Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Joulu

Joulu... Perheen kanssa vietetään iltaa pelaamalla joitain lautapelejä, syömällä sitte jossain vaiheessa ja sitten lahjat avaamalla.

Mutta erinomaiset joulut kaikille finiläisille!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mattilaj
Kysynpä piruuttani, korjasivatko koneen, vai lähettivätkö vain uuden tilalle? Ja jos tuli uusi, mikä versio? Ja tietysti tärkeimpänä, korjaantuivatko konsolissasi olleet ongelmat?
No, näppäränä miehenä pistin sarjanumeron muistiin ennen kuin vein koneen kauppaan, ja näinollen pääsin toteamaan että uusi konehan sieltä tuli tilalle. mallia 30004, muistaakseni. Ja uudenkarhea peliohjainkin oli mukana. Mukaan laittamani manuaalin ja demolevyn tosin pitivät itsellään, ja konsoli tuli tylsän ruskeassa laatikossa eli originaali sininen PS2-laatikkoni on mennyttä, grrr... no, ainakin on uusi kone.

Ainakin pelit pyörii hyvin, esim. MGS2 pelattavan demon latasi mielestäni nopeammin ja vähemmillä rutinoilla kuin vanha kone. DVD-leffoja en oo vielä ehtinyt tyyppäämään, täytyy tarkistaa jossain vaiheessa (niiden kanssa lähinnä ongelmia oli vanhan koneen kanssa). Enkä tiedä kuvittelenko vain, mutta jotenkin tuntuu vähän hiljaisemmalta tämä uusi masiina.

Menipäs jo kauas tästä joulu-aiheesta. Oho.
 
Jesshh. Oon just lähdössä hakeen omaa pleikkaria :D :D
Mutta, ens viikolla on viel kolmet kokeet, eli kone on ja pysyy laatikossa ensi torstaihin asti:mad:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Randall
Jesshh. Oon just lähdössä hakeen omaa pleikkaria :D
Mutta, ens viikolla on viel kolmet kokeet, eli kone on ja pysyy laatikossa ensi torstaihin asti:mad:

Älä nyt viitti! Kumpi on tärkeempää? Jotku kokeet vai pleikkari?:p
 
Voi kerberos sun kanssas! Osta nyt vaan se Devil May Cry, äläkä mitään hikistä TTT:tä, T4:kin tulee kuitenkin kohta. J&D, vois olla ihan jees, mutta DMC on ehdottomasti hankkimisen arvoinen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tommi
No, minä voin jo huokaista helpotuksesta - sain koneen nimittäin eilen torstaina, eli aikaa tuli kuluneeksi yhteensä 23 päivää siitä kun PS2:n kauppaan kiikutin.

Ei muuta kuin toiveikkain mielin vaan - onhan tässä joulunpyhiin vielä yli viikon päivät :)

Kotka on laskeutunut myös tänne. :D Soittivat nimittäin juuri liikkestä, että konsoli on tasan kolmen viikon poissaolon jälkeen saapunut. On ollut sen verran vierotusoireita, että ainakin tiedän mitä teen tänä iltana töiden jälkeen... ;)

- Jussi
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan mattilaj
Kotka on laskeutunut myös tänne. :D Soittivat nimittäin juuri liikkestä, että konsoli on tasan kolmen viikon poissaolon jälkeen saapunut. On ollut sen verran vierotusoireita, että ainakin tiedän mitä teen tänä iltana töiden jälkeen... ;)

No joo. Pääsin kotiin, laitoin piuhat kiinni ja mitäs, mitäs? Ei lue pelilevyjä, ei DVD-leffoja, ei musa-CD:itä. Kolmen viikon odotusta ei tällä kertaa palkittu kovinkaan juhlallisesti. :rolleyes: Eikun takaisin kauppaan ja uutta konetta putkeen. Seuraava on sitten neljäs kone, toivottavasti tämä kolmas vaihto toden sanoo.

- Jussi
 
Hyvää joulua vaan kaikille!
Ite meinaan pelata Jak & Daxteria + Silent hill 2......ja PC:llä luukutan tietenkin quake 2:cool:
 
Mä annoin konsolin kaverille lainaa jouluksi, kun lennän itse pohjoiseen. Kannettavan tosin otaan mukaan, mutta tässä ei taida olla kuin pasianssi asennettuna :D

Eli kinkkua ja vanhoja lapsuudenkavereita pitää moikkailla, pelataan varmaan monopolia aika paljon. Se on hauskaa, kun pelaa oikeasti ankarilla säännöillä :) Pukkinakin pitänee toimia muutamalle lapsiperheelle, tenavat on kyllä hillittömiä kun ne ei tunnista parran takaa!

Eli jouluja kaikille!
 
Ylös Bottom