Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Itsetehtyjen kenttien helmet

Vastaus: Itsetehtyjen kenttien helmet.

Kattelin youtubes jtn videoo lbp:Stä. Siinä oli sellanen aika siisti "transformeri", eli siis auto ja kun paino nappii se muuntautu robotiks :)
 
Vastaus: Itsetehtyjen kenttien helmet.

Vihdoinkin uusi kenttäni valmis! Käykää kaikki ihmeessä kokeilemassa, sillä hyvää settiä on tälläkin kertaa luvassa;)

Kentän nimi on CLUB. Tarkoituksena on ajaa klubille ja kerätä mahdollisimman paljon pisteitä tanssilattialta, baaritiskiltä, vessoista(suosittelen vierailemaan sekä naisten että miesten puolella:D), terassilta ja VIP-tiloista.

Palautetta myös tästäkin kentästä kiva saada. Myös mahdollisista bugeista olisi kiva tietää. Ja jos kentästä kovasti tykkää niin muistakaa laittaa sydämiä.
 
Vastaus: Itsetehtyjen kenttien helmet.

Oma kenttäni Traveller of the Year tehty! ei mikään hirveän erikoinen koska ensimmäinen tekele
ja hommat vähän hakusessa mutta käykääpi tarkastamassa!
 
Vastaus: Itsetehtyjen kenttien helmet.

Seuraa tyhmä kysymys, miten nuita kenttiä kannattaa etsiä? Searchilla kun tuntuu löytyvän "sinnepäin" nimisiä kenttiä yms...
 
Vastaus: Itsetehtyjen kenttien helmet.

Seuraa tyhmä kysymys, miten nuita kenttiä kannattaa etsiä? Searchilla kun tuntuu löytyvän "sinnepäin" nimisiä kenttiä yms...

Ei lainkaan tyhmä kysymys ja sen voisimme esittääkin pelintekijälle suoraan. Yksi ehdottomasti suurimpia miinuksia LBP:ssa on tämä hakutoiminto. Saisivat panostaa siihen kyllä roimasti, nyt se tuottaa todella surkeita tuloksia ja varsinkin kun etsii kenttää jonka nimessä on useampi sana ja erikoismerkkejä,niin voi olla varma, että harmaita hiuksia tulee.
Oma vinkki on, että jos vain tiedät kentän tekijän niin hae sillä.

Suosittelen pelaamaan Sackhouette kenttiä (1 & 2.). Aivan mahtavia seikkailu/tasoloikka kenttiä joissa on erinomaisia bosseja. Kentät löytää parhaiten hakemalla Luckett_X tekijää.
 
Vastaus: Itsetehtyjen kenttien helmet

Aah okei, kiitos tästä tiedosta. Yritin löytää Alluxuksen kenttiä, mutta en löytänyt kenttänimien tai nimimerkin perusteella.. :confused: pitää kokeilla myöhemmin taas.
 
Vastaus: Itsetehtyjen kenttien helmet

Aah okei, kiitos tästä tiedosta. Yritin löytää Alluxuksen kenttiä, mutta en löytänyt kenttänimien tai nimimerkin perusteella.. :confused: pitää kokeilla myöhemmin taas.

Jos ei haku sanalla onnistu, ni lisää Alluxus sun PSN listalle. Sit meet sinne omaan kuuhun(?) ja otat sieltä kaverit. Sit etit Alluxuksen, klikkaat sen nimee ja sit löydät Alluxuksen maat.(tiestysti edellytää et Alluxus lisää myös sut...)
 
Vastaus: Itsetehtyjen kenttien helmet

Juu, sen tiedän. Menee vaan liikaa aikaa ja vaivaa jos joku suosittelee kenttää X jossain foorumilla..
 
Vastaus: Itsetehtyjen kenttien helmet

Se on kyllä totta. Eli ei auta ku ettii kenttä pelaajan nimellä tai kentän nimellä ja toivoa, että oikea kenttä löytyisi ilman puolen tunnin etsimis sessiota;)
 
Vastaus: Itsetehtyjen kenttien helmet

Löytyihän ne Alluxuksen kentät kun vähän etsi.

CLUBista sen verran, että oli hienosti toteutettu mutta en jostain syystä löytänyt reittiä VIP-tilaan, taisin mokata jossain kohtaa, ilmeisesti siinä kun piti roikkua pallosta ja vetää alas joku taso? En tiiä.. ihan jees, pitää pelata uudestaan sitten kun jaksaa taas.

Chili Desert v2.00 oli visuaalisesti erittäin kaunis, sopivan pitkä, ja haastetta oli ainakin lopussa ihan mukavasti :D Pistepalloja ei myöskään ollut ihan helppo löytää, siitäkin plussaa.. kirjoitin jonkun pienen kommentin sinne perään ja laitoin sydämen.. :)
 
Vastaus: Itsetehtyjen kenttien helmet

Jos haluatte suositella jotain kenttää niin voiko siihen liittä oman psn idnsä, jos joku haluaa välttämättä kokeilla muttei jaksa alkaa etsiä monen kymmenen joukosta.
 
Vastaus: Itsetehtyjen kenttien helmet

Löytyihän ne Alluxuksen kentät kun vähän etsi.

CLUBista sen verran, että oli hienosti toteutettu mutta en jostain syystä löytänyt reittiä VIP-tilaan, taisin mokata jossain kohtaa, ilmeisesti siinä kun piti roikkua pallosta ja vetää alas joku taso? En tiiä.. ihan jees, pitää pelata uudestaan sitten kun jaksaa taas.

