Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Voiko pelissä grindata? Eli jos joku paikka on liian vaikea, menee vaan muualle tappamaan vihollisia ja tulee myöhemmin takaisin paremmilla skilleillä.
Oma rauhaisa eteneminen on nyt vienyt Calin toista kertaa wookieplaneetta Kashyyykille ja sen villimpään osaan eli Shadowlandsille.
Miten tässä pelissä toteutuu se planeetoille siirtyminen?
Onkos kukaan aloittanut tätä sillä kaikista vaikeimmalla vaikeusasteella? Jouluna meinasin hommata ja tulee nykyään kaikki pelit pelattua suoraan vaan vaikeimmalla joten niin meinasin tämänkin kanssa tehdä. Dark Soulseja ja muita sen tyylisiä pelejä en tosin ole pelannut. Onneksi vaikeusastetta pystyy kuitenkin kesken pelin muuttamaan.
Bossit ilmeisesti haastavimpia. Monissa peleissähän bosseihin on joku "juustotaktiikka", onko tässä tullut sellaisia? Force Unleashed pelissä vaikeimmalla vaikeusasteella monet bossit pääsi näin, ovat tosin vähän erityylisiä pelejä.
Voiko pelissä grindata? Eli jos joku paikka on liian vaikea, menee vaan muualle tappamaan vihollisia ja tulee myöhemmin takaisin paremmilla skilleillä.
Tarkasteletko oikean pelitilin trophyjä tai päivittyvätkö ne viiveellä sinne mistä niitä nyt katseletkaan?Onkohan tässä erilliset trophyt EU ja US versioiden kesken, kun yritin vertailla trophyjä kaverilistan porukoiden kanssa, niin mulla näyttää, etten muka ole saanut tästä yhtään trophya vaikka vaan kolme puuttuu
Ostin pelin jenkkistoresta julkaisussa.
Ihan pleikkarilla vertailin ja omalla tilillä millä olen pelin melkein platina trophyyn asti pelannut. Jos katson omia trophyjä, niin kaikki näkyy siellä, mutta jos vertailen muiden kanssa, niin näyttää tyhjääTarkasteletko oikean pelitilin trophyjä tai päivittyvätkö ne viiveellä sinne mistä niitä nyt katseletkaan?
Niin siis kyseessä on "eri peli". Edellisessä sukupolvessa muutaman pelin kohdalla oli jopa niin, ettei esim. levyllisen pelin pelaajat voineet pelata digitaalisesti ladatun pelin pelaajien kanssa netissä.Ihan pleikkarilla vertailin ja omalla tilillä millä olen pelin melkein platina trophyyn asti pelannut. Jos katson omia trophyjä, niin kaikki näkyy siellä, mutta jos vertailen muiden kanssa, niin näyttää tyhjää
Vähän tutkiskelin ja ilmeisesti tällä tosiaan on omat trophyt EU ja US versioissa ainakin playstationtrophies.org sivun mukaan.
Näytä liitetiedosto 2542
Sanotaan vielä sekin, että kyllä Sekirokin tuntui aluksi Soulseihin tottuneena vaikeammalta mutta nyt kolmatta kertaa pelanneena voi sanoa, että vaati vain tottumista uuteen ja erilaiseen systeemiin. Sen vuoksi voi olla, että ehkä olen vain vielä liian padawan. On tässä useamman kerran tainnut painaa väärää nappia Sekiroa pelanneena, vaikka silti vielä kallistun kannalle että taistelumekaniikka vain ei ole yhtä "tarkka" kuin vertaamissani. Kolmannelle planeetalle tänään siirryin ja aiemmilta olen kaiken kerännyt minkä on nykyisillä voimilla voinut. Stimmejä viisi.
Siksihän noiden skillsien avaaminen on vapaaehtoistaItse en ole Sekiroa tai muutamaa kokeilua lukuunottamatta Soulsejakaan pelannut, mutta olet hyvin todennäköisesti oikeassa. Fallen Orderin taistelusysteemi vaikutti ennemminkin suurpiirteiseltä kuin tarkalta.
Fallen Orderissa toteutuu myös hahmonkehitykseen panostavien pelien helmasynti. Siinä peli on aluksi hyvinkin haastava, mutta helpottuu ihan hemmetisti hahmon kartuttaessa omaa kykyvalikoimaansa ja kestävyyttään. Siirryin Fallen Orderin läpipeluun jälkeen Remedyn Controllin pariin ja sama toistui siinäkin. Oma hahmo on hirmuinen tuhokone jo heti pian tarinan puolenvälin jälkeen.
Niinkuin olen täällä höpötellyt, pelasin Fallen Orderin toiseksi vaikeemmalla. Olisko minulla mahkuja päästä läpi Bloodborne ja Remnant? Jaksan kyllä kärsivällisesti yrittää vaikeita kohtia uudestaan ja uudestaan.