Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Jäsenten Joulun Pelit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Daxterfan94
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Daxterfan94

New Member
Niin Mitä Pelejä Toivotte Jouluksi
Mä Toivon ainakin uuden Guitar hero World Tourin

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Jäsenten Joulun Pelit

Dear Joulupukki!

Jos toisit Braidin PS3:lle, olisin todella iloinen.

PS. Toivon Myös, Ettei Kukaan Kirjoita Enää Koskaan Näin!

Dear Joulupukki!

Jos toisit Braidin PS3:lle, olisin todella iloinen.

PS. Toivon Myös, Ettei Kukaan Kirjoita Enää Koskaan Näin!

Rakas Joulupukki, mä toivoisin kaikki pelit joita koskaan on julkaistu...

PS: Rakas Tontsa-pukki, toinen joululahja toiveeni on, että sulkisit tämän ketjun :)

Joulupukilta pitäisi saapua jonkunmoinen headsetti, uus ohjain, far cry 2 ja cod:waw

Dear Santapukki I hope että saisin lahjaksi laitteen jolla hallita aikaa jotta saisin suorittaa kivuttomasti niin pitkiä pelisessioita kuin vain itse haluan :D Sori mut oli ihan pakko.. :p

Ja jos ei ole mahdollista toteuttaa tätä toivetta niin esim. Fallout 3 olisi ihan jees myös..

ennustan, että tästä ketjusta tulee joulun hitti. ;)

asiaan: itse toivoisin jouluksi psn ikarugaa. mutta luultavasti näin ei tule olemaan, joten toivon, että tuon itselleni (ei ole hirveesti pelejä pukin lahjojen joukossa näkynyt:( ) ehkä resistance kakkosen tai sitten vaikka cod:wawin ... tai molemmat:D

paras joulupeli kautta aikojen on kyllä max payne pc:lle silloin joskus vuonna nakki...

BioShock tulikin jo hankittua sitä varmaan pelailen jouluna

ja sitten joku muu peli harkinnan alla on Resistance 2, Fallout 3 ja Ferrari Challenge.

R2 ja LBP, eipä muita tarvitakkaan. Tulisi se pleikkari huollosta jo.

Far Cry 2 Collector's Edition ja Call of Duty: World at War olisi ihan jees.

Guitar Hero World Tour. Ajattelin ostaa sen ensin itse itselleni, mutta muistin että en ole toivonut vielä yhtään joululahjaa.

Pelit ostetaan sillo ku siltä tuntuu, sitä mitään ruveta jouluksi säästelemään :D

Mitään muuta ehtinyt toivomaan kun world at warin ja metallican ja hanoi rocksin hupparit.:eek: Tulee kiire, pelituolin vois toivoa tai sitten vielä jonkun toisen pelin. :D

Tässäpä minulla on juuri ongelma, en osaa päättää minkä pelin toivoisin. Uusi resistance vaikuttaa erittäin hyvältä mutta fallout 3 olisi yksi vaihtoehto. Ja sitten on tietysti bioshock, kun se sattui kolmoselle ilmestymään.

Ei kuulu peleihin mutta sellanen hd telkku pitäisi saada (tulla). Ja peleistä odotan uutta NFS ja CoD: WaW

mul on 60 peliä jo hyllyssä odottamassa pelaamista joten toivon Kimblen, back to the stone age, pakko ollu vaan ostaa, vielä kun jaksaisi kaikki pelata läpi.

LittleBigPlanet ja Midnight Club:Los Angeles/Far Cry 2 olisi tarkoitus saada joulun aikoihin...

Ylös Bottom