Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Jade Empire

Vastaus: Jade Empire

Pacdam sanoi:
Oma PAL-koneeni on siirretty hyllyyn; USA boxi on ainakin toistaiseksi pelikäytössä => testaaminen vaatisi ylimmäräistä virittelyä. Jos iltasella on liikaa aikaa, testaan tuon sinulle. Älä siis vielä pidä tätä lupauksena ...
Jos pystyt, on tosi kiva. Varmaan kyllä joku muukin pystyy helpommin testaamaan, jos tuossa on liikaa virittelyä. Tuo tieto kiinnostaa, koska päinvastoin kuin täällä, jenkkien LE näyttäisi olevan saman hintainen kuin normijulkaisu.
 
Vastaus: Jade Empire

Hex sanoi:
Jos pystyt, on tosi kiva. Varmaan kyllä joku muukin pystyy helpommin testaamaan, jos tuossa on liikaa virittelyä. Tuo tieto kiinnostaa, koska päinvastoin kuin täällä, jenkkien LE näyttäisi olevan saman hintainen kuin normijulkaisu.


CDON.comissa molemmat ovat 60,95, mutta jenkkiversion saat luultavasti halvemmalla.
 
Vastaus: Jade Empire

Bushi sanoi:
Muutaman idean ovat Fablesta ripanneet... :cool: Hmph.
Mikäs siinä kun on niin paljon hyvää ripattavana :) Mitäs he sitten ovat käyttäneet? Kun en itse peliä pääse pelaamaan.
 
Vastaus: Jade Empire

Dr Evil sanoi:
http://ntsc-uk.domino.org/showthread.php?t=29356&page=1&pp=10

Tuolla on pari tyyppiä kokeillut ja pitäisi olla aluekooditon.
Tuo Limited Editionin bonus on muuten hieman oudosti toteutettu, eli itse pelilevy on ihan sama, mutta mukana tulee toinen levy, jolta ladataan se bonus taistelutyyli.
Näin itsekin tuon, mutta en nähnyt mainintaa LE:stä, joten ihan varma asiasta ei kai voi olla. Jos tosiaan pelilevy vaikuttaisi olevan sama, luulisi että tuokin on lähes varmasti aluevapaa.
 
Vastaus: Jade Empire

Sarine sanoi:
Mikäs siinä kun on niin paljon hyvää ripattavana :) Mitäs he sitten ovat käyttäneet? Kun en itse peliä pääse pelaamaan.

Graafisia juttuja lähinnä, kuten valaistusefektit, ruohon heilumisen korostaminen (vähän kyseenalaista onko Fablesta, mutta se tämän jutun aloitti, vuonna 2000), halo efekti kun seisoo paikallaan. Noi nyt on aika selviä... ne voi tietty kyseenalaistaa... :p Pelilliseltä puolelta voi mukana ajatella olevan tietynlaisia yksinkertaistuksia mistä Fablen devaajat puhui silloin joskus, tosin ne tod.näk. on vain sattumia.

Oisivat saaneet ripata muutamia juttua Shenmuesta - edelleen kaikkien taistelupelien äiti ja paras peli koskaan.
 
Vastaus: Jade Empire

Tein pakanallisen teon aamulla, ja katsoin TiLTin, kun siinä oli Jade Empire. Näytti aika upealta, kun Kotor II:n maailma tymoäisee todella. Mutta voiko tässä persoonallistaa hahmoaan mitenkään? saako ulkonäön ja ulkoasun päättää? Ja voiko tavaraa kerätä samalla tavalla kuin Neverwinter Nightsissa?
EDIT: onkos tulossa muuten arvostelua?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Jade Empire

Onhan tuossa ulkoasussa aika paljon Fablea, tiltin alussa näin n. 5 sekuntia pelikuvaa taistelusta, ja ihmettelin että voiko edes Tilt arvostella Fablea näin myöhään, joten päätin katsoa ohjelman nähdäkseni että arvostelevatko ne todellakin sen. Erittäin kiinnostavalta näyttää, voisihan tuon jossain vaiheessa ostaa. Tuo muinainen Kiina asetelmana ei nyt erityisen lähellä sydäntä ole, mutta lähempänä silti kuin Star Wars, ja pidin KOTOR:ista.
 
Vastaus: Jade Empire

Pelitunteja takana nyt noin 15-16, tarina etenee kovaa kyytiä ja questeja tulee tuttuun Biowaren tyyliin välillä sellaista kyytiä, että laskuissa ei meinaa pysyä. Osa on onneksi helppoja muutaman minuutin juttuja, joten ne saa valmiiksikin nopeasti.

