Vastaus: Jalkapallon EM-kisat 2008
Mä oon käyny muutamia pelejä kattomassa bundesliigaa, halvimmillaan seisomapaikat (paras meininki, suosittelen koska siellä on tunnetta) kymmenisen euroa ja kolmella kympillä pääsee pääkatsomon vastapäätä, jossa ei niin ihmeellinen meininki ole vaan sellasta perus istumista. Varmasti ainakin ennakkolipuilla lähtee tohon hintaan, paikan päällä porteilla kun olen kysellyt niin liput on ollu siinä 40e pintaan mitä on jäljellä. Parhaimmillaan on ollut katsomossa päälle 50 tuhatta ja kyllä se on paljon enemmän ku elämä, jalkapallo jne. Se on summa.
Ens talvena olis tarkotus käydä kattoo britti tai espanjan liigaa mut hinnat vähän hirvittää.
Bundesligasta vielä. Peli on todellakin hyvin viihdyttävää, ja mikäli paikan päälle sattuu niin tunnelma on sitäkin parempaa, onhan katsomoiden täyttöaste Saksassa Euroopan liigoista suurin. Onkos monikin käynyt seuraamassa Bundesligaa tai jotakin muuta suurempaa sarjaa livenä? Kertokaahan kokemuksia ja lippujen hintoja. Itse olin huhtikuussa katsomassa Bremen-Schalke -ottelua (5-1, Peetukin pääsi loistamaan) hintaan 35 euroa, mikä tuntui varsin kohtuulliselta mustan pörssin lipuksi, ottaen huomioon ottelun tärkeyden. Muutenkin lippujen hinnat ovat Saksassa varsin halpoja verrattuna muihin pääsarjoihin, joten suosittelen.
Mä oon käyny muutamia pelejä kattomassa bundesliigaa, halvimmillaan seisomapaikat (paras meininki, suosittelen koska siellä on tunnetta) kymmenisen euroa ja kolmella kympillä pääsee pääkatsomon vastapäätä, jossa ei niin ihmeellinen meininki ole vaan sellasta perus istumista. Varmasti ainakin ennakkolipuilla lähtee tohon hintaan, paikan päällä porteilla kun olen kysellyt niin liput on ollu siinä 40e pintaan mitä on jäljellä. Parhaimmillaan on ollut katsomossa päälle 50 tuhatta ja kyllä se on paljon enemmän ku elämä, jalkapallo jne. Se on summa.
Ens talvena olis tarkotus käydä kattoo britti tai espanjan liigaa mut hinnat vähän hirvittää.