Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Itsetehtyjen kenttien helmet

Vastaus: Itsetehtyjen kenttien helmet.

Joo ihan hyvä kenttä oli, eniten tuotti vaikeuksia tosiaan se systeemi siellä palavassa asunnossa, en tajunnut edes, että se oli avain :D.

Mites, kun eilen tein omaa kenttää ja äsken käynnistin LPB:n niin huomasin, että näköjään olen vahingossa julkaissut kentän ja siitä vain 1/3 tehty. Parikyt onnekasta päässyt kokeilemaan. Eli voiko tuon ottaa jotenkin pois tuolta, muuten kuin poistamalla koko kentän?

No julkaistujen kenttien poistaminen ei vaikuta omalla luotujen kenttien planeetalla oleviin. Toinen mahdollisuus on että lukitset kenttäsi ja julkaiset uudelleen kun on valmis.

Jäätävän huono systeemi tuossa kenttien julkaisussa, vahingossa painaa väärässä kohtaa niin kentä julkaistaankin yhtäkkiä uudestaan, paremmin toimisi jos voisi tehdä haluamansa muutokset ja sitten vasta painaa vaikka viimeisellä sivulla olevaa toteuta muutokset julkaisemalla uudelleen.

Myös päivitä ominaisuus olisi kiva.
 
Vastaus: Itsetehtyjen kenttien helmet.

No julkaistujen kenttien poistaminen ei vaikuta omalla luotujen kenttien planeetalla oleviin. Toinen mahdollisuus on että lukitset kenttäsi ja julkaiset uudelleen kun on valmis.

Jäätävän huono systeemi tuossa kenttien julkaisussa, vahingossa painaa väärässä kohtaa niin kentä julkaistaankin yhtäkkiä uudestaan, paremmin toimisi jos voisi tehdä haluamansa muutokset ja sitten vasta painaa vaikka viimeisellä sivulla olevaa toteuta muutokset julkaisemalla uudelleen.

Myös päivitä ominaisuus olisi kiva.

Jooh tuo systeemi on aika huono. Oon nyt joku kaheksan kertaa putkeen uudestaan julkaissut, kun aina kun painaa tattia oikealle tuossa niin se lukitsee tai ei lukitse jne.

Noh, julkastu mikä julkastu. Eka mappi ja tuota olis tarkotus vielä jatkaa, kuten siinä sanotaankin.
 
Vastaus: Itsetehtyjen kenttien helmet.

Sackhouette 1 ja 2
Tekijä Luckett_X

Ulkonäöltään Pataponia ja PJ Edeniä muistuttavat kentät. Todella hienoja.

SackJunk Eden
Tekijä Darxinus

Suht lyhyt kenttä Pixeljunkin teemalla.

Sack-Ops Training
Tekijä Kovitchke

Sotilaallista menoa boot campilla. Jos meno maittaa on tekijä tehnyt 3 kenttää lisää samalla teemalla.

If at first you don't succeed V2.4
Tekijä scooby4953

Vielä eilen olisin tätä suositellut. Kentässä pari jumalattoman nerokasta puzzlea, mutta tekijä on lisännyt uusimpaan versioon pomon, jossa aivan liikaa helvetillisiä sähköansoja ja kun kentällä on pituutta päälle puoli tuntia niin noihin kuoleminen ketuttaa niin hemmetisti. Lopettakaa pelaaminen siis sen spiraalin jälkeen.
 
Vastaus: Itsetehtyjen kenttien helmet.

Vielä eilen olisin tätä suositellut. Kentässä pari jumalattoman nerokasta puzzlea, mutta tekijä on lisännyt uusimpaan versioon pomon, jossa aivan liikaa helvetillisiä sähköansoja ja kun kentällä on pituutta päälle puoli tuntia niin noihin kuoleminen ketuttaa niin hemmetisti. Lopettakaa pelaaminen siis sen spiraalin jälkeen.

En edes uskonut, että peliin voisi tehdä puolen tunnin kenttiä, koska kuumemittari rajoittaa melko paljon.. :confused:
 
Vastaus: Itsetehtyjen kenttien helmet.

Sanokaa joku hyvä tasohyppely kenttä (ihan perinteinen ei mikään puzle,ajoneuvo)
 
Vastaus: Itsetehtyjen kenttien helmet.