Hahmon saa alussa valita ja vähän muokatakin, mutta ei tuo 15 tunnin aikana miksikään ole muuttunut, asettakaan en ole vaihtanut. Taistelutyylejä on kertynyt plakkariin kymmenkunta, mutta osa on niin parkuleen hitaita käyttää/vaihtaa käyttöön, ettei niitä viitsi kehittää. Harmi. Muutenkin taistelusysteemi on aivan käsittämättömän nihkeä; tuntuu siltä, että nappien painallusten välissä täytyy sekunniksi irrottaa kaikki sormet napeilta, että seuraava toiminto aktivoituu. Ei kamalan kivaa keskellä hektistä taistelua. Samoin joidenkin tyylien "hienot" animaatiot sotkevat koko ruudun eikä sekunnin ajan näe yhtään mitään, mitä tapahtuu (Toad demon ainakin) -> en viitsi niitäkään käyttää. Kaikesta tästä seuraa, etten viitsi käyttää kuin 1-2 taistelutekniikkaa ja kehitän niiden damaget niin suuriksi, ettei mitään suojauksia/spesiaaleja tarvitse käyttää. Tarkka ajoitus ja loikkiminen karkuun on riittänyt aika pitkälle ... Peli jakaa amuletteja/jalokivä aika avokätisesti. Ilmeisesti niiden tarkoitus olisi vaikuttaa pelaajan ominaisuuksiin, mutta niillä viidellä, jotka olen jossain vaiheessa aktivoinut, on pärjännyt toistaiseksi mainiosti; peli lajittelee amuletit paremmuusjärjestykseen -> 47/52 kiveä/amulettia makaa nyt tyhjän panttina inventoryssä. Kaikki ostettava kama tuntuu melko tarpeettomalta tai sitten satunnainen ostostelu on tuottanut juuri parhaan kombinaation.

USA-versio on yksi bugisimmista Xbox-peleistä, joita olen pelannut. Grafiikka on paikoitellen hupaisaa, kun hahmot keskustelevat päät toistensa läpi painuneina; tämän saa aikaiseksi toisinaan, kun aloittaa keskustelun henkilöiden kohdatessa ja ollessa ihan toistensa lähellä. Tuon vielä sulattaa, mutta äänet katoavat 5-30 minuutin pelaamisen jälkeen jopa kokonaan. Välillä ne palaavat ihan kohdalleen, mutta useimmiten siten, että ne tulevat 1-10 sekuntia perässä ja vain osa äänistä päästetään läpi - sensuuriako? Monta kertaa on pitänyt lopettaa peli ja käydä hakemassa vauhtia alkuvalikosta, kun äänet katosivat kokonaan. Pari kertaa peli jäi kokonaan jumiin, kun ilmeisesti keskustelussa olisi pitänyt tulla ääntä, muttei sitä koskaan sitten tullutkaan - ukkeli jäi ruudulle heiluttelemaan päätään. Nyt juuri kävi noin ja pelkään pahoin, ettei kerta jää viimeiseksi. Useimmiten äänien katoamisesta ei ole haittaa, mutta viimeisellä kerralla A-napin painaminen ei skipannutkaan dialogia.

Ai niin, ne latausajat. Joillakin alueilla ladataan enemmän kuin kävellään; varsinkin kun questin takia joutuu siirtymään monen ladattava alueen läpi kartalla. Boring.

Maailma on kohtalaisen kaunis vielä 15 tunnin jälkeenkin, muttei mitenkään leukojaloksauttava. Tarinasta en oikein tiedä, minuun se ei ole iskenyt kunnolla ja kun olen kohtalaisen kärsimätön pelaaja, en jaksa kuunnella jaaritteluja moneen kertaan. Pelillä on ikävä tapa ohjata pelaajaa vähän liikaakin, sillä keskusteluissa varmasti tulee riittävästi vinkkejä kaikille eikä juuri koskaan ole epäselvää, mitä seuraavaksi pitäisi tehdä.

