Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Jalkapallon EM 2004

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja el Matador
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Toivotaan että pelistä tulee yhtä viihdyttävä kuin eilisestä Hollanti-Tsekki -matsista. Ehkä jos toinen tekis tänäänkin maalin aikaisin ottelussa.

Itse olen Portugalin puolella, tosin vain siksi että haluaisin heidän menestyvän kotiyleisön edessä. Tunti vielä. :rolleyes:

Mitä mieltä muuten olette tuomareista?

Omasta mielestäni on tarpeeksi hyvin toiminut alusta loppuun saman linjan vetäminen jokaiselta. Tai no ehkä eilisessä Hollanti-Tsekki -matsissa Manuel Mejuto González lipsui toisella puoliajalla ja jätti muutaman kovan taklauksen viheltämättä.

Kisojen tuomarit

Lisäys: Aikamoisia kielimiehiä muuten monet tuomareista. Showmies-Collinakin puhuu italiaa, englantia, espanjaa ja ranskaa... :eek:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Copycat
Mitä mieltä muuten olette tuomareista?

Tuomarit ovat hoitaneet hommansa tähän asti ihan kiitettävästi. Vähän on yleisö saanut painostettua tuomareita, mutta sellaistahan se on... ;) Eli ihan ok, pieniä lipsumisia lukuunottamatta.

*Insert kiroamista ja manailua here*

Ärh, portugalilaiset pelasivat hyvin ja aktiivisesti, jaksoivat juosta espanjalaisilta jalat alta. Vauhdikas peli, tosin sitä vauhdikkuutta olisin kaivannut juuri Espanjalta. Nyt he pyrkivät pitämään 0-0 ja kun Portugali sai maalin niin ei enää löytynyt vaihdetta millä lähteä takaa-ajoon. No Espanjan arvokisamenestys sai taas yhden huippusuorituksen lisää surulliseen kokoelmaan.

Ja Espanja passitettiin laulukuoroon. Olipahan komea veto Nuno Gomesilta. Ei edes katsonut maaliin päin, vaan vetäisi sillä televisiossa mainitun tutkansa avulla, ja sinne meni.

Helevetti tota espanjaa. Mulla oli 3 vetoa.

Eka Espanja 3 - 1 portugali
toka . Espanja -portugali 1
Venäjä- Kreikka X
3. Ottelun Esp - Por avausmaali tehdään ajassa 21min - 30 min.

Pian onkin taas tiukkaa vääntöä tiedossa. Englannin luulisi pystyvän edes siihen vaadittavaan tasapeliin, mutta saa nähdä miten käy. Varmaan siellä on mielissä Romaniaa vastaan pelattu peli viime kisoissa, jolloin asetelma oli Englannilla sama... Hävisivät :rolleyes:

Veikkaan että Rooney ratkaisee toisella puoliajalla. ;)

Jos nyt tämän matsin(Kroatia - Englanti) lopputuloksen arvaan oikein, käyn huomenna laittamassa kaikki rahat, mitä lompakosta löytyy, veikkaukseen. :)

Kroatia 1 - Englanti 2, eli Englanti voittaa 2-1!

EDIT. Tulos on nyt jo mennyttä, mutta ei se mitään. Toivotaan, että Englanti voittaa! :)

Viimeksi muokannut moderaattori:
no voi helevetti mä en osaa veikata! laitoin et englanti voittaa 2 0
toinen veikki minkä laitoin oli se että englanti voittaa ekan puoliajan ja koko pelin niinku tekee ranskakin
MUT VOI !!!

Yllättävän hyvä matsi oli, ja Rooney jälleen melkoisen hienoja otteita koko ottelun ajan siihen asti kun Vassell tuli tilalle. Erityiseti 1-2 maali oli hieno laukaus, vaikka ei siinä toisessakaan mitään vikaa ollut. Paitsio oli taas siinä ja siinä - onneksi ei vihelletty. Parempi voitti, ja ainakin henk. koht. suosikki. Owenille olisin toivonut maalia, kun alkaa vaikuttaa hieman väkinäiseltä yrittämiseltä.

Beckham oli kyllä todella näkymätön, jopa verrattuna vaimoonsa joka taisi esiintyä kuvissa useammin kuin David itse... :rolleyes:
Kaipa se oli tarkan vartioinnin ansiota, koska Ranskaa vastaan pelatussa ottelussa Beckham oli mielestäni erittäin hyvä.

