luulin näiden olevan aivan liian helppoja :)
 
Vastaus: Itsetehtyjen kenttien helmet.

Joo ihan hyvä kenttä oli, eniten tuotti vaikeuksia tosiaan se systeemi siellä palavassa asunnossa, en tajunnut edes, että se oli avain :D.

Mites, kun eilen tein omaa kenttää ja äsken käynnistin LPB:n niin huomasin, että näköjään olen vahingossa julkaissut kentän ja siitä vain 1/3 tehty. Parikyt onnekasta päässyt kokeilemaan. Eli voiko tuon ottaa jotenkin pois tuolta, muuten kuin poistamalla koko kentän?
 
Ylös Bottom