IGN:n 9.9 sai minut ostamaan tämän, enkä sinällään kadu ostoa. Peli on hyvä, mutta täynnä kaikkea korjattavaa. Arvosanaksi joku 8-8.5 voisi kuvata paremmin sitä kokemusta, mikä minulla pelistä on. Vaikka Fable oli rikollisen lyhyt, nautin siitä jopa enemmän - tarkkaa syytä en tiedä. Ainakin aviollisissa sänkyleikeissä Fable pesee Jade Empiren 3-1 ;)

Ja nyt koittamaan, oliko se bugi niin paha, ettei peli enää jatku. Harmittaa, kun noin 30 minuutin pelaaminen meni hukkaan, kun en jaksanut tallettaa ajoissa. Nooh, A-napilla skippailin uusintakerralla kaikki löpinät, taistelut hoitelin easy-modessa (olinhan jo kerran ko. pätkän pelannut) ja pääsin takaisin peliin. Samassa kohdassa meinasi taas ääni pätkäistä, mutta onneksi jatkui ja A-napilla pääsi ko. kohtauksen ohi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Jade Empire

Pacdam sanoi:
Pelitunteja takana nyt noin 15-16, tarina etenee kovaa kyytiä ja questeja tulee tuttuun Biowaren tyyliin välillä sellaista kyytiä, että laskuissa ei meinaa pysyä. Osa on onneksi helppoja muutaman minuutin juttuja, joten ne saa valmiiksikin nopeasti.

Hahmon saa alussa valita ja vähän muokatakin, mutta ei tuo 15 tunnin aikana miksikään ole muuttunut, asettakaan en ole vaihtanut. Taistelutyylejä on kertynyt plakkariin kymmenkunta, mutta osa on niin parkuleen hitaita käyttää/vaihtaa käyttöön, ettei niitä viitsi kehittää. Harmi. Muutenkin taistelusysteemi on aivan käsittämättömän nihkeä; tuntuu siltä, että nappien painallusten välissä täytyy sekunniksi irrottaa kaikki sormet napeilta, että seuraava toiminto aktivoituu. Ei kamalan kivaa keskellä hektistä taistelua. Samoin joidenkin tyylien "hienot" animaatiot sotkevat koko ruudun eikä sekunnin ajan näe yhtään mitään, mitä tapahtuu (Toad demon ainakin) -> en viitsi niitäkään käyttää. Kaikesta tästä seuraa, etten viitsi käyttää kuin 1-2 taistelutekniikkaa ja kehitän niiden damaget niin suuriksi, ettei mitään suojauksia/spesiaaleja tarvitse käyttää. Tarkka ajoitus ja loikkiminen karkuun on riittänyt aika pitkälle ... Peli jakaa amuletteja/jalokivä aika avokätisesti. Ilmeisesti niiden tarkoitus olisi vaikuttaa pelaajan ominaisuuksiin, mutta niillä viidellä, jotka olen jossain vaiheessa aktivoinut, on pärjännyt toistaiseksi mainiosti; peli lajittelee amuletit paremmuusjärjestykseen -> 47/52 kiveä/amulettia makaa nyt tyhjän panttina inventoryssä. Kaikki ostettava kama tuntuu melko tarpeettomalta tai sitten satunnainen ostostelu on tuottanut juuri parhaan kombinaation.

USA-versio on yksi bugisimmista Xbox-peleistä, joita olen pelannut. Grafiikka on paikoitellen hupaisaa, kun hahmot keskustelevat päät toistensa läpi painuneina; tämän saa aikaiseksi toisinaan, kun aloittaa keskustelun henkilöiden kohdatessa ja ollessa ihan toistensa lähellä. Tuon vielä sulattaa, mutta äänet katoavat 5-30 minuutin pelaamisen jälkeen jopa kokonaan. Välillä ne palaavat ihan kohdalleen, mutta useimmiten siten, että ne tulevat 1-10 sekuntia perässä ja vain osa äänistä päästetään läpi - sensuuriako? Monta kertaa on pitänyt lopettaa peli ja käydä hakemassa vauhtia alkuvalikosta, kun äänet katosivat kokonaan. Pari kertaa peli jäi kokonaan jumiin, kun ilmeisesti keskustelussa olisi pitänyt tulla ääntä, muttei sitä koskaan sitten tullutkaan - ukkeli jäi ruudulle heiluttelemaan päätään. Nyt juuri kävi noin ja pelkään pahoin, ettei kerta jää viimeiseksi. Useimmiten äänien katoamisesta ei ole haittaa, mutta viimeisellä kerralla A-napin painaminen ei skipannutkaan dialogia.

Ai niin, ne latausajat. Joillakin alueilla ladataan enemmän kuin kävellään; varsinkin kun questin takia joutuu siirtymään monen ladattava alueen läpi kartalla. Boring.