Onneksi en ole itse laittanut rahojani likoon. On meinaan sen verran erikoisia lopputuloksia ja ratkaisuja ollut turnauksessa. Varmaan moni oli jo vähällä repiä pelihousunsa(ja tositteen) kun Englanti johti Ranskaa vastaan vielä 90 minuutin kohdalla, ja sitten.... :eek:

Olisi kyllä hienoa jos Ruotsi-Tanska mittelö päättyisi 2-2 lukuihin, siitä lankeaisi kaikkien ruotsalaisten ja tanksalaisten päälle 50 vuotta kestävä italialaisten viha! :D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jenssode
Olisi kyllä hienoa jos Ruotsi-Tanska mittelö päättyisi 2-2 lukuihin, siitä lankeaisi kaikkien ruotsalaisten ja tanksalaisten päälle 50 vuotta kestävä italialaisten viha! :D

Ja näinhän siinä sitten kävi! :D

Itse en ole ikinä Italiaa kannattanut, ennemminkin vihannut. Nyt EM-mestari ehdokas pudonnut kisoista. Jes! :)

Kolmea joukkuetta kannatan: Hollanti, Ranska ja Ruotsi... toivottavasti siinä tuleva kärkikolmikko. Ensin pitäisi vaan saada tuo Hollanti vielä huomenna jatkoon.

Joo, kyllä tosta matsista tullaan puhumaan kauan ainakin Italian leirissä. Mutta piristävää EM-kisojen kannalta, että muutkin kuin suosikit pääsevät jatkoon. Arrivederci Italia!

Italiahan teki maalin kun oli 4 minuuttia yliaikaa pelattu. kaverit juhlivat kuin mestaruuden voittaneet. Mutta kun menivät vaihtopenkin luo ilmeet muuttuivat! Kuulivat kai että matsi oli päättyny 2-2! :D Satelliitilta tuli Italian matsi ja suomesta ruotsin matsi

2-2 tasuri oli ihan paras juttu.

Italian futisliiton puheenjohtaja nyt sitten itkee ja esittää sopupeliväitteitä.
Italian on turha syyttää muita jos itse pelaa paskasti.
Muutenkin ylimielisenä kisoihin tullut porukka, jonka mielestä on tärkeintä näyttää mahdollisimman hyvältä koko matsin ajan, ei ansaitse voittaa tuollaisella asenteella. Ihan oikein varsinkin sylkijä-Totille, joka tekee kuolemaa jokaisen pikku tönäisyn jälkeen.

Näinhän siinä sitten tosiaan kävi!:D

Naurettavia itkijöitä vain nuo italiaanot! Kalppisivat vain kiltisti kotio, turha marista mistään sopupelailusta! ja onhan tuo melko odotettua että peli päättyy 2-2 kun 22 pelaajaa kentällä on tyytyväisiä moiseen tulokseen, ei siinä silloin paljon tarvitse sopia ennakkoon.

Ja tänään Tshekki ja Hollanti jatkoon!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cavalera
2-2 tasuri oli ihan paras juttu.

Italian futisliiton puheenjohtaja nyt sitten itkee ja esittää sopupeliväitteitä.
Italian on turha syyttää muita jos itse pelaa paskasti.
Muutenkin ylimielisenä kisoihin tullut porukka, jonka mielestä on tärkeintä näyttää mahdollisimman hyvältä koko matsin ajan, ei ansaitse voittaa tuollaisella asenteella. Ihan oikein varsinkin sylkijä-Totille, joka tekee kuolemaa jokaisen pikku tönäisyn jälkeen.

Toisten mielestö hyvä juttu toisten ei...:rolleyes:o

Ei italia todellakaan pelaa paskasti, ehkä vähän röykeästi(Ei tämä mikään tyttöjen liikga ole missä ei saa edes koskea toiseen) Ei vain maalin teko onistunut. Ei niitä turhaan sanota yksiksi parhaimmiksi. Ja mistä tämän vetäsit? " jonka mielestä on tärkeintä näyttää mahdollisimman hyvältä koko matsin ajan"? Ei ei, mitä sinustakin tulee. No ei...
Onhan se mukavaa että pohjois maat pääsee jatkoon vaikka suosikkini olikin Italia..
Totti sais mennä kyllä nurkkaan häpeään, Sekin on suosikki pelaajani, harkitsen kyllä uudestaan. Del Piero kyllä pelaa nättiä peliä....

Ylös Bottom