Sanokaa joku hyvä tasohyppely kenttä (ihan perinteinen ei mikään puzle,ajoneuvo)

Käy testaa mun tekemät kentät. sun pitäs löytää ne, ku etkkös oo mun frendeis? jos et niin heti lisäilee :p En pääse tällä viikolla ollenkaan tosin pleikalle ollenkaan. Mutta jos et oo mun kamuissa, niin ne kenttien nimet on Dangerous jumps, ja Rolling Stones.
 
Vastaus: Itsetehtyjen kenttien helmet.

Käykääpä kokeilemassa kenttääni "happy jumpings". Helppo ja lyhyt siitä tuli mutta nätti platformeri. Palkintokin luvassa läpipeluusta! :) Niin ja sydämiä saa ihan vapaasti lisäillä. ;)
 
Vastaus: Itsetehtyjen kenttien helmet.

Oman kenttäni testaajat ovat olleet hieman vähissä, joten laitetaas tänne hiukan "mainosta" :)

Eli, käykää tsekkaamassa kenttäni Chili Desert. Kenttä on suurimmaksi osaksi pelkkää tasoloikkaa ja kentän voi läpäistä kahta eri reittiä käyttämällä. Kentästä löytyy myös kolme palkintoa, joista ainakin yksi voi olla todella hyödyllinen omaa kenttää ehostaessa. Sanotaan muuten vielä ettei kenttä ole mikään muutaman tunnin räpellys, vaan sen tekemiseen ja hiomiseen on käytetty päiviä. Eikä siinä vielä kaikki!! Viikonloppuna julkaisen kyseisestä kentästä parannellun version, joka korjaa muutamia bugeja ja lisää kentän pituutta varsin tuntuvasti.

Käykää siis ihmeessä testaamassa, sydämiä saa antaa niin kentällä kuin tekijällekin, eikä kommentistakaan haittaa ole.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Itsetehtyjen kenttien helmet.

Joo, toi Alluxxuksen kenttä on kyl hyvä, mut käykää myös kokeilemassa mun räpellystä: Mad Zone. Ei ehkä mikään paras, mut imo ihan pelattava kenttä. Kait sitä jossaki vaiheessa vois niiä bugeja korjata, mut nyt alan tekee tokaa kenttää.

PS. Sydämiäki voi mun kentälle antaa ;)
PPS. Alluxus, se on sydämiä, ei sydämmiä heh, kyllä pilkun viilaus on hauskaa :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Itsetehtyjen kenttien helmet.

http://forums.littlebigworkshop.com/lbp/board/message?board.id=promozone&thread.id=936

Tuolta löytyy todella hyvien kenttien arvosteluja. Kenttiä on maasta taivaaseen monissa eri kategorioissa ja jos haluaa testata jokaisen tuolta lötyvän kentän menee varmasti monta päivää.. :D Jos aika on rajallinen niin tuolta löytyy myös n. 5 "viikon kenttää", jotka vaihtuvat viikottain.. :D

PS. En osannu pistää linkkiä joten kopioikaa toi osote..
PPS. Se toimii sittenkin.. :D
 
Vastaus: Itsetehtyjen kenttien helmet.

Chili Desert V2.00 on valmis! Käykää testaamassa! Kenttään on siis tullut lisää pituutta ja vanhoja osuuksia on korjattua sekä paranneltu.
 
Vastaus: Itsetehtyjen kenttien helmet.

Tuli tässä tutkittua Japanilaisten tekemiä maita. Huippujälkeä ja hienoja ideoita, täytyy sanoa.
Oikein ihmetyttää ettei näillä oo enempää sydämiä kun nuo parikymmentä mitä niillä on.
Tässä mun suosikit:

*kanjeja* / Sack and the Snow Queen
Tekijä: GURA

Tarinavetoinen kenttä jossa pari bossitaistelua. Ällistyttävän komee.

Wood World Story *kanjeja*
Tekijä: Gen52

Mukava suht perus tasoloikinta.

*kanjeja ja huutomerkkejä* Go brably!Beat the alian planet down! chapter 1 JPN
Tekijä: Harida

Haridan tasot kannattaa tarkastaa jo erikoisten koneiden takia. Tässä on aivan huippuvehje.

