Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

James Bond Special Edition DVD Box

Mac41

Member
Kukas omistaa tämän kyseisen 20DVD:tä sisältävän boxin? Itselleni se on liian kallis, joten hankinnan alla on kaikki erikseen.

Yllättävän hyvän kuvanlaadun ovat saaneet vanhoihinkin Bondeihin ja ompa ne saatu koodattua 5.1 äänelle Rakastettuni-leffasta lähtien.

Extrat ovat hyviä. Dokumentit voisivat olla vähän pitempiä, mutta menettelevät ja ovat aika informoivia. Laajakuvasta todellakin plussaa...ero on mahtava niihin 4:3 kasettiversioihin, joita tässä on koko ikä katsottu

Omistamat:
For Your Eyes Only
Licence To Kill
Goldeneye
World Is Not Enough

Seuraavana ainakin tulossa:
On Her Majesty´s Secret Service (Lazenby on aliarvostettu. Nopein nyrkkikin :)
Live And Let Die (Paul MCcartneyn musa mahtava!)
A View To A Kill (lopun Golden Gate silta tappelu kuuluu yksdiin Bondien parhaimmistoksi)
 
itseltäni löytyy 11 bond elokuvaa..ja extrat on todellakin huippuja=)...ainut pieni pettymys oli se että timothy daltonia ei oltu haastateltu paljoa hänen kahdessa bond elokuvassaan.
suosikki bondini nääs on tuo timppa=).
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Jep jep, Timothy on todellakin hyvä Bondi...

Kolmen kärkeni on nääs

Sean Connery
Timothy Dalton
George Lazenby

Meillä vaikuttaa olevan Fromfinlandin kanssa ainakin kaksi idolia. MacGyver ja Bond :)
 
Tämä onkin ihan kärkipäässä ostoslistallani (pikemminkin haavelistalla...) - Bond, James Bond -20DVD-setti. Maksaa ihan hullusti, enkä tiedä, ehdinkö ostaa niitä kaikkia pois erikseen tai paketissa ennenkuin vetävät nekin markkinoilta, prkl. Kuka niitä ehtii kaikkia kerätä, "Collector's Edition" -nimestä voisi päätellä, että noita ei enää montaa erää tehdä.
 
harmi kun timothy dalton ei halunnut jatkaa bondina....ja perhana kun se oikeus kiista tuli juuri daltonin aikaan..
87,89,91,93,95,97,99....tuon jälkeen timppa olisi lopettanut ja meidän ei olisi edes tarvinnut nähdä pierce brosnania..aah:D

Dalton Forever!
 
Minua taas ärsyttää, että Lazenby ei jatkanut Bondina. Hänellehän tarjottiin Diamonds Are Forever sopimusta, josta hän kieltäytyi. Syyksi kerrottiin, että sopimus oli ollut "liian" rajoittunut hiuksenleikkuuseen asti. Tosin hänellä oli ollut jotain hankaluuksia tulla toimeen muiden kanssa. Myöhästeli kuulemma kuvasupaikoilta ja jätti itsensä siistimättä elokuvan maailmanensiiltaan.

Nykypäivänä olen kuullut Lazembyn sanovan, että hän olisi sittenkin voinut jaktaa Bondina vielä pari kolme kertaa. Harmi, hänellä olisi ollut potentiaalia jopa toiseksi parhaaksi Bondiksi.

From Finland....mikä oikeusjuttu? Minun tietääkseni Dalton ei omasta halusta jatkanut Bondin roolia...olen käsittänyt että MGM:n sopimus Bondeista loppui ja sen takia miltei 6 vuoden viive ja kukaan ei oikeastaan tiedä syytä, miksi Dalton lopetti.
Ei Daltonia enää viitsisi kattoa. Kaksi tai kolme elokuvaa vielä lisää ja sitten ukko olisi ollut jo liian vanha. Nytkin kauheen harmaa tukka Die Another Dayn ensiillassa

