Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Jedi: Fallen Order

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 5945
  • Aloituspäivämäärä
Rupesin pelamaan Pro:lla ja laitoin heti kättelyssä helpoimman vaikeusasteen, eipä tuossa hirveästi haastetta ole mutta eipä tämmöisessä pelissä välttämättä tarvi ollakkaan ja muutenkin niin paljon pelejä jonossa että parempi kun pääsee kohtuu nopeasti ilman grindausta läpi.

Suorituskykytilassa tätä on aika turha pelata, tökkii aivan perkeleesti, mielestäni paljon parempi pelattavuus lukitussa 30fps tilassa.
 
Rupesin pelamaan Pro:lla ja laitoin heti kättelyssä helpoimman vaikeusasteen, eipä tuossa hirveästi haastetta ole mutta eipä tämmöisessä pelissä välttämättä tarvi ollakkaan ja muutenkin niin paljon pelejä jonossa että parempi kun pääsee kohtuu nopeasti ilman grindausta läpi.

Se on mitä haluaa peliltä. Haasteen merkeissä taistelut olivat parasta pelillistä antia. Kuitenkin loppupuolella Star Wars-fanius vei voiton ja halusin lähinnä kokea tarinan. Tiputin vaikeustason toiseksi vaikeimmasta siihen helpoimpaan. Kehittyneillä Jedi-kyvyillä meni jo huumorin puolelle. :D
 
Tämä on vähän semmoinen peli että tämän voi ottaa joko seikkailun kannalta, taistelun kannalta tai molempien.
Ite lähdin sille linjalle että seikkailu on pääosissa ja taistelu tulee siinä sivussa, vaikkapa jossain souls peleissä näin ei oikein voi tehdä koska ne pelit keskittyy niin vahvasti taisteluun ja vaikeustasoa ei voi muuttaa.
 
Itselle tässä on ollut ainakin haastetta ja jouduin melko nopeasti laskemaan vaikeustasoa yhden alemmas, tosin nostin sen alussa vakiona olevaa yhden vaikeammaksi, eli palasin käytännössä suositeltuun vaikeustasoon.

Jos joku sattui katsomaan meidän ensimmäisen videoin tästä, niin jatkettiin seikkailua, kun porukka on tästä pelistä videoita pyytänyt. Tässä osa 2:
 
Tässä on vähän sama fiilis kuin lego peleissä kun pelaa helpoimmalla, ukkoa kaatuu kuin heinää ja jos kämmää jonkun hypyn niin hahmo syntyy ihan viereen ja voi yrittää heti uudestaan, tempo pysyy koko ajan hyvänä kun ei tule kuoleman jälkeisiä lataustaukoja mitä vaikeimilla vaikeusasteilla tulee.

Vois kyllä olla että en tykkäis tästä pelistä näin paljoa jos tämä ois pakotettuna yhtä vaikea kuin souls pelit, tämä tuntuu jo miljöön osalta niin paljon rennommalta.
 
Sain yöllä puoli neljän aikaan pelattua tämän läpi. Vähän vaihtelevat fiilikset. Päähahmo parani loppuakohti kuten Nisukin sanoi, peli ei mielestäni missään nimessä ollut liian lyhyt (tällaisten seikkailupelien ei mielestäni pitäisi vuotta kestääkään). Jedi Knightin jälkeen varmasti paras SW jos Kotorit jätetään huomioimatta, mutta helvetilliset latausajat (saattaa olla että olin tottunut Stadian latausaikoihin), myöhässä tulevat tekstuurit ja muut graafiset bugit jotenkin latistivat tunnelmaa. Jotenkin samanaikaisesti laadukas ja keskeneräinen tekele. Valomiekassa oli alkuperäisten leffojen tunnelmaa.
Sanoisin että 7,5 joka on 8,5 koska Star Wars.