[JPN] *kanjeja* *nuottiavain*
Tekijä: COUNTDOWN7

Eräänlainen tarina tässäkin.

Castle of the Thunder Lord
Tekijä: MOOMANiBE

Todella tyylikäs ja toimiva, mutta hiton kinkkisiä pulmia tässä.

LittleDanceRevolution.jp(1st)
Tekijä: RRR30000

Tanssipelit on kaikille ainakin käsitteenä tuttuja?

[JPN] *kanjeja* SNEAKING SECRET SOCIETY (Sinle play ?)
Tekijä youpun

Ällistyttävän tyylikäs seikkailu.
 
Vastaus: Itsetehtyjen kenttien helmet.

Olin todella omaperäinen tehdessäni pianoa, kun san härpäkkeen valmiiksi ja etsin huvikseen monta piano kenttää on tehty ennen minua niin olihan niitä ehkä 20.

Anyway käykää soittamassa ukkonooa Street piano kentässä. Pisteitäki kentässä mahdollista saada löytämällä huiman salaisuuden :D
 
Vastaus: Itsetehtyjen kenttien helmet.

Joo siis pakko täällä on mainostaa vielä tota Alluxuksen kenttää; Chili Desert V2.00. Erittäin hyvin tehty, ja hauskaa pelattavaa. Piti oikein miettiä kauniin, miellyttävän ja loistavan väliltä. Päätin pistöö loistavan. 5 tähteä oli pakko antaa. :)

Omia kenttiä on 4; käykää tsekkaamassa, kaikki melko lyhyitä. Alla luomisjärjestyksessä;
Partyland!, Time Zone, Deadly Flight, Ancient Temple
 
Vastaus: Itsetehtyjen kenttien helmet.

Joo siis pakko täällä on mainostaa vielä tota Alluxuksen kenttää; Chili Desert V2.00. Erittäin hyvin tehty, ja hauskaa pelattavaa. Piti oikein miettiä kauniin, miellyttävän ja loistavan väliltä. Päätin pistöö loistavan. 5 tähteä oli pakko antaa. :)

Omia kenttiä on 4; käykää tsekkaamassa, kaikki melko lyhyitä. Alla luomisjärjestyksessä;
Partyland!, Time Zone, Deadly Flight, Ancient Temple

Kiitos palautteesta Slouwros! Ja vielä isompi kiitos kommentista jonka olit jaksanut kirjoittaa kenttäni kommentti palstalle! Niin pitkän kommentin kirjoittaminen sillä (surkealla) "kirjoituskoneella" vie jonkin aikaa :D

Vastalahjaksi voisin suositella muita testaamaan Time Zone (jos nyt oikein muistin) kenttääsi. Sen läpäisemisestä on luvassa hyödyllinen palkinto, jota ainakin itse tulen käyttämään. En luultavasti vielä seuraavassa kentässä, mutta katsotaan sen jälkeen :)
 
Vastaus: Itsetehtyjen kenttien helmet.

jep minunkin kenttää voi kokeilla ja nimi on india jones yksinkertainen tekele sydämmistäkää ei olis pahisteeksi
 
Vastaus: Itsetehtyjen kenttien helmet.

Äh, kaikki täällä on tehny hienoja kenttiä(esimerkkinä toimikoon Chili Desert,vai mikä se oli :)), paitsi minä... Pitäsköhän munki alkaa tekee jotain kunnon kenttää, jolla pääsis elvistelemään muille:)cool:) ku tällä hetkellä mun kentät on selasta räpellystä/eri juttujen ja laitteiden kokeilemista et ne ei vältämäätä oo siëltä kenttien parhaimmasta päästä :D
 
Vastaus: Itsetehtyjen kenttien helmet.

Pakkohan sitä nyt on tulla mainostamaan tänne...
Koittakaas mun uutta kenttää Wonderland. Tunnus on Simulaatio, saa lisätä myös kaveriks.
Kenttään on valmisteilla 1.5 päivitys :D Helpotan lopun jääliukumäkeä ja lisään mm. arvoituksen ja etsimistehtävän.
 
Ylös Bottom