Kerrohan lisää, jos asiaa löytyy....Bondista ei ole koskaan liikaa faktatietoa
 
ei ehkä enää viitsisi..mutta esim jos näet 97 daltonin kuvat niin vielähän se näytti täysin james bondilta...nythän siitä on tullut pulla sorsa.

eli olisi voinnut olla 87-99 aikana james bond..sitten brosnan olisi voinnut ehkä tehdä yhden bondin vaikka;).



oikeus juttu oli se jossa puitiin asiaa kuka omistaa bondin oikeudet..eli never say never againin tekijä sai 90 luvun alussa taas päähänsä että hän muka omistaisi koko brandyn..ja veti oikeuteen..
1994 loppui se jutun käsittely ja sen jälkeen daltonilta kysyttiin haluatko jatkaa mutta dalton ei halunnut..josta olen hirveän vihainen hänelle!!! en ymmärrä miestä!

kannattaa hankkia the living daylights jossa daltonista puhutaan enemmän extra osioissa.
miestähän jo kysyttiin bondiksi vuonna 1969..mutta silloin hän itse sanoi että hän on liian nuori rooliin ja ei halunnut osaa..daltonia kyseltiin rooliin 70 luvulla ja 80 luvullakin mutta vasta 87 hän sanoi myöntävästi=).

minun mielestä hän on paras bond..james bond..

..ja tämä uusi brosnan on ollut aivan hirveä jos sitä vertaa daltoniin..1989 jälkeen bondit on olleet minulle turhia.



yritä saada jotain selvää tekstistäni=).


1 Timothy Dalton
2 Sean Connery
3 George Lazemby
4 Roger Moore
5 Pierce brosnan
 
Eihän ne niissä leffoissa ole vanha ukko. Te "teinix" olette säälittäviä veikkoja joille James Bond on täysin tuntematon käsite. Teille se vain on toimintaelokuva, jonka päänäyttelijä sopii parhaiten leffaan ja jos räiskettä ei riitä, niin paskaa on

Kannattaisi katsoa vaikka vain väkisten vanhat Bondit, niin saattaisi selvitä esim. monta tribute kohtaa Die Another Daystä. Tuskin olit edes nähnyt, mistä ne vanhat vekottimet olivat kotoisin.

Pierce Brosnan on huonoin Bondi ja Brosnanin Bond-elokuvat ovat häpeää oikeille Bondeille (paitsi Goldeneye ja DAD). Vaikka eivät ne huonoja ole, mutta ne ovat huonoja Bondeja. Eikä Brosnan ole huono näyttelijä. Se vain on huonoin Bondi.

Ainoa oikea Bond on Sean Connery ja sillä sipuli. Se vain nyt on niin, sillä alkuperäistä ei muuteta. Oma mielipide saa olla, mutta voisi sitä vähän ajatella järjelläkin, mitä haukkuu. Ei ne tuottajat huonoja näyttelijöitä päärooliin koskaan ole ottaneet
 
die another day oli minusta naurettavan huono..ainoastaan twine pieksää sen hirveydellään..ja ehkä view to a kill.

mutta kuka pitää mistäkin=).

olisi ollut mahtava nähdä timothy goldeneyessä..ehkä osaisin arvostaa sitä elokuvaa vähän enemmän..
 
Onneksi tuli vähän pienempänä poikana katsottua vanhoja kunnon Bondeja, nykyäänhän ne on ihan tylsiä, ei jaksa edes kiinnostaa. Uusimmista bondeista olen nähnyt vain Goldeneyen. Roger on kyllä mun suosikki-Bond, kakkosena sitten Lazenby.. Noei, Connery tietenkin ;)
 
Minusta Roger Mooren olisi pitänyt lopettaa viimeistään Octopussyn aikaan. A View To A Killissä hän oli jo liian vanha. Itse leffan alku ja loppu on mahtavia...muuten se on huono Bond. Lopun Golden Gate kohtaus oli mahtava!