En pelaa uudestaan, mutta dlc:n / jatko-osan voin ostaa jos sellaisen tekevät
 
Läpi meni täälläkin peli. Peli oli kyllä erittäin hyvä. Viiminen bossi tuotti kyllä tuskaa. Helpoimmalla pelasin läpi mikä itselleni oli just passeli vaikeusaste. Arvosana 9-
 
Ajattelin että pitkästä aikaa juonellinen ja hyvä Star Wars -teemainen peli. Ja rehellisesti arvioituna mitä koin että jäi käteen? Kaavamaisesti etenevä tusinajuoni, hankalat kontrollit, bugaava grafiikka ja mitäänsanomattomat sekä toisiaan toistavat kentät. Joihin on kaiken lisäksi vielä helppo eksyä. Mielestäni tätä peliä ei pelasta edes Star Wars.

Ikävä KOTOR-tasoisia mukautuvia kunnon pelejä :-(
 
Vertaisin tätä enemmänkin Jedi Knight-sarjan peleihin kuin KotOR-sarjaan.
Joo samaa mieltä, ihmetellyt miksi jengi puhuu tämän yhteydessä niin paljon KOTOReista kun lähimmät vertailut ovat Jedi Knightit.
Roolipelit on sitten erikseen. Tämä taitaa olla action adventure, jos johonkin lokeroon pitäisi laittaa.
 
Joo samaa mieltä, ihmetellyt miksi jengi puhuu tämän yhteydessä niin paljon KOTOReista kun lähimmät vertailut ovat Jedi Knightit.
Roolipelit on sitten erikseen. Tämä taitaa olla action adventure, jos johonkin lokeroon pitäisi laittaa.
Juonelta odotin paljon enemmän, vaan nyt tämä oli enemmän tasohyppely kuin seikkailu. Eikä siinäkään minusta erinomainen. Näistä oma pettymykseni kumpusi.
 
Hankin tuon xbox x:n bundlen, jossa tämä peli tuli koodina mukana. En itse ole kiinnostunut pelistä, joten jos palstan säännöt sallivat niin minulle saa lähettää privana oman sitovan ostotarjouksen. Myyn sitten koodin eniten tarjoavalle, oli summa mikä tahansa. Aikaa tähän iltaan kello 19.00 saakka. Kun raha näkyy tilillä (esim. op:n mobiilimaksu) laitan kuva koodista.

edit: Peli näyttää olevan Deluxe Edition versio.
 
Hankin tuon xbox x:n bundlen, jossa tämä peli tuli koodina mukana. En itse ole kiinnostunut pelistä, joten jos palstan säännöt sallivat niin minulle saa lähettää privana oman sitovan ostotarjouksen. Myyn sitten koodin eniten tarjoavalle, oli summa mikä tahansa. Aikaa tähän iltaan kello 19.00 saakka. Kun raha näkyy tilillä (esim. op:n mobiilimaksu) laitan kuva koodista.

edit: Peli näyttää olevan Deluxe Edition versio.

Täältä löytyy ihan noita myynti-ilmoituksia varten oma ketju:

 
Tämä on menestynyt hyvin ja näyttänyt EA:lle, että myös tarinallisia yksin pelejä kannattaa tehdä..


 
Tämä on menestynyt hyvin ja näyttänyt EA:lle, että myös tarinallisia yksin pelejä kannattaa tehdä..



Tää on näköjään ollut monelle positiivinen yllätys, vois laittaa myös keskusteluja myyntiluvuista ketjuun niin saadaan vähän vaihtelua :D
 
Ylittyneet myyntiodotukset tietää vain yhtä asiaa:
- imussa pikaisesti väsättyä jatko-osaa, jolla tehdään voitot emopelin jälki-imussa.
 
Ylittyneet myyntiodotukset tietää vain yhtä asiaa:
- imussa pikaisesti väsättyä jatko-osaa, jolla tehdään voitot emopelin jälki-imussa.
Tämä on valitettavan yleinen suuntaus videopelin jatko-osia tehdessä. Toisaalta Respawn osoitti Titanfall 2:lla, että jatko-osa voi olla yhtä hyvä tai jopa parantaa edeltäjästään. Toivoa siis edelleen on.

Tällaisissa vahvasti tarinavetoisissa peleissä sitä aina toivoisi, ettei hätiköitäisi, eikä tungettaisi liikaa uudistuksia peliin. Tehkää rauhassa hyvin jaksotettu tarina muutamalla pelimekaanisella uudistuksella, niin sama positiivinen pöhinä jatkuu myös kakkososan suhteen.
 
Ylös Bottom