Maailma on kohtalaisen kaunis vielä 15 tunnin jälkeenkin, muttei mitenkään leukojaloksauttava. Tarinasta en oikein tiedä, minuun se ei ole iskenyt kunnolla ja kun olen kohtalaisen kärsimätön pelaaja, en jaksa kuunnella jaaritteluja moneen kertaan. Pelillä on ikävä tapa ohjata pelaajaa vähän liikaakin, sillä keskusteluissa varmasti tulee riittävästi vinkkejä kaikille eikä juuri koskaan ole epäselvää, mitä seuraavaksi pitäisi tehdä.

IGN:n 9.9 sai minut ostamaan tämän, enkä sinällään kadu ostoa. Peli on hyvä, mutta täynnä kaikkea korjattavaa. Arvosanaksi joku 8-8.5 voisi kuvata paremmin sitä kokemusta, mikä minulla pelistä on. Vaikka Fable oli rikollisen lyhyt, nautin siitä jopa enemmän - tarkkaa syytä en tiedä. Ainakin aviollisissa sänkyleikeissä Fable pesee Jade Empiren 3-1 ;)

Ja nyt koittamaan, oliko se bugi niin paha, ettei peli enää jatku. Harmittaa, kun noin 30 minuutin pelaaminen meni hukkaan, kun en jaksanut tallettaa ajoissa. Nooh, A-napilla skippailin uusintakerralla kaikki löpinät, taistelut hoitelin easy-modessa (olinhan jo kerran ko. pätkän pelannut) ja pääsin takaisin peliin. Samassa kohdassa meinasi taas ääni pätkäistä, mutta onneksi jatkui ja A-napilla pääsi ko. kohtauksen ohi.

Ohhoh. Aika kovaa settiä. Ovatkohan kiiressä pelin viimeistelleet, kun bugeja näin reippaasti pääsyt mukaan?
 
Vastaus: Jade Empire

olge sanoi:
Ohhoh. Aika kovaa settiä. Ovatkohan kiiressä pelin viimeistelleet, kun bugeja näin reippaasti pääsyt mukaan?

Itse pelannut NTSC-versiota, eikä ole äänet kyllä pätkineet kertaakaan. Kahdesti muistan keskusteluissa hahmon pään "hävinneen", mutta niitä keskusteluja on tuntikaupalla, joten en puhuisi kovinkaan yleisestä bugista.
 
Vastaus: Jade Empire

rugueux sanoi:
Itse pelannut NTSC-versiota, eikä ole äänet kyllä pätkineet kertaakaan. Kahdesti muistan keskusteluissa hahmon pään "hävinneen", mutta niitä keskusteluja on tuntikaupalla, joten en puhuisi kovinkaan yleisestä bugista.

Ok. Kiitos tästä tiedosta. Kertokaas muutkin kokemuksia taistelusysteemistä.
 
Vastaus: Jade Empire

Mulla vaan outo että kahdella boxilla olen testannut ja peli tilttailee. Siis ei kuulu puheet, tai tyypit eivät puhu (siis puheanimaatioita ei tule), äänet pätkii, tulevat jäljessä ym.

Suomessa myytävästä PAL versiosta on kyse. Kellään muulla samaa ongelmaa? Käytettyinä asemina oli Philips ja Samsung.
 
Vastaus: Jade Empire

Pacdam sanoi:
Vaikka Fable oli rikollisen lyhyt, nautin siitä jopa enemmän - tarkkaa syytä en tiedä.

Taidan tietää miksi. Sillä on jotain tekemistä sen kanssa miten peli suunniteltiin.

Devaajia lainatakseni, "It's the hippie of RPG games." :cool:

KFinnberg sanoi:
Mulla vaan outo että kahdella boxilla olen testannut ja peli tilttailee. Siis ei kuulu puheet, tai tyypit eivät puhu (siis puheanimaatioita ei tule), äänet pätkii, tulevat jäljessä ym.

Suomessa myytävästä PAL versiosta on kyse. Kellään muulla samaa ongelmaa? Käytettyinä asemina oli Philips ja Samsung.

Ei mulla ainakaan tunnu olevan minkäänlaisia ongelmia... asema on Samsung.
 
Vastaus: Jade Empire

Pacdam sanoi:
Pelitunteja takana nyt noin 15-16, tarina etenee kovaa kyytiä ja questeja tulee tuttuun Biowaren tyyliin välillä sellaista kyytiä, että laskuissa ei meinaa pysyä. Osa on onneksi helppoja muutaman minuutin juttuja, joten ne saa valmiiksikin nopeasti.