Juuri tuossa katselin Lazenbyn leffan 43minuuttisen dokumentin, ja täytyy sanoa että ei se Lazemby ollut mikään ammattilainen. Ja vähän ylpeä tyyppi, kuten ei tullut juhliin koska häntä ei oltu Henkilökohtaisesti kutsuttu, sillä olihan hän Tähti. No huh huh, mikä ego!
Ei silti...Bondina pidin hänestä kolmanneksi eniten. Ja kuten hän itsekkin sanoi; "Olisi pitänyt tehdä toinen elokuva. Ja kuka tietää, mitä olisi tapahtunut jos olisin tehnyt toisen. Olisin mennyt seitsämännelle"
Tuossa on pieni vaara...Bond ei saa olla liian vanha. Roger oli parhaimmillaan Rakastettuni ja Erittäin Salainen elokuvissa. Olisin mielelläni suonut Daltonille roolin jo Octopussyyn ja View To A Killiin

Brosnan tekee kuulemma vielä seuraavan elokuvan, ja sitten vetäytyy eläkkeelle. Näin siis nyt...mutta saas nähdä. Uuden Bondin kuvauksia ollaan suunnittelemassa tammikuulle 2004 ja itse elokuvan ensiiltaa joulukuulle 2004. Kiire tulee, mutta huhujahan nämä ovat
 
for your eyes only olisi enemmin ollut dalttonin heiniä..roger olisi voinnut saada view to a killin;).

ehkäpä jossain toisessa bond ulottuvuudessa timppa vasta juuri lopetti bondina näyttelemisen:)

minusta bondit olisi voinneet mennä niin että ekana olisi ollut sean connery..sitten lazemby olisi jatkanut majesteettinsa salaiseesta palveluksesta moonrakeriin..
sitten dalton olisi tullut ja heittänyt roolin 81-97..ja brosnan olisi tehnyt loput..

dalton oli ensimmäinen niin sanottu nykyajan bondi..(urheilullinen,nuorekas)
en osaisi edes kuvitella roger moorea siihen license to killin tankkeri kohtaukseen..tai esim sean connerryä the living daylights alku toiminta osioon.

ja ne kohtaukset olisivat kuitenkin olleet hirveä törkeän näköisiä..samanlaisia kuin rogerin "hiihto" osiot..

siinä on lista jonka tein absolutely bond sivulla.

What is the First Bond film you saw?:you only live twice
1 License to kill:A+
2 The living daylights:A+
3 From Russia with love:A
4 On Her Majesty's Secret Service:A
5 For your eyes only:B+
6 The spy who loved me:B
7 Goldfinger:B-
8 Octopussy:C+
9 Thunderball:C+
10 You only live twice:C
11 Moonraker:C-
12 Diamonds are forever:C-
13 Live and let die: D+
14 The man with the golden gun: D
15 Golden Eye: D
16 Tomorrow never dies: D-
17 Dr no: D-
18 View to a kill:F
19 Die another day:F
20 The world is not enough:..nothing!.

Best/Worst:
Bond: Dalton/Brosnan
Villian: Sanchez/Graves
Pre title sequence: The living daylights/Live and let die
Titles: LTK / DAD
Song: TLD/TND
Girl: Solitare/Stacy Sutton
Stunt: The ski jump in TSWLM
Henchman: Koskov/ Nick Nack
Plot: LTK/TMWTGG

Score: TLD / TND
Ally: Felix Leiter/Jack Wade
Chase:the tanker chase in license to kill/AVTAK fireenginechase
Fight: (best)Bond vs Nekros(TLD)....worst:Bond & Graves sword fight
 
Hitto vähän jänskättää....täytin neljä lappua siihen Citymarketin Bond kilpailuun jokaisen perheenjäsenen nimellä. Toivottavasti voitan...Siinä voiv voittaa sen 20DVD juhlaboksin....

Vituttaa, kun sitten joku 9-vuotias tyttö, joka ei edes kunnolla tiedä, mikä Bond on ja osallistuu kilpailuun yhdellä lapulla ja voittaa 20DVD:tä, eikä edes tiedä mikä DVD on.

Siinä sitten mua vituttaa, kun 350:n paketti menee jollekkin pikkutytölle tai pojalle.....tai ylipäätään ihmiselle, jolla ei edes ole DVD soitinta.

