Onko Yoda tässä vai onko ainut maininta keskusteluissa?
Ei ole mukana. Muistaakseni vain siinä yhdessä keskustelussa edes mainitaan.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Onko Yoda tässä vai onko ainut maininta keskusteluissa?
Onkohan Respawnilla ollut aiempaa kokemusta Unreal Enginestä, kun kyllä sillä parempaakin jälkeä konsoleilla saa aikaiseksi. Olisivat vaikka Gears of Warin kehittäjiltä pyytänyt vähän apua
Nyt on taas hieman pelattu eteenpäin tarinaa ja kyllä tämä paranee mitä pidemmälle pelaa. Onko joku jo pelannut läpi?
Täällä sama vaikeusaste (toisiksi helpoin) ja on kyllä Cal joutunut melkoisen kovaan Jedi-kouluun meikäläisenkin hyppysissä. En ole dark soulseja, sekiroa ynm, erityistä tarkkuutta vaativia pelejä pelannut ja pääsankari kyllä tuntee sen nahoissaan, vaikka en tiedä miten haastava taistelujärjestelmä todellisuudessa on, todennäköisesti käyttäjäpohjaista osaamattomuutta, mutta täällä kyllä pääsee pieni viaton opossumilaumakin toisinaan yllättämään ja viemään hengen mennessään. Jospa Jedivoimien karttuessa homma vähän helpottuisi.Sankari on aika hidas liikkeissään, isojen monsujen alle jää useasti ja hittiä ottaa kahden metrin päästä. Joskus tuntuu että jedi jumittaa paikoilleen taisteluissa. Kuoltua seuraa pitkä latausaika ainakin ps4sella.
Vaikeustaso jedi knight on minun taidoilla ylärajoilla.
Onhan tässä näitä aivan järjettömiä köysi tehtäviä.... Voi hyvää päivää sentään...laskee jotain näätä pitkin ja hyppää kohteen ....heijaa ja yrittää seuraavaan, mutta epäonnistuu sen 200 kertaa..... Tämmöiset kohtaukset sais poistaa, ei oo mitään järkeä! Muuten ihan ok peli , aika samaa, kuin monessa aiemmissakin tekemistä. Oma arvosana 7.5Tässä on vähän samaa ongelmaa kuin Unchartedissa ja uusissa Tomb Raidereissa, kiipeily on jo niin automatisoitua että siinä ei ole enää mitään haastetta.
Vanhoissa Tomb Raidereissa sai oikeasti pelätä kiipeilyssä ja virhe maksoi yleensä hengen, sitä samaa fiilistä pitäis saada näihin peleihin takas.
Ei ainakaan xboxilla näkynyt, toivotaan, että tulee pian. Vaikkei tuossa vielä bugeja ole vastaan montaa tullut. Muutamia, että kävelee ilmassa ja hyppää kiven sisäänTänään näköjään tullut 1.03 päivitys.
"Stability & bug fixes" luki pleikalla
Tuli kiva fiilis taas seikkailijalle, kun oli mielestäni tämän planeetan osalta päätarina ohi ja olin jo menossa alukselle päin, kun kuitenkin palasin vielä tutkimaan paikkoja loppuun. Avautui lopulta uusi taito pikkukaverille (se joku scomp link saatiin korjattua) ja lopulta myös ihan uusi alue.
Taas valituksen aiheita.. Stim kanistereita edelleen vain 2kpl vaikka olen jo aika pitkällä pelissä, netistä katoin että niitä pitää etsimällä etsiä, ei niitä kai tule eteen jos vain tarinaa pelaa.
Taas valituksen aiheita.. Stim kanistereita edelleen vain 2kpl vaikka olen jo aika pitkällä pelissä, netistä katoin että niitä pitää etsimällä etsiä, ei niitä kai tule eteen jos vain tarinaa pelaa.