Chili Desert v2.00 oli visuaalisesti erittäin kaunis, sopivan pitkä, ja haastetta oli ainakin lopussa ihan mukavasti :D Pistepalloja ei myöskään ollut ihan helppo löytää, siitäkin plussaa.. kirjoitin jonkun pienen kommentin sinne perään ja laitoin sydämen.. :)

Kiitos kiitos!

Ja sitä CLUBista:
Jos onnistuit läpäisemään kentän (pääsit maaliin) sinun pakko ollut käydä VIP-tiloissa, koska terassi ja se valtava torni kuuluvat kyseisiin tiloihin. Kenttää on siis mahdotonta läpäistä ohittamatta VIP-tiloja. Mutta...

Korjailin kenttää hieman tänä aamuna ja lisäsin kenttään yhden tehtävän. Esim. slottefin mainitsema taso - joka oikeasti on tikapuut - saattoivat jumiutua, jolloin kenttää on mahdotonta läpäistä. Nyt tikapuiden ei pitäisi enää jumiutua ja niiden kiipeäminenkin pitäisi onnistua inasen helpommin.
 
Vastaus: Itsetehtyjen kenttien helmet

Jaa, sitäkö varten se roikkumis juttu oli :D
Itellä meni hermot, ku en sinne paikkaan päässy(VIP) hehee

Löysin muuten yhen bugin(?) Juutuin moneen kertaan vessan hanan alle, tarkennettuna miesten vessan vasemmalta luettuna ensimäinen hana. Oon varmaan ainoa, kuka sinnekki on joutunu :D

E: Oon kyllä hyvä löytää bugeja(tai arvostelemaan muiden kenttiä :p), mutta en sitte omia tasoja osaa tehä...
 
Vastaus: Itsetehtyjen kenttien helmet

Käykääs kokeilemassa minun uutta kenttää Temple of light, enimmäkseen testailin erilaisia hissejä ja leikin vähäsen valojenkin kanssa ja sittenhän siitä tuli kokonainen kenttä:). Eli kaikki vaan sitä kokeilemaan ja antakaa kommenttia sinne (tai tänne) jos huomaatte puutteita tai lisättävää. Sydämmetkin olis ihan kivoja:D kentälle ja tekijälle.
Minun PSN on humoristi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Itsetehtyjen kenttien helmet

Löysin muuten yhen bugin(?) Juutuin moneen kertaan vessan hanan alle, tarkennettuna miesten vessan vasemmalta luettuna ensimäinen hana. Oon varmaan ainoa, kuka sinnekki on joutunu

E: Oon kyllä hyvä löytää bugeja(tai arvostelemaan muiden kenttiä :p), mutta en sitte omia tasoja osaa tehä...

Koitin tänä aamuna tuota hanan alle tunkeutumista. Pariin otteeseen jouduin jumiin, mutta en usko, että alan korjaamaan kyseistä bugia. Jumiin jääminen oli aika hankalaa ja säkkipojan voi kuitenkin aina poksauttaa, ja palata viimeisimmälle checkpointille.

On vain hyvä, että joku löytää bugeja (jos niitä siis on) ja vieläpä kertoo niistä. Ärsyttää kun joku oli antanut kentälleni kommentin jossa luki:"crap." Yritä siinä sitten arvata että mikä on vikana.

Ja jos kerran olet niin hyvä bugeja, niin ehkä mun pitäs lähettää sulle kaikki mun valmiit kentät sulle tutkittavaksi ennen julkaisua :D tulisi sitten ehkä vähemmän negatiivista palautetta :)
 
Vastaus: Itsetehtyjen kenttien helmet

Koitin tänä aamuna tuota hanan alle tunkeutumista. Pariin otteeseen jouduin jumiin, mutta en usko, että alan korjaamaan kyseistä bugia. Jumiin jääminen oli aika hankalaa ja säkkipojan voi kuitenkin aina poksauttaa, ja palata viimeisimmälle checkpointille.

On vain hyvä, että joku löytää bugeja (jos niitä siis on) ja vieläpä kertoo niistä. Ärsyttää kun joku oli antanut kentälleni kommentin jossa luki:"crap." Yritä siinä sitten arvata että mikä on vikana.

Ja jos kerran olet niin hyvä bugeja, niin ehkä mun pitäs lähettää sulle kaikki mun valmiit kentät sulle tutkittavaksi ennen julkaisua :D tulisi sitten ehkä vähemmän negatiivista palautetta


No ehkä sun ei oo vaikea mennä sinne alle, mut mäpä jouduin sinne kaks kertaa peräkkäin vahingossa heti ekalla "yrittämällä". Sit et pääsin sinne kolmannen kerran, tahallaan, kesti hetki :D.

Ehkä ei voi sanoa niin et löydän bugeja, mut löydän "vikoja". Eli esim sellasia mokia mitä luulis et se pelaaja ei vois/onnistu/pysty tehä ni mä onnistun tekemään sen mokan :p
Mun pikkuveli on tos vielä parempi. Annoin sen testaa yhtä mun kenttää, ni heti löyty sellasia juttuja mitä ei tulluu mieleenkään et joku vois tehä niin, mut mitkä sit piti korjata...

Toivon että sait selvää mun vähän eh.. epäselvästä tekstistä(tähän sit tulis hymiö, jos voisin laittaa...)
 
Vastaus: Itsetehtyjen kenttien helmet

Nimi: Treetop Escape
Tekijä (PSN ID): Sir_Linque

Kyseessä on siis Linkityksen kenttä. Kenttä on ehdottomasti 5 tähden + <3 arvoinen. Käykää kaikki testaamassa!!!
 
Vastaus: Itsetehtyjen kenttien helmet

Jos et ole vielä testannut LittleBigDeadspacea niin testaa! Aivan mahtava!

Kentän lopussa on salari :p
 
Ylös Bottom