Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

James Bond Special Edition DVD Box

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mac41
Oletteko muuten huomanneet, että Bondeissa on älyttömän paljon virheitä, joita ei huomaa ihan heti. Lähinnä minä olen huomannut aika mahtavia juttuja A View To A Killin ja Licence To Killin lopuista.

Haa, näistä mokista saisikin kerrottavaa vaikka kuinka monta sivua. Legendaarinen movie-mistakes.com listaa pitkän litanian näitä mokia. Ehdottomasti printtaamisen arvoista viihdettä! :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Kellään ei vissiin ole tätä laatikkoa? Olisi kiva tietää joku hyvä mesta josta voisi ostaa / tilata...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mick
Kellään ei vissiin ole tätä laatikkoa? Olisi kiva tietää joku hyvä mesta josta voisi ostaa / tilata...

Nyt ainakin kaksi pakettia on mennyt jo, mutta katsos, jos löytyisi vielä sullekkin yksi.

http://www.videodivari.fi
 
Voi voi, ehdin jo hätäisenä hakea nuo 19 kpl paikallisesta Citymarketista... No ainakin kassalla oli hauskaa, hyvä ettei lähtenyt mukaan katsomaan niitä XD
 
:D

Olen laiska, paljonko maksoi kaikki yhteensä?

Minä osallistuin siihen arvontaan, mutta en usko voittooni. Olen hankkinut cittarista neljä Bondia
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mac41
Olen laiska, paljonko maksoi kaikki yhteensä?

Hintaa tuli 320,15 EUR... Eli melkein soittimen hinta :p, mutta eipä tarvi vähään aikaan valittaa jos ei TV:stä tule mitään katsomisen arvoista :)
 
Onko siinä Goldeneyessä mitään ihmeempää, kun ne mainostaa "kaikki leikkaamattomia, paisti Goldeneye, jossa paljkon uutta lisämateriaalia"

Vähän ihme mainos, mutta onko siinä mitään erikoista?
Minulta se löytyy ruotsista hankittuna ja siinä on:

Production Featurette
Goldeneye Journal
Ne kommenttiraidat
Musiikkivideo
2 traileria
12 TV-spottia

Siinäpä ne tais olla, mitäs siinä cittarin versiossa on???
 
Ei aavistustakaan mitä siinä voisi olla lisää. Mielestäni leffan pituuskin on sama kuin alkuperäisessä. Taidanpa laittaa palautetta Citymarketin sivujen kautta, katsotaan mitä vastaavat :)
 
Lyödäänkö vetoa, että sieltä tulee vastauksena jotain tyyliin:

"Hei,

minä en tiedä mitään. Ota yhteyttä maahantuojaan.

Terveisin,
Tarja Turpeinen, Citymarket asiakaspalvelu"

Myyvät isoja määriä kaikenlaista skeidaa, mutteivät itsekään tiedä, mitä myyvät. Näin se on aina ollut ja tulloopi olemaan.
 
LOL, aika lähelle:

"Hei.
Kiitos palautteestasi. Mainoksessamme luki: kaikki elokuvat leikkaamattomina versiona (paitsi Goldeneye), paljon uutta materiaalia.

Bondit on aiemmin julkaistu DVD-versioina, uuteen Special 007 Edition erään on lisätty paljon uutta materiaalia ja kaikki muut elokuvat paitsi Goldeneye julkaistiin nyt leikkaamattomina. "

...eli näin :)
 
Jos en vallan väärin muista, niin Goldeneyestä on leikattu pari sekunttia Englantilaisten takia siitä kun se Onatoppi iskeytyy siihen puuhun. Poisto on hyvin vähäineni eikä sitä edes huomaa jos asiasta ei tiedä. Kyseinen elokuva on julkaistu Suomessa jo kolme eri kertaa eri firmojen toimesta. Ensimmäinen warnerin/sandrewmwtronomen julkaisema saattoi olla leikkaamaton. Myöhemmin sen ovat julkaisseet Egmont ja FS-Film jotka molemmat ovat tuota enkkuversiota.
 
Hetkonen, siis onko nuo Special Editionit kaikki leikkaamattomia? Siis onko kaikista, tai melkein kaikista eri versiot? Mitä eroja näillä versioilla on leikeltyihin? Jotain todella merkittäviäkin eroja, toisin kuin tuo parin sekunnin Onatoppailu.
 
Minun tietääkseni vain siitä Krestin kuolema kohtuaksesta? Am I right?

Eikös se ollut niin että vain japanilaiset näkivät elokuvasta leikkaamattoman version.
 
Missing from the Region 2

1. When Felix Leiter is being dipped into the shark tank, we see a shot from underwater, of Felix's stump of a leg, and the shark swimming away -


2. When Loti, the Hong Kong narcotics Agent girl, is shot by Heller, we see numerous bullet hits off her on camera -
3. Milton Krest's head, literally goes "POP!" on camera, covering the decompression chamber window with blood -

4. When Dario goes into the cocaine grinder, we see even larger bloodied lumps of him coming out the bottom of the machine, some of which actually hit the camera! -

5. When Sanchez is set on fire by Bond, we see him writhing around, screaming, waving his arms about, and then he falls to his knees -

perhonen sentään..tuo uncut versio pitäisi jostain saada.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan From Finland
Missing from the Region 2


3. Milton Krest's head, literally goes "POP!" on camera, covering the decompression chamber window with blood -

5. When Sanchez is set on fire by Bond, we see him writhing around, screaming, waving his arms about, and then he falls to his knees -

??? Eikö nuo kaksi ole ainakin tuttua kauraa? Kyllähän nuo on nähty kun LTK on tullut TV:stä. Krestin pää poksahtaa, Sanchez huitoo ja jää polvilleen, sitten rekka räjähtää. Muista kohdista en ole varma.
 
Minen tajua, miksi elokuvia leikataan!!!

Nuo kohdat olisi mielenkiintoista nähdä...minä olen ostanut Lupa tappaa leffan ensimmäisena ja sen ostin 30:n hintaisena filmifriikistä. Minusta siinä Krestin pää posahtaa ihan niinkuin pitääkin. Ei sitä minusta ole leikattu....
 
Ylös Bottom