Hahmon saa alussa valita ja vähän muokatakin, mutta ei tuo 15 tunnin aikana miksikään ole muuttunut, asettakaan en ole vaihtanut. Taistelutyylejä on kertynyt plakkariin kymmenkunta, mutta osa on niin parkuleen hitaita käyttää/vaihtaa käyttöön, ettei niitä viitsi kehittää. Harmi. Muutenkin taistelusysteemi on aivan käsittämättömän nihkeä; tuntuu siltä, että nappien painallusten välissä täytyy sekunniksi irrottaa kaikki sormet napeilta, että seuraava toiminto aktivoituu. Ei kamalan kivaa keskellä hektistä taistelua. Samoin joidenkin tyylien "hienot" animaatiot sotkevat koko ruudun eikä sekunnin ajan näe yhtään mitään, mitä tapahtuu (Toad demon ainakin) -> en viitsi niitäkään käyttää. Kaikesta tästä seuraa, etten viitsi käyttää kuin 1-2 taistelutekniikkaa ja kehitän niiden damaget niin suuriksi, ettei mitään suojauksia/spesiaaleja tarvitse käyttää. Tarkka ajoitus ja loikkiminen karkuun on riittänyt aika pitkälle ... Peli jakaa amuletteja/jalokivä aika avokätisesti. Ilmeisesti niiden tarkoitus olisi vaikuttaa pelaajan ominaisuuksiin, mutta niillä viidellä, jotka olen jossain vaiheessa aktivoinut, on pärjännyt toistaiseksi mainiosti; peli lajittelee amuletit paremmuusjärjestykseen -> 47/52 kiveä/amulettia makaa nyt tyhjän panttina inventoryssä. Kaikki ostettava kama tuntuu melko tarpeettomalta tai sitten satunnainen ostostelu on tuottanut juuri parhaan kombinaation.

USA-versio on yksi bugisimmista Xbox-peleistä, joita olen pelannut. Grafiikka on paikoitellen hupaisaa, kun hahmot keskustelevat päät toistensa läpi painuneina; tämän saa aikaiseksi toisinaan, kun aloittaa keskustelun henkilöiden kohdatessa ja ollessa ihan toistensa lähellä. Tuon vielä sulattaa, mutta äänet katoavat 5-30 minuutin pelaamisen jälkeen jopa kokonaan. Välillä ne palaavat ihan kohdalleen, mutta useimmiten siten, että ne tulevat 1-10 sekuntia perässä ja vain osa äänistä päästetään läpi - sensuuriako? Monta kertaa on pitänyt lopettaa peli ja käydä hakemassa vauhtia alkuvalikosta, kun äänet katosivat kokonaan. Pari kertaa peli jäi kokonaan jumiin, kun ilmeisesti keskustelussa olisi pitänyt tulla ääntä, muttei sitä koskaan sitten tullutkaan - ukkeli jäi ruudulle heiluttelemaan päätään. Nyt juuri kävi noin ja pelkään pahoin, ettei kerta jää viimeiseksi. Useimmiten äänien katoamisesta ei ole haittaa, mutta viimeisellä kerralla A-napin painaminen ei skipannutkaan dialogia.

Ai niin, ne latausajat. Joillakin alueilla ladataan enemmän kuin kävellään; varsinkin kun questin takia joutuu siirtymään monen ladattava alueen läpi kartalla. Boring.

Maailma on kohtalaisen kaunis vielä 15 tunnin jälkeenkin, muttei mitenkään leukojaloksauttava. Tarinasta en oikein tiedä, minuun se ei ole iskenyt kunnolla ja kun olen kohtalaisen kärsimätön pelaaja, en jaksa kuunnella jaaritteluja moneen kertaan. Pelillä on ikävä tapa ohjata pelaajaa vähän liikaakin, sillä keskusteluissa varmasti tulee riittävästi vinkkejä kaikille eikä juuri koskaan ole epäselvää, mitä seuraavaksi pitäisi tehdä.