Epistä...mun on pakko voittaa. Rahaa ei ole
 
En voi ymmärtää, miten planeetaltamme löytyy näin paljon Dalton-faneja. James Bondin tavaramerkki oli ollut jo pitkään toiminnan tekeminen pilke silmäkulmassa. Kun Dalton hyppäsi Bondin pöksyihin, luvassa oli paskanvakavaa ja raakaa hurmeenpursutusräiskintää. Sanotaan, että Dalton on kaikista lähinnä Flemingin luomaa versiota Bondista. Voi olla tottakin, mutta kuka jaksaa katsoa Licence to Killin kaltaisia murhaamispätkiä, joita TV on jo valmiiksi pullollaan.

Licence to Kill on malliesimerkki perinteistä amerikkalaistyylisestä teurastustoiminnasta (TM). Leffan suoraviivaista juonta ja perinteistä suolenpursutusta yrittää peitellä kehnosti James Bondin vahva brandi.

The Living Daylights puolestaan oli hyvä elokuva. Daltonin teatraalisen koomiseen pisteeseen venytetystä vakavasta esityksestä ei voi sanoa juuta eikä jaata, mutta juoni, musiikki ja toimintakohtaukset olivat sarjan parhaasta päästä.

Älkääkä sitten sanoko, etten tiedä Bondeista mitään. Omistan jokikisen Bond-elokuvan ja olen katsonut niitä jo 10 vuotta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mac41

Vituttaa, kun sitten joku 9-vuotias tyttö, joka ei edes kunnolla tiedä, mikä Bond on ja osallistuu kilpailuun yhdellä lapulla ja voittaa 20DVD:tä, eikä edes tiedä mikä DVD on.

Siinä sitten mua vituttaa, kun 350:n paketti menee jollekkin pikkutytölle tai pojalle.....tai ylipäätään ihmiselle, jolla ei edes ole DVD soitinta.

Väärät ihmiset saavat vääriä asioita.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gambler

Älkääkä sitten sanoko, etten tiedä Bondeista mitään. Omistan jokikisen Bond-elokuvan ja olen katsonut niitä jo 10 vuotta.

tarkottaako tama sita etta sinun totuus on ainut totuus ja muut ovat vaarauskovaisia sanoessa toisin ;)
 
no minä olen katsonut bondeja 16 vuotta=)..ja pidän daltonia parhaimpana..
mutta en jaksa alkaa valittamaan kun meillä kaikilla on niin erilainen maku.
 
Joo. Living Daylights on hyvä leffa, jossa on hyvä alku- ja loppumusa. Licence To Kill oli taasen vähän erilainen elokuva. Miellän sen kuitenkin yhdeksi parhaaksi Bond elokuvaksi.

Elokuvassa näytetään, millainen maailma on ja miten Bondkin voi muuttua. Hän on ihminen ja inhimillinen sellainen. Tosin onhan näitä Bondin kostojuttuja nähty muulloinkin (For Your Eyes Only, Goldeneye, Timantit ovat ikuisia). On ihan ok näyttää, että kuinka läheisten kärsimys muuttaa ihmisen. Sitäpaitsi Robert Davi näyttelee ehkä parhaimman Bond-vihollisen roolin, ja itse elokuvakin on hyvä.
So what´s the problem? Raakuus? Onhan sitä muissakin Bondeissa. Tässä ehkä vähän enemmän, mutta vähemmän entä muissa yhteensä.

Oletteko muuten huomanneet, että Bondeissa on älyttömän paljon virheitä, joita ei huomaa ihan heti. Lähinnä minä olen huomannut aika mahtavia juttuja A View To A Killin ja Licence To Killin lopuista.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan frozen9999
tarkottaako tama sita etta sinun totuus on ainut totuus ja muut ovat vaarauskovaisia sanoessa toisin ;)

Ei, en tarkoittanut sitä. Tarkoitin, että en ole mikään Bondien satunnainen katsoja, tunnen sarjan kuin omat taskuni ja mielipiteelleni on vakaat perusteet.
 
Ylös Bottom