IGN:n 9.9 sai minut ostamaan tämän, enkä sinällään kadu ostoa. Peli on hyvä, mutta täynnä kaikkea korjattavaa. Arvosanaksi joku 8-8.5 voisi kuvata paremmin sitä kokemusta, mikä minulla pelistä on. Vaikka Fable oli rikollisen lyhyt, nautin siitä jopa enemmän - tarkkaa syytä en tiedä. Ainakin aviollisissa sänkyleikeissä Fable pesee Jade Empiren 3-1 ;)

Ja nyt koittamaan, oliko se bugi niin paha, ettei peli enää jatku. Harmittaa, kun noin 30 minuutin pelaaminen meni hukkaan, kun en jaksanut tallettaa ajoissa. Nooh, A-napilla skippailin uusintakerralla kaikki löpinät, taistelut hoitelin easy-modessa (olinhan jo kerran ko. pätkän pelannut) ja pääsin takaisin peliin. Samassa kohdassa meinasi taas ääni pätkäistä, mutta onneksi jatkui ja A-napilla pääsi ko. kohtauksen ohi.

Onko tämä murhe varmasti vain Amerikasta tilaavien? En haluaisi nyt mitään puuroista paskaa, mitä KotOR II tarjoaa.
Jos ymmärsin oikein, niin Jade Empirea vaivaa sama, kuin kaikkia toimintaropeja, eli jos taistelut ovat toiminnallisia, koko pelin pitää olla joku "helposti lähestyttävä" lastenpeli. Kyllä minusta taistelut ja viihdyttävyys on yli puolet ropesta, mutta silti pitäisi olla muutakin tekemistä, jos ropesta on kyse. Onko mahdotonta yhdistää noita ominaisuuksia?
 
Vastaus: Jade Empire

Niille ketkä alueella asuvat, niin tiedoksi että Järvenpään Megaswapista näyttää saavan tuota Limited Editionia hintaan 59e.

-PV-
 
Vastaus: Jade Empire

Tämä peli on minulle arvoitus. Olen ymmärtänyt, että siinä on hieno grafiikka, useita opittavia
taistelutyylejä ja jotain juonentynkääkin, mutta siinäkö kaikki? Mikäli hahmon ainut kehittymistapa on uusien taistelutyylien oppiminen, niin tylsältä kuulostaa. En pidä peleistä,
joissa matkataan pisteestä A pisteeseen B ja hakataan kappaleiksi noin sata pahista, kuunnellaan jotain jorinoita ja lähdetään pisteeseen C ja taas matkalla hakataan kappaleiksi noin sata pahista. Ai niin, olihan tässä jotain lyhyitä sivutehtäviäkin, vai kuinka?

Fablessa pidin erityisesti valinnanvapaudesta hyvän ja pahan valillä ja hahmon kehittymisestä
näiden valintojen mukaan sekä pelihahmojen välisen vuorovaikutuksen monipuolisuudesta,
vaikka itse juoni ja tehtävät olivatkin tylsiä. Minkälaista vuorovaikutusta Jade Empire puolestaan
tarjoaa?

Valitettavasti tämä peli on jäänyt minulta jotenkin paitsioon ja vaikka olenkin lukenut siitä joitakin
arvosteluja, on kokonaiskuvan muodostaminen siitä ollut yllättävän hankalaa (sitä itse pelaamatta), joten olisin kiitollinen mielipiteistä puolesta ja vastaan.
 
Vastaus: Jade Empire

Azathoth sanoi:
Fablessa pidin erityisesti valinnanvapaudesta hyvän ja pahan valillä ja hahmon kehittymisestä
näiden valintojen mukaan sekä pelihahmojen välisen vuorovaikutuksen monipuolisuudesta,
vaikka itse juoni ja tehtävät olivatkin tylsiä. Minkälaista vuorovaikutusta Jade Empire puolestaan
tarjoaa?

Siis onhan noissa Biowaren peleissä tuo pelaajan valinta hyvän ja pahan välillä toteutettu noin miljoona kertaa paremmin kuin Fablessa, jossa pelin tarina ei muutu oikeastaan yhtään vaikka tekisit mitä. Kotorissa ja Jade Empiressa teot vaikuttavat selkeästi tarinan kulkuun, ja uudelleenpeluuarvo on aivan toisissa lukemissa kuin Fablessa.
 
Vastaus: Jade Empire

Hex sanoi:
Pystysikö Pacdam tai joku muu testaamaan toimiiko jenkkien Limited Edition PAL-koneessa?

Unohdin vastata tähän ... peli boottaa myös PAL-koneessa. Ongelmista en osaa sanoa, koska en jaksa aloittaa toisella koneella alusta. Kunhan tuon nyt kerran pelaa jenkki-boksilla, ajetaan toinen kerta PAL-koneella kunnolla sikaillen; 1. pelikerta menee aika neutraalisti hyviä tekoja tehden.
 
Ylös Bottom